K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-08-2009, 09:43   #1
Psychocowboy
Elsker at være her på K10
 
Psychocowboys avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-05 2009
Indlæg: 72
Styrke: 15
Psychocowboy er ny på vejen
Aktør anbefaler fleks, hvad sker der så nu?

Jeg har nu gennemført arbejdsprøvning via anden aktør, hvor denne anbefaler job 12-15 timer ugentligt med skånehensyn, dvs flexjob. Fuldt i tråd med lægelige anbefalinger.
Mine sygedagpenge udløber om 3 uger og det er jeg lidt bekymret for.
Hvad kan jeg forvente der nu sker fra kommunens side, og hvordan skal jeg selv forholde mig for at sikre at kommunen ikke bare ignorer mig og lader mig ende på kontanhjælp?
__________________
Psychocowboy
Førtidspensionssøgende

"Nobody realizes that some people expend tremendous energy merely to be normal." ~ Albert Camus
Psychocowboy er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-08-2009, 10:15   #2
mawebbro
Hjemmevant på K10
 
mawebbros avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-03 2009
Lokation: Faxe kommune, vestsjælland
Indlæg: 289
Blog Indlæg: 100
Styrke: 16
mawebbro er ny på vejen
Hej

Da jeg kom dertil hvor du er nu, var det d. 28 nov. og pr. 1. dec sad jeg hos min sagsbehandler, som skrev mit fleksjobbevis og sørgede for at jeg blev screenet og fik søgt fleksydelse. Mine sygedagpenge var forlænget een gang med 26 uger. Og derfor havde kommunen travlt med at få mig afsluttet.

Så det kan sagtens nås.

Held og lykke

ps. jeg var på et kursussted, hvorfra de vurderede og jeg havde selv fundet et praktisted... det hele havde taget 4½ mdr.

Sidst redigeret af mawebbro; 25-08-2009 kl. 10:52.
mawebbro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-08-2009, 10:45   #3
CHNEVIDE
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-06 2009
Indlæg: 211
Styrke: 15
CHNEVIDE er ny på vejen
Jeg er også hos anden aktør og har fået af vide at hvis jeg gokendes til flex foregår det på et teammøde hos anden aktør. Derefter skal sagen tilbage til kommunen og godkendes/vurderes så jeg tror godt der kan gå lidt længere tid når man har anden aktør:-)

MVH Chnevide
CHNEVIDE er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-08-2009, 12:27   #4
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Psychocowboy Se meddelelser
Jeg har nu gennemført arbejdsprøvning via anden aktør, hvor denne anbefaler job 12-15 timer ugentligt med skånehensyn, dvs flexjob. Fuldt i tråd med lægelige anbefalinger.
Har du modtaget en rapport fra "anden aktør"?

Lige så snart du har modtaget rapporten, eller ved at sagsbehandleren har modtaget den, så kan du jo kontakte sagsbehandleren og bede om et møde, eller spørge hvad der nu skal ske.
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-08-2009, 19:00   #5
Psychocowboy
Elsker at være her på K10
 
Psychocowboys avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-05 2009
Indlæg: 72
Styrke: 15
Psychocowboy er ny på vejen
Ja jeg modtog en kopi af rapporten, da jeg godkendte den.
Tak for svarene, jeg vil kontakte min sygedagpengesagsbehandler for at høre hvad der sker.
__________________
Psychocowboy
Førtidspensionssøgende

"Nobody realizes that some people expend tremendous energy merely to be normal." ~ Albert Camus
Psychocowboy er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvad sker der ?? Frk. Horsens Nyttigt at vide for Førtidspensionister 3 06-08-2012 23:06
ledig fleks - anden aktør? skov trold Spørgsmål ang fleksjob 5 20-08-2011 16:04
Hvad sker der med mig ??? hrolsen Alt det andet 30 02-12-2010 21:31
Hvad sker der så nu? PiaL Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 08-09-2010 20:57
Hvad nu - sygemeldt fra anden aktør... Etta Spørgsmål ang fleksjob 7 21-05-2008 15:40




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:05.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension