K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-08-2010, 18:55   #41
xlars38
Banned
 
xlars38s avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-08 2009
Indlæg: 102
Styrke: 0
xlars38 er ny på vejen
Læs dog indlæget

Hvis i prøver at holde jer til hvad hendes indlæg går ud på...

HUN skriver OM en Kronkret person... hvad har det med heksejagt at gøre...

Og oplysningerne om kvindens aktiviteter og deres art, må du i sgu da erkende er lidt suspekte...

og ja måske skulle hun kontakte kommunen og melde for socialt bedrageri end at hænge sin kusine ud på den måde på nettet. MEN der er ydringsfrihed i DK (endnu)..

Og hvis det er sandt hendes kusine er sådan som beskrevet så kan det DA kun være i vores andres interesse at sådanne bliver anmeldt, for er der nogen der har tænkt over hvorfor kommuner m.m. kontrolere i hoved og røv, NOK netop pga. nogens personer snyd og bedrag.
xlars38 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-08-2010, 19:02   #42
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
kan jo væren ogen af dem selv er syge har nogen tænk over det alt som jeg har skrevet kan jeg stå inde for er sandt og er selv syg i danmark

Citat:
frivilligt udsætter sig selv for det man skal igennem for at få fleks eller ftp.!
hvis du virkeligt troer på det ja så siger jeg du bliver sgu noget kun klogere

og komunerne giver sgu også fp pga det vil blive for dyrt at omskole det er også forkert ja kan nævne mange exseplar der er sande

Citat:
hvad har det med heksejagt at gøre...
har det ikke altid være sådan ang kontanthjælpmodtager fp indvalide fp osv altid er blevet set ned på

Citat:
Og hvis det er sandt hendes kusine er sådan som beskrevet så kan det DA kun være i vores andres interesse at sådanne bliver anmeldt, for er der nogen der har tænkt over hvorfor kommuner m.m. kontrolere i hoved og røv, NOK netop pga. nogens personer snyd og bedrag.
det er så rigtigt
sandt

Citat:
Og oplysningerne om kvindens aktiviteter og deres art, må du i sgu da erkende er lidt suspekte...
ja hvis de er rigtige som vi vel alle går ud fra de er jeg går ud fra de er rigtige det er vel den her post går ud på ik ??

Sidst redigeret af superkok; 08-08-2010 kl. 19:22.
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-08-2010, 19:42   #43
jsn
Mit andet hjem K10
 
jsns avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-01 2009
Lokation: Aalborg
Indlæg: 600
Styrke: 16
jsn er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af superkok Se meddelelser
ja hvis de er rigtige som vi vel alle går ud fra de er jeg går ud fra de er rigtige det er vel den her post går ud på ik ??
Det skal du nu ikke gå ud fra som flere andre skriver, er det ikke første gang hun omtaler et "familiemedlem" bla. "En othello begivenhed"

Men for at tage udgangspunkt det dette "familiemedlem", så bør hun i stedet for at skrive hendes indlæg. Gå videre med sagen, for vi kan ikke være mere enig i at snyd skal bekæmpes.
__________________
Sigenstrøm.dk
Førtidspension pr. den 01-06-2011
jsn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-08-2010, 19:53   #44
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
Citat:
Men for at tage udgangspunkt det dette "familiemedlem", så bør hun i stedet for at skrive hendes indlæg. Gå videre med sagen, for vi kan ikke være mere enig i at snyd skal bekæmpes.
det hsar du så ret i hun skulle gå videre med sagen men det er år 2010 internettet levetid thats life
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-08-2010, 21:31   #45
Zastrow
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2006
Lokation: Københavns
Alder: 76
Indlæg: 394
Styrke: 18
Zastrow er ny på vejen
Hvis et festivalarrangement.....

Citat:
Oprindeligt indsendt af Agnes Marie Se meddelelser
Har du overvejet om vedkommende så også laver andet end lige det? Det kan være at sådan et festivalophold måske gør at hun skal ligge på sofaen i et par uger bagefter pg.a. smerter.
Vi ved intet om kusinen udover det der bliver skrevet og det er ikke nok til at anklage folk. Hvis hun er så overbevist om at hendes kusine snyder burde hun melde hende til kommunen i stedet for at starte en ubegrundet heksejagt på ALLE ftp'er!
Hvis deltagelse i et festarrangement kostede mig FLERE uger på sofaen - ville jeg i hvert fald fravælge det...
For at deltage i noget, der volder en så mange smerter, må man jo være masochist.
Zastrow er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-08-2010, 21:48   #46
adbib
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 22-04 2010
Indlæg: 496
Styrke: 15
adbib er rigtig godt på vej
Må en på FP ikke have et liv??
adbib er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-08-2010, 22:46   #47
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
Citat:
Må en på FP ikke have et liv??
jo de må men hvis du får en fp forde du ikke kan gå stå side have sex bygge hus ryde op skovle sne osv osv osv men kan det når du har fået fp så er der noget galdt ja nogen har fået fp hvor de ikke skulle også nogen forde det bille koste komunen for mange penge derfor ville en fp være billiger
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-08-2010, 23:11   #48
Agnes XXX
Slettet Medlem
 
Tilmeldingsdato: 13-12 2007
Indlæg: 453
Styrke: 17
Agnes XXX er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af superkok Se meddelelser
jo de må men hvis du får en fp forde du ikke kan gå stå side have sex bygge hus ryde op skovle sne osv osv osv men kan det når du har fået fp så er der noget galdt ja nogen har fået fp hvor de ikke skulle også nogen forde det bille koste komunen for mange penge derfor ville en fp være billiger
Så jeg må ikke have sex fordi jeg er ftp'er?
Wauw, så tror jeg nok at jeg ville udvikle nogle voldelige tendenser oveni mine andre vanskeligheder.
Agnes XXX er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-08-2010, 23:12   #49
Agnes XXX
Slettet Medlem
 
Tilmeldingsdato: 13-12 2007
Indlæg: 453
Styrke: 17
Agnes XXX er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Zastrow Se meddelelser
Hvis deltagelse i et festarrangement kostede mig FLERE uger på sofaen - ville jeg i hvert fald fravælge det...
For at deltage i noget, der volder en så mange smerter, må man jo være masochist.
Ja, hvis det var DIG. Men det er ikke dig vi snakker om i det her tilfælde. Forskellige mennesker, forskellige prioriteter.
Agnes XXX er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-08-2010, 23:34   #50
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Problemet med Karinas Blog indlæg er netop, at fremme denne mistænkeliggørelse, af andre/alle førtidspensionister.

Se bare hvordan i diskutere rettigheder af pensionen eller ej.

Der er ingen idag der bliver tilkendt hverken fleks eller pension uden grund, og uden af dette er efterprøvet gang på gang, og via div/stakkevis af lægeerklæringer.

Derfor er det, efter min mening vigtigt at stoppe disse ublu diskutioner, der ingen relevans har med virkelighedes tilkendelser idag.

At adgangen skal begrænses endnu mere er absurt, og diskutionen bør derfor istedet værre, hvorfor systemet ikke giver rette hjælp i rette tid, hvad enten det er fysisk eller psykisk.
Med det mener jeg, at det er absurt, at syge/handicappede skal ende med forværring af eksisterene lidelser, og/eller et par ekstra diagnoser, som stress, deprasion, angst, pga denne mistænkeliggørelse og hensyn til kommunens kassebeholdning.

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Reform af førtidspension er ingen mirakelkur Webmaster K10 Nyheder 0 17-02-2012 10:10
Førtidspension eller ikke førtidspension??? MissAce Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 19-02-2011 11:53




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:43.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension