K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-09-2010, 09:20   #161
Ragdoll
Har ikke tid til andet end K10
 
Ragdolls avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2008
Lokation: Aabenraa
Alder: 64
Indlæg: 2.005
Blog Indlæg: 4
Styrke: 19
Ragdoll er ved at flytte ind på K10Ragdoll er ved at flytte ind på K10
Der er nu blevet slettet 30-40 Karina kritiske indlæg, og da der har været en kampagne af Karina venlige støtter i gang. Har det lykkedes KP at få hendes sidste tråd til at se ud som om at de fleste læsere er kede af at hun holder, og at de fleste syntes hun havde nogle helt fine meninger og gjorde alting så godt så godt

Et fantastisk eksempel på (undskyld jeg siger det) hvordan politikerne og deres elever lære at manipulere med fakta og pressen, og i den sidste ende med borgerne.



Ragdoll
__________________
THE GOLDEN RULE - Those who have the gold, makes the rules!
Ragdolls Blog
Gensidig Forsørgelsespligt - Nej Tak!
Ragdoll er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-09-2010, 10:30   #162
Tante Ana
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 26-07 2008
Indlæg: 468
Styrke: 16
Tante Ana er rigtig godt på vej
Wink Jenni Christensen

Citat:
Oprindeligt indsendt af Ragdoll Se meddelelser
Jenni Christensens indlæg får fortsat lov til at blive stående
Jenni Christensen er meget aktiv i adskillige avisdebatter, hun bidrager til med udpræjet højredrejede indlæg rettet mod invandrere og "underklassen". Hun er forh. sygeplejerske og bor i Spanien, hvor hun lever af sin medbragte danske pension. (Blot for at skitsere baggrunden for hendes energiske, patriotiske deltagelse i den politiske debat.)
Tante Ana er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-09-2010, 10:51   #163
Ragdoll
Har ikke tid til andet end K10
 
Ragdolls avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2008
Lokation: Aabenraa
Alder: 64
Indlæg: 2.005
Blog Indlæg: 4
Styrke: 19
Ragdoll er ved at flytte ind på K10Ragdoll er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Tante Ana Se meddelelser
Jenni Christensen er meget aktiv i adskillige avisdebatter, hun bidrager til med udpræjet højredrejede indlæg rettet mod invandrere og "underklassen". Hun er forh. sygeplejerske og bor i Spanien, hvor hun lever af sin medbragte danske pension. (Blot for at skitsere baggrunden for hendes energiske, patriotiske deltagelse i den politiske debat.)
Tusinde tak for denne information, der uden tvivl forklarer en del, men også efterlader en meget forundret og forvirret.

Gad vide om hun var sygeplejerske på en psykiatrisk afdeling, de kan nemlig godt have en tendens til selv at tage skade efter nogle år i arbejdet med psykiatriske patienter?

Er hun alderspensioneret, eller er hun førtidspensioneret?

Hvis det er det første (i hvilket tilfælde hun jo ud over sin folkepension helt sikkert har en god pensionsordning oveni), og det kan man ligeledes undres over, da hendes kommentarer oser af umodenhed og er meget barnligt skrevet.

Hvis det er det andet, hvorfor er hun så kritisk overfor andre der er på førtidspension, for hun kritiserer jo førtidspensionister for netop det hun selv gør?

Hun påstår dog i sine indlæg at hun har egen virksomhed i Danmark og stadig betaler rigtig mange skattekroner i Danmark, jeg fatter ikke hvad det er konen er ude efter. Ligesom hun i sine indlæg, der for en sygeplejerskeuddannet, er usandsynligt dårligt formulerede, igen og igen modsiger sig selv, og generaliserer på det grusomste.

Må man spørge hvor du ved dette om hende fra, jeg har selv sat spørgsmålstegn ved hendes påstand om at være selvstændig, da en selvstændig ikke ville have nogen jordisk chance for at kunne bruge så meget tid som hun gør på at deltage i debatter rundt om på nettet, som hun gør. Derfor har jeg haft en mistanke om at hun selv har været igennem førtidspensionsmøllen, og selv har følt sig meget uretfærdigt og dårligt behandlet.





Ragdoll
__________________
THE GOLDEN RULE - Those who have the gold, makes the rules!
Ragdolls Blog
Gensidig Forsørgelsespligt - Nej Tak!
Ragdoll er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-09-2010, 11:00   #164
adbib
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 22-04 2010
Indlæg: 496
Styrke: 15
adbib er rigtig godt på vej
Det hvad jeg synes er sørgeligt ved det danske system. De mennesker som selv modtager en social ydelse og så håner alle andre som modtager social ydelse. Det er sådan nogle mennesker som ødelægger vores system.
adbib er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-09-2010, 11:08   #165
Agnes XXX
Slettet Medlem
 
Tilmeldingsdato: 13-12 2007
Indlæg: 453
Styrke: 17
Agnes XXX er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Ragdoll Se meddelelser
Der er nu blevet slettet 30-40 Karina kritiske indlæg, og da der har været en kampagne af Karina venlige støtter i gang. Har det lykkedes KP at få hendes sidste tråd til at se ud som om at de fleste læsere er kede af at hun holder, og at de fleste syntes hun havde nogle helt fine meninger og gjorde alting så godt så godt

Et fantastisk eksempel på (undskyld jeg siger det) hvordan politikerne og deres elever lære at manipulere med fakta og pressen, og i den sidste ende med borgerne.



Ragdoll
Det lagde jeg også mærke til da jeg var inde og skimme den dag jeg fik fortalt hun stoppede sin blog.
Det er simpelthen klamt. Og meget dårlig stil fra Politikens side også.

Agnes XXX er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-09-2010, 11:10   #166
Agnes XXX
Slettet Medlem
 
Tilmeldingsdato: 13-12 2007
Indlæg: 453
Styrke: 17
Agnes XXX er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Ragdoll Se meddelelser
(...)

Må man spørge hvor du ved dette om hende fra, jeg har selv sat spørgsmålstegn ved hendes påstand om at være selvstændig, da en selvstændig ikke ville have nogen jordisk chance for at kunne bruge så meget tid som hun gør på at deltage i debatter rundt om på nettet, som hun gør. Derfor har jeg haft en mistanke om at hun selv har været igennem førtidspensionsmøllen, og selv har følt sig meget uretfærdigt og dårligt behandlet.





Ragdoll
Det har jeg godt nok også undret mig over mange gange. Min far har selv været selvstændig ligesom der også har været et par stykker mere i min familie som har haft egen butik, de ville ALDRIG have kunnet bruge den mængde tid på debatter som hun.
Agnes XXX er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-09-2010, 11:11   #167
Agnes XXX
Slettet Medlem
 
Tilmeldingsdato: 13-12 2007
Indlæg: 453
Styrke: 17
Agnes XXX er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Tante Ana Se meddelelser
Jenni Christensen er meget aktiv i adskillige avisdebatter, hun bidrager til med udpræjet højredrejede indlæg rettet mod invandrere og "underklassen". Hun er forh. sygeplejerske og bor i Spanien, hvor hun lever af sin medbragte danske pension. (Blot for at skitsere baggrunden for hendes energiske, patriotiske deltagelse i den politiske debat.)
Takker for info.
Jeg håber aldrig at jeg har haft hende som sygeplejerske.
Agnes XXX er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-09-2010, 11:21   #168
Tante Ana
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 26-07 2008
Indlæg: 468
Styrke: 16
Tante Ana er rigtig godt på vej
Wink Jenni Christensen

Citat:
Oprindeligt indsendt af Ragdoll Se meddelelser
Må man spørge hvor du ved dette om hende fra...
Jeg har såmænd googlet hende tilbage til Adam og Eva sommeren 2009, da hun har spammet Lisbeth Knudsens blog Kan man skrive kritisk om læger. I sine ældste indlæg på forskellige debatter var hun (endnu) ganske åbenmundet med indirekte detaljer om hendes baggrund.
Tante Ana er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-09-2010, 11:21   #169
Agnes XXX
Slettet Medlem
 
Tilmeldingsdato: 13-12 2007
Indlæg: 453
Styrke: 17
Agnes XXX er ny på vejen
JC kopirer for resten stadig mine indlæg i sine indlæg. Kan jeg anmelde hende for chikane? Når det nu ikke hjælper at klage over indlæggende i bloggen, de bliver jo ikke slettet.
Agnes XXX er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-09-2010, 11:46   #170
Ragdoll
Har ikke tid til andet end K10
 
Ragdolls avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2008
Lokation: Aabenraa
Alder: 64
Indlæg: 2.005
Blog Indlæg: 4
Styrke: 19
Ragdoll er ved at flytte ind på K10Ragdoll er ved at flytte ind på K10
Her skriver hun det direkte, og sikken en engel hun er

Citat:
# jenni christensen
4. juli 2009 kl. 21:08

@Anni Løndal de Lichtenberg

4. juli 2009 kl. 14:34

Ih, hvor kan jeg skrive under på dit indlæg.

Du kan bande på, at jeg er glad for, at jeg er sygeplejerske, når det handler om mine 3 børn, mig selv og mine familiemedlemmer, venner og bekendte - og de er glade for, at jeg er det.
Og mindst een har helt kontant reddet livet på det.
Uden mig, havde lægerne brugt hende organdonor!!

Du har fuldstændig ret.
GÅ ALDRIG til LÆGEN uden bisidder.
En, der ikke er autoritetstro.
Læger har det med, at intimidere.

Jeg ved ikke, hvornår det præcist er sket at læger er blevet sådan , men jeg har en kvalificeret mistanke.
En kendsgerning er det, at dansk lægeniveau er altså skræmmende.
Glad for at høre at hun er pensioneret.



Ragdoll
__________________
THE GOLDEN RULE - Those who have the gold, makes the rules!
Ragdolls Blog
Gensidig Forsørgelsespligt - Nej Tak!
Ragdoll er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Reform af førtidspension er ingen mirakelkur Webmaster K10 Nyheder 0 17-02-2012 10:10
Førtidspension eller ikke førtidspension??? MissAce Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 19-02-2011 11:53




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:07.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension