K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Det er da strengt !

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Det er da strengt ! Her kan du sætte historier ind som du falder over på nettet. og syntes at andre skal kende til

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-05-2013, 14:42   #1
østerbro
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-06 2010
Lokation: københavn
Indlæg: 1.113
Styrke: 15
østerbro er rigtig godt på vej
psykisk tortur

set i avisen.dk http://www.avisen.dk/blogs/lyhne/psy...nen_30840.aspx
østerbro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-05-2013, 15:12   #2
Hva´nu
Jamen så siger vi det...
 
Hva´nus avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-04 2013
Indlæg: 401
Styrke: 12
Hva´nu er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af østerbro Se meddelelser
Nå det handler om læger...
Ifølge overskriften tror man der er noget der foregår i en krig !
Hva´nu er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-05-2013, 15:35   #3
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.747
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Haløjsa, det er jo en gammel kending her på K10

"Personerne, i denne artikel, er anonymiseret, dels af hensyn til at der er tale om følsomme oplysninger og dels fordi psykiater Eva Blach, som artiklen omhandler, gentagne gange har truet med at politianmelde såvel enkeltpersoner som webmasters, der har skrevet om deres oplevelser hos hende, og dét ønsker ingen af de involverede at have hængende over hovedet."

"Ét af de klare fællestræk, som efterfølgende ses hos de personer, der har været låst inde hos Eva Blach er, at de er gået derfra og været nedbrudt, fuld af skyld og skam og i det hele taget psykisk knækket. Dette ses bl.a. også på K10.dk, hvor flere har haft selvmordstanker, når de er taget derfra. Der ligger et brev på nettet, hvor en kvinde skriver at hvis ikke hun havde haft sin kæreste, ville hun have taget sit liv, efter denne oplevelse. Hvis man googler Eva Blach, kommer der mange gruopvækkende historier frem"


Trist trist og harmdirrende at det kan fortsætte.

Peter

Sidst redigeret af phhmw; 26-05-2013 kl. 15:41.
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 26-05-2013, 18:08   #4
joka
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
jokas avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-12 2011
Lokation: Herlev
Alder: 67
Indlæg: 314
Styrke: 13
joka er ny på vejen
Kan se artiklen er 2 år gammel.

Bliver hun stadig brugt ?


Eller er det blevet stoppet ?
__________________
Ftp fra 01.03.2012
joka er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-05-2013, 04:05   #5
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Det er desværre ikke så lang tid siden jeg har hørt at der stadig bliver sendt mennesker til dette usympatiske menneske...

Hendes tatik i forhold til alt der skrives om hende på nettet....det er at anmelde alt og alle....

Hun er villig til at true méd alt...også dem der faktisk er psykisk syge...

Hun har desværre haft stort held til til at få diverse webmaster's og redaktører til at slette ting...rundt omkring...

Dette stoppede da folk fandt deres vej herind....og skrev deres historier her...

Jeg har fået en del beskeder om hvor glade og lykkelige folk er for at jeg ikke bare makkede ret og slettede ting som var Eva Blach imod...

Jeg fik til gengæld i lang tid daglige mails med trusler fra Eva Blach...trusler om...ja alt....politi, advokater, domstol, hun ville lukke min hjemmeside hvis jeg ikke gjorde som hun sagde...

Hun tog det ikke så pænt da jeg forslog hende at behandle sine patienter ordentligt....så der ikke var nogen som havde grund til at skrive disse ting om hende...

Jeg kan kun være enig i det som den gamle artikel siger....hun skal stoppes og hun burde ikke have lov til at i det hele taget at have med mennesker at gøre....ihvertfald ikke når man lytter til de mennesker som har prøvet en tur i hendes torturkammer...

Selv noget så grundfæstet som det at man må have en bisidder med....ja det nægter hun pr automatik folk....

Men selvfølgelig er det nok meget smart af hende...for det vil jo gøre det meget sværere at behandle folk så dårligt hvis der sidder nogen og ser på...

Nu må vi se om hun så skriver til mig igen ud fra den her tråd...

Hun er ikke alene om denne adfærd...med at skrive og true...

København og Hillerød kommune har haft gjort det samme da nogle af deres medarbejdere blev nævnt herinde...

De undlod dog helt at kommentere på det da jeg forslå dem at få deres medarbejdere til at tale og behandle deres borgere ordentligt....

De kommenterede heller ikke på da jeg sagde at de skulle passe på med at rode for meget op i det...da folk jo kan finde på så meget og nogle kunne måske lige frem finde på at lægge lydfiler op på K10 så alle kan høre hvordan man taler til borgerne i kommunerne...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-05-2013, 09:26   #6
FibroMcs
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2013
Lokation: Hjemmefra
Indlæg: 723
Styrke: 12
FibroMcs er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Det er desværre ikke så lang tid siden jeg har hørt at der stadig bliver sendt mennesker til dette usympatiske menneske...

Hendes tatik i forhold til alt der skrives om hende på nettet....det er at anmelde alt og alle....

Hun er villig til at true méd alt...også dem der faktisk er psykisk syge...

Hun har desværre haft stort held til til at få diverse webmaster's og redaktører til at slette ting...rundt omkring...

Dette stoppede da folk fandt deres vej herind....og skrev deres historier her...

Jeg har fået en del beskeder om hvor glade og lykkelige folk er for at jeg ikke bare makkede ret og slettede ting som var Eva Blach imod...

Jeg fik til gengæld i lang tid daglige mails med trusler fra Eva Blach...trusler om...ja alt....politi, advokater, domstol, hun ville lukke min hjemmeside hvis jeg ikke gjorde som hun sagde...

Hun tog det ikke så pænt da jeg forslog hende at behandle sine patienter ordentligt....så der ikke var nogen som havde grund til at skrive disse ting om hende...

Jeg kan kun være enig i det som den gamle artikel siger....hun skal stoppes og hun burde ikke have lov til at i det hele taget at have med mennesker at gøre....ihvertfald ikke når man lytter til de mennesker som har prøvet en tur i hendes torturkammer...

Selv noget så grundfæstet som det at man må have en bisidder med....ja det nægter hun pr automatik folk....

Men selvfølgelig er det nok meget smart af hende...for det vil jo gøre det meget sværere at behandle folk så dårligt hvis der sidder nogen og ser på...

Nu må vi se om hun så skriver til mig igen ud fra den her tråd...

Hun er ikke alene om denne adfærd...med at skrive og true...

København og Hillerød kommune har haft gjort det samme da nogle af deres medarbejdere blev nævnt herinde...

De undlod dog helt at kommentere på det da jeg forslå dem at få deres medarbejdere til at tale og behandle deres borgere ordentligt....

De kommenterede heller ikke på da jeg sagde at de skulle passe på med at rode for meget op i det...da folk jo kan finde på så meget og nogle kunne måske lige frem finde på at lægge lydfiler op på K10 så alle kan høre hvordan man taler til borgerne i kommunerne...
Åhr ja tænk alle de løgner fra div behandlerer sagsmishandlere der kunne komme frem ved lyd filer... nice...

Så er spørgsmålet bare om man så ikke bagefter ville blive sagsmishandlet over alt i sin kommune når man søgte alt fra enkelt ydelse til institutions betaling, de har ret let ved at sige ups my bad....
FibroMcs er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-05-2013, 14:35   #7
TimeGuest
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 24-04 2008
Lokation: Costa del Wassersleben
Indlæg: 2.030
Styrke: 19
TimeGuest er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hva´nu Se meddelelser
Nå det handler om læger...
Ifølge overskriften tror man der er noget der foregår i en krig !
You ain't seen nothin' yet [1]?

Så hold fremadrettet øje med medierne ... skulle de finde på at grave et spadestik dybere ...


BTW: Tro kan du (og andre) dyrke om søndagen i bedste kirketid ... hvis du / I gider - lægevidenskab er (/bør være) evidensbaseret videnskab.

At der så er enkelte - bla. inden for det psykiatriske fagspeciale - der har opbygget en nærmest nyreligiøs kult omkring deres egen mærkværdige virkelighedsopfattelse med dem selv i centrum som kultmaster og som herefter tromler ud af tangenten, hen over patienterne og ud i verden for at forkynde "evangeliet" som den sande (sundhedsøkonomiske) frelse ... det er vel bare et udtryk for at "der er højt til loftet" inden for det psykiatriske fagspeciale, når det kommer til "gøjl" som en del af behandlingsparadigmet, og at tilsynsmyndigheden og den politisk ansvarlige minister over for tingenes tilstand inden for området blot vender kikkerten for det blinde øje, når det kan ses positivt på bundlinjen og realiteterne ... et stykke ad vejen ... kan fejes ind under gulvtæppet i bedste statsminister Poul Schlüter stil [2]?


Note:
------

1: Udtrykket stammer oprindelig fra: Bachman Turner Overdrive - You ain't seen nothing yet (1974) ... teksten reflekterer over mødet med: a devil woman ...

https://www.youtube.com/watch?v=7miRCLeFSJo

2: http://www.youtube.com/watch?v=Zlv6UIVzSTI

Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Jeg fik til gengæld i lang tid daglige mails med trusler fra Eva Blach...trusler om...ja alt....politi, advokater, domstol, hun ville lukke min hjemmeside hvis jeg ikke gjorde som hun sagde...
Jah ... det er jo hvad der kan ske, når nogen bliver tøsefornærmet over at deres virkelighedsopfattelse ikke deles med ret mange andre end dem selv.


Jeg tænker at metoderne der indruller politi, jurister mv. måske fortsat finder anvendelse af (visse) psykiatere som et middel til at få bekræftet deres egen kultagtige virkelighedsopfattelse ... ligesom de måske kan lægge "let til moderat pres" på omgivelserne for at hindre, at deres arbejdsmetoder ikke bliver offentlig kendt ved fx vidensdeling på Internet ...
__________________
.
Jocelyn Pook – Hell, Fire And Damnation + Masked Ball: http://www.youtube.com/watch?v=9QEG2Mk184A

BTW: Er du kvik, så er løsningen her: https://www.youtube.com/watch?v=z9pD_UK6vGU
TimeGuest er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Konservative: Tortur i Danmark en mulighed nocturne Politik og Samfund 3 19-03-2012 14:07
er du blevet psykisk syg/mere psykisk syg siden du blev sygemeldt Tzari Dit og Dat 15 30-10-2011 20:43
på kanten af tortur-3F østerbro Alt det andet 3 13-08-2011 09:53
Tortur ! Stella Accept fra vores omgivelser 97 25-03-2009 07:41
Sagsbehandling er psykisk tortur zuza Politik og Samfund 0 23-11-2007 11:43




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:00.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension