K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema Her kan man stille spørgsmål om rehabiliteringsteams og rehabiliteringsskemaer dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-01-2016, 17:02   #1
camoka
optimist
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2014
Alder: 62
Indlæg: 7
Styrke: 0
camoka er ny på vejen
Red face ingen arbejdsprøvning

Hej allesammen
Jeg er 55 år gamle. Jeg har været udsat for en arbejdsulykke i 2013. Jeg har været fuldtids sygemeldt siden.

jeg har fået to hofteproteser som ikke er optimal. Efter to års kamp , var jeg nød til at acceptere de blev ikke bedre.

Derudover har jeg non-alkoholisk skrumpelever og fedtlever som forårsaget er kronisk Hepatitis-B.

Jeg får 200mg sertralin mod depression og skal forsætte med det.

Jeg har kroniske hæle spor. Desuden har jeg moderat diskusprolaps både i ryggen og lænden.

jeg er opereret for karpaltunnel syndrom i begge hænder. Resultatet blev ikke optimal. Der er ingen kræfter i hænderne.

Jeg går ikke til noget behandling, al behandlinger afsluttet. Men jeg får daglig medicin mod depression, smerter og hepatitis-b. jeg er svag gående med en stok.


Jeg har arbejdet siden 1980 i en fysisk hård branche og har ikke været arbejdsløs, ikke engang en dag.


Jeg har været i et møde med REHAB team sidste år september. Så kom jeg på en et års jobafklarings forløb.

Derefter blev jeg indkaldt til møde med min sagsbehandler. Hun fortalte at, pga min sundhedstilstand var der ingen grund til at sende mig til jobprøvning.

Hun vil sende en ergo-terapist hjem til mig for at se om de kan hjælpe mig med min daglig gøremål. Derudover fortalte hun at jeg skal til min egen læge og fortale hvordan det går.

Mit spørgsmål er;
- Hvordan skal jeg forholde mig mht ergo-terapisten. Hvad gør han? Er der nogen der har prøvet det?

- Hvor stor chance har jeg for at få FP.? Hvis man tænker på ovenstående oplysninger.
Tusind Tak på forhånd

Sidst redigeret af camoka; 06-01-2016 kl. 18:13.
camoka er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:47.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension