K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema Her kan man stille spørgsmål om rehabiliteringsteams og rehabiliteringsskemaer dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-03-2015, 09:57   #31
sortepigen
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-02 2014
Lokation: Guldborgsund
Indlæg: 945
Styrke: 11
sortepigen er rigtig godt på vej
det lyder godt nok mærkeligt at din sagsb. er en del af teamet, for sb s eneste funktion er jo at gøre din sag klar til teamet( hvor du forinden har modtaget kopi af de dokumenter din sb. har sendt til teamet), dernæst at fremlægge din sag for teamet, som regel lige inden du kommer ind til mødet.

jeg husker ikke om sb. SKAL gå uden for døren sammen med dig når teamet drøfter deres indstilling, måske andre kan huske dette ?

derefter har din sb ingen indflydelse på din sag, din sb må ikke være en del af teamet, så hvis din sb er en del af teamet så er der da virkelig grobund for bekymring, den er da helt gal i din kommune

vh sortepigen
sortepigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-03-2015, 10:05   #32
Bipolar
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2013
Alder: 46
Indlæg: 32
Styrke: 11
Bipolar er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af sortepigen Se meddelelser
det lyder godt nok mærkeligt at din sagsb. er en del af teamet, for sb s eneste funktion er jo at gøre din sag klar til teamet( hvor du forinden har modtaget kopi af de dokumenter din sb. har sendt til teamet), dernæst at fremlægge din sag for teamet, som regel lige inden du kommer ind til mødet.

jeg husker ikke om sb. SKAL gå uden for døren sammen med dig når teamet drøfter deres indstilling, måske andre kan huske dette ?

derefter har din sb ingen indflydelse på din sag, din sb må ikke være en del af teamet, så hvis din sb er en del af teamet så er der da virkelig grobund for bekymring, den er da helt gal i din kommune

vh sortepigen
Jo hun går med udenfor sammen med mig.. Hun er bare en del af reb. teamet i andres sager og vil så derfor sidde på samme side af bordet i de sager hvor hun ikke er borgerens sagsbehandler.. Det er det som jeg finder lidt underligt og om hun i virkeligheden er i mit bedstes interesse eller om hun står mere på sine kollegaers side. Det skal jeg til bunds i.
Bipolar er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-03-2015, 10:07   #33
gisne
Har ikke tid til andet end K10
 
gisnes avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-10 2012
Lokation: Horsens Komune
Indlæg: 2.113
Styrke: 15
gisne er ved at flytte ind på K10gisne er ved at flytte ind på K10
Sagsbehandler kan sagtens være en del af rahabiliteringsteamet. Det er de ofte, men behandler ikke deres egne sager.. Intet problem i det.

Eller skal rehabiliterings etamet jo bestå udelukkende af udefrakommende medlemmer, men det lægger loven ikke op til. Det vil altid (pånær sundhedskoordinatorern) være kollegaer fra jobcenteret der sidder i teamet.

At bruge tid på dette, vil være spild af tid. Brug tiden på den væsentlige og ikke alle små detaljer

Problemet ligger hvis din sagsbehandler blev inde ved teamet da de diskuterede deres indstilling, det må hun ikke, da hun ikke må være med til at træffe indstilling i egne sager
__________________
Er på K10 pga fysisk arbejdsskade i ryg/skulder. Indstillet af rehabiliteringsteam til førtidspension uden ressourceforløb. Tilkendt førtidspension med virkning pr. 1. april 2014.

Sidst redigeret af gisne; 11-03-2015 kl. 10:09.
gisne er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-03-2015, 10:21   #34
sortepigen
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-02 2014
Lokation: Guldborgsund
Indlæg: 945
Styrke: 11
sortepigen er rigtig godt på vej
Gisne......tak for irettesættelsen, der lærte jeg noget nyt, jeg vidste ikke de måtte være del af teamet,
vh sortepigen

Sidst redigeret af sortepigen; 11-03-2015 kl. 10:23. Årsag: fejl
sortepigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-03-2015, 10:26   #35
Bipolar
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2013
Alder: 46
Indlæg: 32
Styrke: 11
Bipolar er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af sortepigen Se meddelelser
Gisne......tak for irettesættelsen, der lærte jeg noget nyt, jeg vidste ikke de måtte være del af teamet,
vh sortepigen
Takker Gisne... Godt at få det på plads
Bipolar er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-03-2015, 10:33   #36
Bipolar
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2013
Alder: 46
Indlæg: 32
Styrke: 11
Bipolar er ny på vejen
Dobbeltpost*
Bipolar er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-03-2015, 15:17   #37
pigen
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-08 2012
Lokation: Guldborgsund Kommune
Indlæg: 37
Styrke: 12
pigen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af sortepigen Se meddelelser
det lyder godt nok mærkeligt at din sagsb. er en del af teamet, for sb s eneste funktion er jo at gøre din sag klar til teamet( hvor du forinden har modtaget kopi af de dokumenter din sb. har sendt til teamet), dernæst at fremlægge din sag for teamet, som regel lige inden du kommer ind til mødet.

jeg husker ikke om sb. SKAL gå uden for døren sammen med dig når teamet drøfter deres indstilling, måske andre kan huske dette ?

derefter har din sb ingen indflydelse på din sag, din sb må ikke være en del af teamet, så hvis din sb er en del af teamet så er der da virkelig grobund for bekymring, den er da helt gal i din kommune

vh sortepigen


Hej Sortepigen

Da jeg var til møde med rehabiliterings teamet, var min sb til stede da jeg kom og det varede 2 min

vidste ikke det du skriver her
pigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-03-2015, 17:34   #38
sortepigen
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-02 2014
Lokation: Guldborgsund
Indlæg: 945
Styrke: 11
sortepigen er rigtig godt på vej
Hej Pigen

ved begge mine møder i rehab.teamet var min sb, inde og præsentere min sag for teamet , inden jeg blev kaldt ind.

tror det er normal procedure.
vh sortepigen
sortepigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-03-2015, 18:19   #39
Akvamarin
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 2.104
Styrke: 15
Akvamarin er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af sortepigen Se meddelelser
Hej Pigen

ved begge mine møder i rehab.teamet var min sb, inde og præsentere min sag for teamet , inden jeg blev kaldt ind.

tror det er normal procedure.
vh sortepigen
Ved mit møde med rehabiliteringsteamet præsentere sagsbehandleren mig mens jeg var tilstede. Hvorfor skulle han/hun gøre det før borgeren kommer ind i rummet.
Akvamarin er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-03-2015, 19:34   #40
pif
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 31-10 2010
Indlæg: 283
Styrke: 14
pif er ny på vejen
Min sagsbehandler har ikke sagte et ord under de to rehabiliteringsmøder jeg var til, vi kom sammen og vi gik sammen.

Teamet var sammensat forskelligt fra gang til gang... da jeg efter første møde søgte §17,2 meddelte jeg klart hvilke medlemmer jeg under ingen omstændigheder ville se til næste møde og det blev overholdt.

Til mit sidste møde, som foregik i ro og orden, var chefen for pensionsteamet også med, hun stoppede efter kort tid min ordstrøm og sagde jeg ikke behøvede sige mere, den var god nok, jeg ville få pension, det var bare en formssag.

Jeg ser ikke noget problem i at en sagsbehandler kan have EN rolle i en sag og en anden rolle, som deltager i teamet i en ANDEN sag.
pif er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:33.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension