K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-12-2012, 19:43   #1
Takecare
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-12 2012
Indlæg: 76
Blog Indlæg: 3
Styrke: 12
Takecare er ny på vejen
Jobcenter prøver at tvinge syge til aktivering

Se denne hemmekigt lydklip mellem mig og min sagsbehandler. Hvordan de prøver at tvinge en til at skrive under til aktivering. Skal siges denne sagsbehandler har aldrig hentet min sygejournal eller lægeerklæring selvom jeg har skrevet under for længst at de kan hente min helbredsoplysning. Hun vuderet kun en i det blå luft. Og var meget ivrige efter at får ens underskrift til aktivering. Jeg nægtede at skrive under fordi jeg var syg, kan ikke lad som om jeg er rask. Hun vil stoppe min kontanthjælp fordi jeg ikke kan stå til rådighed for hverken aktivering eller arbejdsmarkedet, hvis jeg var rask havde jeg genopstarte med at arbejde på det det restaurant jeg blev tilbudt fuldtids, inden jeg blev syg. Jeg har alt dokomentation på lægejournal og lægeerklæringer, men de nægter hun at se på, hun siger lægen har ikke noget at sige. Jeg føler med alle her inde som blev uretfærdigt behandle. Syge blir aldrig rask , når de konstant blev presset. Se denne lydklip
http://www.youtube.com/watch?v=QVtj4CWA8JY anden dag denne optagelse prøver de 2 gange til at tvinge mig til at skrive under til aktivering jeg nægtede, jeg er jo syg ikke rask , jeg gik amok skubbede 2 gange hårdt til den hensynsløs sagsbehandler enten med at bleve smidt ud af vagten
Takecare er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kommuner kan tvinge syge på lykkepiller thomas75 Politik og Samfund 48 09-03-2012 18:36
De mest syge og de mindst syge bliver fritaget for aktivering. Gizmo Politik og Samfund 7 30-03-2011 08:13
Jobcenter Lolland er bedst til rettidig aktivering og samtaler buster Politik og Samfund 0 22-08-2010 22:51
Svendborgs syge aktivering Webmaster K10 Nyheder 0 25-05-2010 11:15
Kommune vil tvinge syge til motion gittedl Nyt om loven 15 09-06-2009 17:35




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:16.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension