K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-10-2011, 22:28   #1
extra
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2010
Indlæg: 782
Styrke: 14
extra er ny på vejen
praktik som flex jobber

jeg er ledig flexxer skal starte i pratik/arbejds prøvning. er visiteret til 20 timer,ved møde med arbejds skiveren sagde hende fra jobcenteret.ja jeg er visiteret til flexjob 20 timer

.men nu med det her arbejde skal vi se om jeg kan komme højere op jeg sad bare total lam og tænkte hvad.
og hmm er visiteret 20 timer for en grund.

og ski ikke til over det time antal.
så spørgsmålet er jeg mener hvsi man er visiteret til x antal timer.så er det det man skal og ikke se om man kan komme op i timer eller har jeg fattet minus

skal starte med 2 timer en uge så gerne 3 timer ugen efter hvis jeg kan og så op efter til 4 tiemr dagligt hvis jeg kan også gerne mere jeg er total paf.

men men jeg har tænk mig skrive dagbog osv
extra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-10-2011, 06:49   #2
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af extra Se meddelelser
men men jeg har tænk mig skrive dagbog osv
Rigtig god idé.

Det, at du er visiteret til 20 timer pr. uge, er vejledende, kan man godt sige.

Formålet med praktikken forud for oprettelse for et fleksjob er jo bl.a., at afstemme skånehensyn og timetal.

Man kan jo godt forestille sig, at du i ét job kan klare 22 timer, men i et andet job kan du kun klare 17 timer, det afhænger jo af hvilken slags job der er tale om.

Håber, at min forklaring kan hjælpe dig lidt, men uanset hvad, så skal du jo huske at sige fra o.s.v., men det tror jeg nu også godt at du kan.


Jeg ser nu, at du skrev: "skal starte i pratik/arbejds prøvning", vil det sige, at det er en rådighedsvurdering du skal ud i?
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-10-2011, 17:45   #3
extra
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2010
Indlæg: 782
Styrke: 14
extra er ny på vejen
Citat:
Jeg ser nu, at du skrev: "skal starte i pratik/arbejds prøvning", vil det sige, at det er en rådighedsvurdering du skal ud i?
ja for at se om det er flex i antal timer FP er dog ikke bragt på gaden inu.men for at se efter lang tid hjemme om jeg stadig er til flex og om jeg stadig kan arb i de omkring 20 timer.er flexxjobber ledig på ledidsydelse
extra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-10-2011, 21:20   #4
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af extra Se meddelelser
ja for at se om det er flex i antal timer FP er dog ikke bragt på gaden inu.men for at se efter lang tid hjemme om jeg stadig er til flex og om jeg stadig kan arb i de omkring 20 timer.er flexxjobber ledig på ledidsydelse
Så er det lige præcis en revurdering du er ude i.

Fp snakker de vist aldrig om før i sidste øjeblik, altså der hvor de ikke kan komme udenom, at det er det rp'en skal pege imod.

Ved en revurdering skal de overveje en fp.

Hvis du ikke kender denne, så tror jeg du kan have glæde af at læse i den, der står vist også om revurdering: http://www.clh.dk/?id=1474
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
praktik og flex karen1191 Spørgsmål ang fleksjob 13 14-09-2010 07:58
praktik, flex eller løntilskud? joey Alt det andet 4 06-01-2010 14:35
Må man læse imens man flex-jobber? mukke Alt det andet 0 07-05-2009 12:43
Mine erfaringer som flex-jobber Berit p Accept fra vores omgivelser 1 11-10-2007 12:18
flex jobber på hårdt arbejde.. annette Spørgsmål ang fleksjob 2 06-12-2006 00:13




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:07.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension