K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > At søge førtidspension

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

At søge førtidspension Gode råd og tips til dem der igang med at søge førtidspension

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-07-2010, 11:57   #21
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
Mawebbro
netop det vi skriver til dig alle sammen
får en tid hos din læge, det er kun gennem ham/hende du kan få hjælp hos i dette forløb
og glem alt om hvad din sagsbehandler eller jobkonsulenten siger omkring din sygdom.
De ved ingen ting om din sygdom og hvis de var uddannet smertelæge, var de nok ikke
ansat i kommunen.

Sidst redigeret af MTVRV1; 15-07-2010 kl. 12:04.
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-07-2010, 07:53   #22
mawebbro
Hjemmevant på K10
 
mawebbros avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-03 2009
Lokation: Faxe kommune, vestsjælland
Indlæg: 289
Blog Indlæg: 100
Styrke: 16
mawebbro er ny på vejen
Nu var det ang. smertestillende et rent teoretisk spørgsmål og jeg ville egentlig gerne vide hvad lovgivningen sagde ang. dette.

__________________
Livet er for kort til at vågne op til fortrydelse. Så elsk de mennesker, som behandler dig ordentligt. Glem alt om dem, der ikke gør. Tro på, der er en grund til, alting sker. Hvis du får en chance til, så grib den med begge hænder. Hvis det ændrer dit liv, så lad det. Ingen har sagt, at livet ville være let ♥
mawebbro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-07-2010, 10:53   #23
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af mawebbro Se meddelelser
, men hvis jeg nu fik den "fikse ide" at jeg ikke længere ville spise smertestillende fordi jeg pludselig er blevet bange for hvad det gør ved min lever mv. , hvad så?
Så vil der nok være en risiko for, at de mener du ikke er samarbejdsvillig.

Nu ved jeg ikke hvilke smertestillende du ta'r, men nogen er vist værre ved leveren end andre.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-07-2010, 11:28   #24
hansemand
Udmeldt af K10
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2010
Indlæg: 126
Styrke: 14
hansemand er ny på vejen
Drop Flinkeskolen og få det liv du fortjener.

Citat:
Oprindeligt indsendt af mawebbro Se meddelelser
Hvis jeg blev sendt ud lige nu, ville jeg knække og det synes jeg ikke er acceptabelt.?

Og det er så her, man, instinktivt, desværre kommer til at handle imod eget bedste - mennesket er generelt indstillet på, i enhver situation at yde sit optimale.

I de fleste arbejdsprøvninger, tests og lignende, vil klienten derfor automatisk gøre sit yderste og lidt til - altså presse sig selv OVER både fysiske og psykiske grænser, og dermed skide sig selv godt og grundigt i nakken!

Tag imod arbejdsprøvningen med kyshånd, og bevis så her DINE BEGRÆNSNINGER, som en understregning af dine egne og diverse fagfolks ( læger, terapeuter m.m.) tidligere udtalelser.

En arbejdsprøvning er det ultimativt dumme tidspunkt at spille helt/heltinde på, så læg den gode opdragelse væk, og knæk når du rammer din grænse.

Du/I skal ikke bevise en dyt andet, end at sandheden ER som den ER.

Glem alt om at " din belønning venter i himlen" - hvem F***** siger du kommer derhen?
hansemand er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Fleksjob - hvordan er man stillet ? Garbo Spørgsmål ang fleksjob 1 27-11-2012 15:09
Hvordan er jeg stillet ? l-kold Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 10 19-10-2012 14:24
nedsat tid, hvordan er man stillet mht. erstatning energizer Alt det andet 1 16-02-2012 12:15
Hvordan er jeg stillet???? krebs25 Spørgsmål ang fleksjob 8 08-07-2007 18:05
Hvordan er jeg stillet? mortiltre Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 12-12-2006 15:50




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:03.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension