K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-01-2009, 12:37   #11
Dorthemusen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 14-02 2008
Lokation: København
Alder: 42
Indlæg: 110
Styrke: 17
Dorthemusen er ny på vejen
Puha, for et sted det der center for kopentance og beskæftigelse, i hvert fald i København.. Må finde mig en der kan tage med og sige et par ord, når jeg skal tale med den vejleder.. Kunne forstå, at målet er for dem under 30, at de kommer i en uddannelse... Og hvorfor søger man revalidering, hvis det bare er så nemt..
Kan ikke få ind i mit hoved hvorfor man som kontanthjælpsmodtager skal finde et arbejde, så hurtigt som muligt, når man samtig kører en sag vedrørende hjælp et andet sted i kommunen!!
Kan heller ikke se, hvordan det skulle hjælpe mig at være sammen med 30-40 mennesker jeg slet ikke kender, når koncekvensen er, at jeg lukker mig inde..

Føler ikke jeg laver andet end at hamre hovedet ind i en vægDælme et sygt system..

Takker for rådene, kan desværre ikke tage mig sammen til at ringe til nogen
Men må se, om jeg kan få nogen til det..

Håber, du selv får nogle brugbare råd.. Er desværre ikke inde i regler osv, til at kunne komme med brugbare råd
Dorthemusen er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Fleksjob på 25 timer? Mani Spørgsmål ang fleksjob 8 02-02-2012 22:33
Fleksjob 20 timer supersus Spørgsmål ang fleksjob 19 10-01-2012 12:48
Fleksjob på 12 timer Anne-Britt Spørgsmål ang fleksjob 26 01-11-2009 20:36
fleksjob- timer jamen Spørgsmål ang fleksjob 14 15-11-2008 13:43
Fleksjob og timer ? Henrik Spørgsmål ang fleksjob 36 09-12-2005 12:05




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:15.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension