K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-10-2007, 21:45   #11
lone t
Afhængigheds tegn af K10
 
lone ts avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-09 2006
Indlæg: 348
Styrke: 18
lone t er rigtig godt på vej
[QUOTE=Hejdien;13961]Hmmm jeg er lige lidt tabt i det her så prøv lige at hjælpe mig på vej




lone t jeg fatter ikke rigtigt den her , du var på kontanthjælp i tre år derefter kom du på ledighedsydelse da du blev visiteret til fleks ? er det forstået rigtigt ? ifølge loven kan man IKKE få ledighedsydelse hvis man kommer fra kontanthjælp ...


Fejl fejl fejl altså de små grå fungerede ikke lige på det tidspunkt ;-)
jeg kom på revalideringsydelse må det være, mens jeg var i prøvetid hos min daværende arb giver.

giver det ikke mere mening ;-)

lone
lone t er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-10-2007, 20:04   #12
Xeva
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-05 2007
Indlæg: 85
Styrke: 17
Xeva er ny på vejen
Takker allesammen

For svar...Jeg vil simpelthen skrive til kommune og borgmester....Det er os det min a- kasse siger. For jo mere jeg selv gør og får på skrift.Vil dokumentere, at det er smøl fra kommunens side og ikke min. Hun sagde også, at det strider imod alle de retningslinier kommunerne selv udfærdier ang sagsprocedurer og om at få folk i gang og afklaret. jeg har også virkelig brug for, på en pæn måde, at komme af med min frustration, og af med ansvaret for, at det går så f...... langsomt!
Lad høre andre som går i samme situation, hvad i gør...om det virker osc..VH Eva
Xeva er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-10-2007, 20:08   #13
Xeva
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-05 2007
Indlæg: 85
Styrke: 17
Xeva er ny på vejen
PS

Respekt Lone for at i forblev gift, men jeg magter ikke at skulle flytte fra hinanden, min mands løn er så lav, at det ville være eneste udvej. Bare nu, hvor jeg får ydelse, ja så har vi faktisk ikke til dagen og vejen og hustler os igennem.Eva
Xeva er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kontanthjælp eller ledighedsydelse meb Spørgsmål ang fleksjob 9 12-06-2012 16:42
Sygedagpenge eller ledighedsydelse tumnus Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 26 25-05-2011 16:32
Ledighedsydelse i kr pr. uge eller måned hope123 Spørgsmål ang fleksjob 17 20-05-2010 10:32
ledighedsydelse eller bistand ? c.l.e.o. Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 13 01-07-2009 07:45
Kontanthjælp eller ledighedsydelse? zuza Nyt om loven 0 08-01-2008 00:10




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:26.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension