K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-06-2012, 20:32   #11
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Nej du behøver ikke at stå på jobnet eller andet....men måske det kan hjælpe dig til at finde et job...
Da jeg blev visiteret til fleks fik jeg besked på, at tilmelde mig jobnet.

Men hvis du ikke får det at vide, at din sb eller jobkonsulent, så kan du jo ikke vide det.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-06-2012, 21:06   #12
Andepigen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2010
Lokation: København
Indlæg: 157
Styrke: 14
Andepigen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Da jeg blev visiteret til fleks fik jeg besked på, at tilmelde mig jobnet.

Men hvis du ikke får det at vide, at din sb eller jobkonsulent, så kan du jo ikke vide det.
Nogle får at vide, at de skal melde sig til jobnet.
Andre får at vide, at de bestemt IKKE skal melde sig til jobnet.

Der er åbenbart ikke enighed rundt om i kommunerne *surprise*
Så længe du ikke får at vide, at du skal, ville jeg lade være.
Andepigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-06-2012, 21:57   #13
Cordulla
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2009
Lokation: Sydjylland
Indlæg: 118
Styrke: 15
Cordulla er ny på vejen
Og så er der nogen der er både-og

Jeg fik at vide, at jeg som fleksjobber skulle oprette mig på JobNet - men at jeg IKKE skulle melde mig ledig og derved tvinges til at logge ind 1 gang i ugen som "almindelige ledige".

Jeg logger mig ind ca. 1 gang pr. måned, men har flere job-agenter på JobNet, så jeg får næsten dagligt tilsendt en række mere eller mindre relevante stillingsopslag. Desuden søger jeg selv efter stillingsopslag på både JobNet og andre jobsites.


Der har kun sjældent været nogen, der har spurgt nærmere ind til min jobsøgning.
Jeg har lavet mig et regneark og skriver så op, når der er annoncer der er aktuelle for mig og hvor jeg har søgt stillingen - enten skriftligt eller telefonisk.
Så har jeg mulighed for at fremlægge noget skriftligt - HVIS der engang er nogen der spørger.

Hilsen
Cordulla

Ledig fleksjober på kontanthjælp.
Cordulla er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-06-2012, 23:34   #14
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Så lad os da lige skære den helt ud...

Der er ikke noget lovmæssigt krav om at man skal tilmelde sig jobnet når man er fleksjobber...

Hvis nogle siger andet....så bed dem komme med nogle regler der siger anderledes...

Der står ingen steder at man skal....men selvfølgelig bør man bruge alle de muligheder man har eller kan bruge....men det er ikke noget krav...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-06-2012, 06:18   #15
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
om man skal eller ikke skal er det ikke lidt ligemeget, i herning kommune skal vi, om der så er lov til det, er det ikke lidt lige meget det tager en ½ time, at sætte sig ledig på jobnet og hvis det giver et job så er det jofint og hvis ikke så har man spilt en ½ time, vi er jo ledige med tid nok.
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Jeg er benådet/ godkendt til fleksjob supersus Spørgsmål ang fleksjob 30 03-04-2012 22:54
Svært at få godkendt fleksjob? ladytass Spørgsmål ang fleksjob 5 16-02-2012 01:17
godkendt fleksjob Charnov Spørgsmål ang fleksjob 16 18-11-2011 13:40
Godkendt til fleksjob... sommer-fugl Spørgsmål ang fleksjob 3 25-01-2011 01:04
Juhuuuu er godkendt til fleksjob Tito Spørgsmål ang fleksjob 5 31-03-2010 17:52




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:34.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension