K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Lukket emne
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-07-2012, 10:17   #11
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af tumnus Se meddelelser
Hejsa

Havde funlstændig glemt denne tråd.

Kæresten slap for jobbet - og to mdr gik ham han skulle arbejde for konkurs.

Kæresten har fået et godt kommunalt job, så han er glad

Tumnus
Det var da dejligt at Høre,ønsker alt det vil gode forsætter
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind  
Gammel 18-07-2012, 10:52   #12
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Godt at gøre om happy end. God vind fremover
stampe er ikke logget ind  
Gammel 18-07-2012, 14:27   #13
amaranth
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 08-10 2011
Lokation: Fyens bøhland
Indlæg: 450
Styrke: 13
amaranth er ny på vejen
Arj, så stride er kommunerne altså heller ikke. Jeg har prøvet at sige op selv, og den gik glat igennem for det var pga. jeg ikke kunne klare jobbet. Hvis man siger "jeg kan ikke arbejde for den mand, fordi han er rivende gal i skralden og jeg er pisse bange for ham, og det trigger min angst helt vanvittigt," tror jeg ikke kommunen er interesseret i at få en ud i jobbet (så risikerer de nemlig en erstatningssag senere)
amaranth er ikke logget ind  
Gammel 01-02-2017, 22:56   #14
mvnielsen
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 17-06 2015
Alder: 45
Indlæg: 11
Styrke: 9
mvnielsen er ny på vejen
Link til lovstof?

Citat:
Oprindeligt indsendt af extra Se meddelelser
tricky nej endeligt en person mister retten til ledidighedydelse i 5 uger.hvis personen afslår et rimeligt tilbud om flexjob hvis personen indenfor 12 måneder efter hændelsen igen afslår et rimeligt tilbud om flexjob mister personen retten til ledighedsydelse

denne sanktion kan kun gives hvis personen er blevet tilbud et flexjob.det skal af tilbudet fremgå hvilken arbejdsfunktioner personen skal udføre personens arbejdstid. arbejdsvbelastning,skånehendsyn.løn,ansættelsesvil kår MV.hvis disse forhold ikke er beskrevet i tilbudet.vil det ikke være muligt at vudere om tilbudet er rimeligt i forhold til modtageren af tilbudet.sanktionen. om selvforskyldt ledidhed kan ikke anvendes hvis personon FX ikke vil deltage i en jobsamtale med en arbejdskiver.ikke gennemfører eller starter i et praktikforløb.siger nej til arbjedsorøvninger . MV i disse tilfælde skal jobcenteret i stedet foretage en rådigshedsafprøvning.

overstående er fra statsforvaltningen som de brugte i min sag

men må sige ser ud til du er på tynd is

skal så sige man kan være heldig at første gang man sige nej så kan man slippe med skrækken.men så skla man virkelig gå stille med dørenen

Hej med jer - er der nogen af jer, der har et link til denne lov, som statsforvaltningen brugte?

Jeg har virkelig brug for det til mig sag.

På forhånd tak
mvnielsen er ikke logget ind  
Lukket emne


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Sige nej til fleksjob pga. lav løn? Stuen Spørgsmål ang fleksjob 43 26-07-2012 03:36
Kan man sige sit fleksjob op garage50 Spørgsmål ang fleksjob 15 22-03-2011 17:37
i fleksjob, men må sige nuv.stilling op Lilian Spørgsmål ang fleksjob 6 07-02-2010 03:13
PAS PÅ med at sige fleksjob op bantam Nyttigt at vide når du er visiteret til fleksjob 14 28-06-2008 19:58
At sige op fra fleksjob Hejdien Nyttigt at vide når du er visiteret til fleksjob 3 29-01-2006 02:30




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:50.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension