K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-02-2013, 17:27   #1
Sweety53
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 26-02 2013
Indlæg: 8
Blog Indlæg: 1
Styrke: 0
Sweety53 er ny på vejen
Arbejdsprøvning..

Hvordan foregår arbejdsprøvning/praktik her i 2013.. jeg skal starte med 9 timer om ugen..må man gå hjem hvis man ikke kan klare mere end en time eller hvordan, jeg fatter ikke helt hvordan og hvorledes.. skal også skrive dagbog...
Sweety53 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-02-2013, 18:02   #2
søsser98
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-02 2012
Lokation: jylland
Indlæg: 542
Styrke: 13
søsser98 er ny på vejen
nej ikke efter de nye regler spørg din sagsbehandler og nej heller ingen dagbog den er afskaffet efter de nye regler
søsser98 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-02-2013, 18:10   #3
Dancer
Afhængigheds tegn af K10
 
Dancers avatar
 
Tilmeldingsdato: 11-06 2012
Alder: 58
Indlæg: 303
Styrke: 12
Dancer er ny på vejen
Jeg skriver stadig dagbog om ikke andet så for mine egen dokumentations skyld - tænker den kan være god at have senere.

Hvis den ikke lommer mig til nytte, kan den heller ikke genere nogen på den anden side ville det være mega surt at stå bagefter og tænke "gid jeg havde skrevet dagbog"
Dancer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-02-2013, 22:17   #4
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Dancer Se meddelelser
Jeg skriver stadig dagbog om ikke andet så for mine egen dokumentations skyld - tænker den kan være god at have senere.
Også min tanke.

M.h.t. om du må gå før tid, så vil jeg anbefale, at du sender din sb en mail hvori du spørger, hvad du skal gøre hvis du en dag ikke kan klare den aftalte tid p.g.a. smerter, eller hvad du nu slås med.

Så får du, forhåbentlig, et skriftligt svar, som du kan bruge.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-02-2013, 11:12   #5
Sweety53
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 26-02 2013
Indlæg: 8
Blog Indlæg: 1
Styrke: 0
Sweety53 er ny på vejen
Takker for svar... jeg vil sende en mail til min sb, g forhøre mig angående at gå før tid på grund af smerter og træthed (Slidgigt, prolaps i nakke og lænd, og fibromyalgi), men min jobkonsulent siger jeg skal holde ud de timer som er aftalt...
Sweety53 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-02-2013, 20:43   #6
fidofido
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 10-02 2013
Indlæg: 7
Blog Indlæg: 1
Styrke: 0
fidofido er ny på vejen
Arbejdsprøvning

Du kan gå hjem hvis du ikke kan klare det, en prøvning skal ikke forværre dine symptomer ,det er jo ikke det der er meningen, du kan få sat dine timer ned og så forsøge at arbejde dig opad , sygemeld dig evt. gennem din læge og få denne til at sige at din tilstand bliver forværret ved nuværende timer.
Det er selvfølgelig bedst at du kommer de timer du kan ellers kan de jo ikke vurdere dig. Hvis du slet ikke kan , kan du søge § 17 på det foreliggende grundlag og tvinge kommunen til at tage stilling , hvis det ikke er gjort
fidofido er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-02-2013, 16:14   #7
Pip-haj
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 27-02 2013
Indlæg: 3
Styrke: 0
Pip-haj er ny på vejen
Ej undskyld mig, men du skal da gå hjem når du ikke kan mere, så længe du snakker med praktikstedet om det og fortæller sagsbehandler/mentor/jobkonsulet - hvem du nu snakker bedst-mest med om det... Hvis du skulle holde ud så kunne du jo lige så godt tage et alm arbejde du er der jo for at prøve det af... eller er jeg helt blæst???

Da jeg startede arbejdsprøvning i januar sidste år - så startede jeg op på 2 timer og så steg den ellers, men jeg kom aldrig op på mere end 4 timer 4 gange om ugen.. Det handler om at være åben og ærlig overfar alle de indvoldverede så de forstår hvorfor du gør som du gør..
Pip-haj er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-02-2013, 17:27   #8
Sweety53
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 26-02 2013
Indlæg: 8
Blog Indlæg: 1
Styrke: 0
Sweety53 er ny på vejen
Takker for brugbare svar... man er lidt lost når man aldrig har stået i situationen før, og man høre så meget negativt... det gælder jo om at lytte til sin krop, og kan man ikke, så kan man ikke..
Sweety53 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Arbejdsprøvning nuller Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 5 13-10-2013 19:06
arbejdsprøvning - så barsel - og nu tilbage til arbejdsprøvning, eller? Whattodo Fremtiden for fleksjob og førtidspension 9 19-01-2013 14:58
Arbejdsprøvning/ikke arbejdsprøvning empowerment Dit og Dat 15 08-12-2010 16:30
Arbejdsprøvning lillemis Dit og Dat 4 11-05-2009 18:45
arbejdsprøvning. ?? 2840 Alt det andet 2 19-03-2009 20:38




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:00.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension