K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Jeg har fået job.

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Jeg har fået job. Her kan dem der bliver ansat i job, skrive det til andre som en lille opmuntring og så vi alle kan se at det kan lade sig gøre.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-08-2009, 16:30   #11
Vim
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 28-07 2008
Indlæg: 208
Styrke: 16
Vim er ny på vejen
Også et STORT TIL LYKKE skal lyde fra mig. Det er så dejligt at høre, at dit liv er kommet på højkant igen. Og dejligt at høre fra dig igen
og lykke til fremover fra vim
Vim er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-08-2009, 16:37   #12
Suncil
Ikke aktiv pga inaktiv mailadresse
 
Suncils avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-07 2008
Lokation: midtjylland
Indlæg: 889
Styrke: 16
Suncil er ny på vejen
Et STORT tillykke skal også lyde herfra Thelma

Det er super skønt for dig med alt det du har været igennem. Håber du er glad for din nye lejlighed.

Held og lykke fremover med flexjobbet.

Suncil
Suncil er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-08-2009, 17:38   #13
Thelma
Hjemmevant på K10
 
Thelmas avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2008
Lokation: København
Indlæg: 281
Blog Indlæg: 6
Styrke: 16
Thelma er ny på vejen
Tak for jeres opbakning.

Kære allesammen.

Mange tak for jeres tilkendegivelser over for mig, i mine bestræbelser på at komme videre i mit liv efter jeg blev flexvisiteret.

Og ikke mindst kæreste Hyanna og din mand Viper som jeg har lært at kende her på k10, og sætter så stor pris på.

Ja den med at jeg vil prøve at arbejde som pædagog igen er ny, jeg holdt ikke op for 8 år siden pga, helbredet, men pga, jeg blev ansat i KBHS, lufthavn SAS Servicepartner til en meget høj løn og mange frynsegoder, som alle ved skulle SAS spare og jeg blev arb, løs og fik andet job inden for servicebranchen.

Så ja jeg prøver om jeg kan idag, hvor der desværre imellem tiden er sket så meget i mit liv.

Jeg blev tilbudt flexjob på mit gamle arbejdsprøvnings sted, men til en løn der var under min flexydelse og ingen week-end tillæg, tilfældigt møder jeg min gamle formand fra fagforeningen her i havekolonien, der prikker til mig og opfordrer mig til at søge på nettet i diverse inst, i KBH, jeg blev bombarderet med henvendelser og samtaletilbud til jobansættelser, det er nemlig sådan at mange inst, har nogle timerester, og der har jeg kunne komme på banen og tilbyde min arbejdskraft 15 timer om ugen .

Jeg har arbejdet i 10 år før i den samme inst, før jeg ville prøve noget andet og det blev som jeg skrev SAS, det var en af KBH;S kommune bedste inst, jeg arbejdede for, den er blevet sammenlagt med noget andet idag, jeg har med vilje ikke ville opsøge gamle kollegaer for at evt, få job, men selv skrevet til forskellige steder, da jeg ikke ville have nogen skulle ansætte mig pga, af *DeT er synd for mig, osv, .

Jeg er som alle andre ansættelser ansat med en prøvetid på 3 mdr, og alle mine skåne hensyn er beskrevet , jeg har fået så meget supervission fra BispeBjerg hospital af psykoterapeuterne, da jeg var i behandling for traumer og en tro på mig selv igen at det nok skal lykkedes, uden dog at gå på kompromi med min mentale tilstand og mit helbred.

Jeg føler mig forpligtet til at afprøve om jeg kan klare det idag, og kan jeg ikke vil jeg sige fra og stoppe , den aftale har jeg lavet med stedet.

Så lige nu holder jeg ferie her i kolonihaven, hvor de første tomater var røde i dag og ikke nåede køkkenet før de blev spist.

Hilsen Thelma.
Thelma er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-08-2009, 17:39   #14
Tanja
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-01 2009
Indlæg: 816
Styrke: 16
Tanja er ny på vejen
HJERTELIG TILLYKKE

Det er rigtig godt at høre at din situation er blevet vendt.
så jeg vil ønske dig al held og lykke i dit nye job.
Tanja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-08-2009, 08:57   #15
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Dejligt at høre at der er kommet styr på det hele.
Stort tillykke med lejlighed og fleksjob. God vind fremover.
VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-08-2009, 18:07   #16
Thelma
Hjemmevant på K10
 
Thelmas avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2008
Lokation: København
Indlæg: 281
Blog Indlæg: 6
Styrke: 16
Thelma er ny på vejen
Hej.

Ja så er det en realitet at jeg har et flexjob, fra 1-9 som pædagog.

Jeg har idag skrevet ansættelses kontrakt , min jobkonsulent JSV er fra Jop på særlige vilkår KBH, og min fagforening BUPL, var tilstede, for søren da , jeg er så glad for at der er forhandlet en god løn til mig, grundlønnen plus min accinitet og diverse tillæg og noget der hedder kbh, tillæg.

alle jer der kender min historie fra sidste år med alt det bøvl , arbejdsprøvning der var så opslidende med den private aktør, og min hjemløshed, det var ski ved at tage livet af mig , til jeg blev visiteret til flex 1-3 i år, det var opslidende.

Derfor vil jeg ikke glemme at fortælle min som jeg selv syntes er en solstråle historie nu, samtidig er der en verden til forskel på JSV og så jobcenter skelbækgade og Nyrupsgade i KBH, vi er jo visiteret nar vi ankommer til JSV, så alt den mistænkliggørelse og så meget opslidende møder , som jeg blev mødt med før var væk på JSV.

Så ros til JSV KBH, som instisterer på at være med til alt, jeg har ihvertfald en possitiv oplevelse derfra og min fagforening nemlig BUPL.

Så for søren da nu er jeg i arbejde på 15 timer om ugen, min livskvalitet er steget så meget og troen på at det skulle lykkedes da jeg kæmpede så meget sidste år, og fremtiden om lidt mere i lønningsposen end mine flere år på sygedagpenge.
Hilsen Thelma
Thelma er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-08-2009, 18:24   #17
futtefreja
Ved at flytte ind på K10
 
futtefrejas avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-07 2009
Indlæg: 518
Blog Indlæg: 5
Styrke: 15
futtefreja er ny på vejen
Dejlig historie.
Dem skulle der være flere af.
Til lykke med det.
futtefreja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-08-2009, 18:56   #18
ace dk
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-06 2009
Lokation: et sted i dk.
Indlæg: 712
Styrke: 15
ace dk er rigtig godt på vej
Yeees vi ska l have fyldt op med gode energier.. så er der mere overskud til og hjælpe og guide andre.. der er knap så heldige som os, der er kommet igennem, kampen, og måske været heldige og have haft en, rigtig rådgiver og ikke en vildleder,
ace dk er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-11-2009, 00:13   #19
Tovery
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2008
Lokation: Skanderborg
Indlæg: 20
Styrke: 16
Tovery er ny på vejen
Ældre på job..

Jeg vil da også gerne bidrage til en lille solskinshistorie:
Som 50-årig kom jeg alvorligt til skade, men havde ikke synlige skader. KUN alvorligt whiplash, voldsom hjernerystelse (det kunne kun høres, når jeg åbnede munden samt en skadet skulder.
Kommunen gad knap nok sende mig i jobtræning, men 'noget' skulle de jo gøre, så efter 1½ år på sygdedagpenge, kom jeg på et skolebibliotek som 'sekretær'. Kunne klare 6 timer/ugl. med en masse piller.
Kom på mellemste førtidspension og arbejdede ikke de næste år.
Jeg havde en god uddannelse som bogholder, og havde kun arbejdet meget lidt med det for min datters firma, men pludselig -uden egentlig de store armbevægelser fra mig selv, begyndte jeg næsten at blive headhuntet.
For der findes faktisk mange små job som bogholder/regnskabskyndig rundt omkring. Mange firmaer har kun brug for en dame måske 5-8 timer om ugen, og de tvar lige tilpas for mig. havde endda flere tilbud på én gang
De sidste 4 år har jeg arbejdet som deltidsbogholder på et museum, og det sidste på et større museum, hvor der i forvejen var en heldagsbogholder. Så nu er jeg fri for det store ansvar, udfylder et job og får endda en pæn alm. løn.
Jeg er 65 år, og iflg. mine kolleger, regner de da bestemt med, jeg ikke rejser foreløbig
Dette være en lille opmuntring til alle jer, der håber på at kunne arbejde bare nogle få timer samtidig med pensionen. OG.. man må jo tjene knap 60.000 uden træk i pensionen.
Tovery er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-11-2009, 03:49   #20
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Tovery dejligt både at du kan arbejde i din alder og med dit helbred og ikke mindst at du er glad for det og har det...

Har en veninde der havde halvdelen af bogholder uddannelsen og nu er ved at gøre den færdig på aftenskole , netop med henblik på et skånejob når hun er blevet førtidspensionist (er flekser pt men kan ikke klare mere end 5-8 timer heller ikke som bogholder) overvejede lige et split sekundet om det var noget jeg skulle kigge på , men så kom datteren med sin matematik bog og skulle have hjælp (7 kl ) og så droppede jeg det ....

Kan huske før i tiden da jeg var HKer og rask var på et kredit og debit kursus Gaaaab nok ikke lige mig ...

men bliver altid så glad når jeg høre en solskins historie for de er jo også derude
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
vær glad for erstatning heiditogjoey Alt det andet 4 17-04-2011 17:37
så glad helle4 Dit og Dat 5 18-12-2008 00:25
Hun var for glad ! Stella Politik og Samfund 0 02-12-2008 13:09




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:57.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension