K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > At søge førtidspension

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

At søge førtidspension Gode råd og tips til dem der igang med at søge førtidspension

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-04-2013, 10:53   #1
j.jensen
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 04-10 2012
Indlæg: 13
Styrke: 12
j.jensen er ny på vejen
flex

kan man klage over en social rådgiver og jobkonsulent. og hvad er procedurenn for den
j.jensen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-04-2013, 14:07   #2
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Det er borgmesteren der har ansvaret for alle medarbejdere i kommunen...

Så det er denne du skal klage til hvis du vil klage over sagsbehandlingen...

Man skriver en klage og går op og aflevere den og husker at få en kvittering på at man har afleveret den...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-04-2013, 17:48   #3
j.jensen
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 04-10 2012
Indlæg: 13
Styrke: 12
j.jensen er ny på vejen
ok
sitiuationen er den jeg startede i arbejdsprøvning 1/7/12.
der var en mulig åbning for ansættelse men uden lovning. da vi når primo december for jeg grønt lys og der bliver sat en jobkonsulent på sagen. så trækker tingene i langddrag og af uanselige grunde er det endt med et vikariat fra 1/4-13. har fundet ud af at grunden hertil er simpel økonomi for både komune og arbejdspladsen. at de ville spare et som jeg kan regne ud et mindre beløb men et stort beløb for mig. efter aftalen kom på plads er sagen blevet syltet og havde nær stået uden en kr. på lommen 1/5/13 hvis jeg ikke havde talt med meget store bogstaver over for jobkonsulenten. tænkte det her ikke kunne passe og tog kontakt til min socialrådgiver for at aftale et møde med henblik på at fortælle min side og oplevelse af sagen. fortalte kort historien og ville gerne uddybe den for hende ved et møde. ved godt at det personlige ikke regnes
for noget i det offentligemen har kæmet først med en depression derefter 3 blodpropper i hjernen har trænet mig op og væk fra en førtidspension....lidt hjælp og lidt respekt burde der da være. hendes komentarer vaar bare nåhhhh på en meget hånelig måde. er nu klar over at der har været et sammenspil mellem sagsbehandler, jobkonsulent og arbejdsgiver med at trække tingene i langdrag.
for at sparer nogle håndøre. håber men tror nu ikke på at der står noget i min sagspapir men har søgt om agtindsigt for at få svar på nogle af mine spørgsmål. dette var noget jk fortalte mig mellem linerne, og var en kloklusion jeg selv var kommet frem til. dette var en meget kort verision, meen umidelbar vil det nytte og vil maan få noget ud af at klage? og hvad vil konsekvenserne være?
j.jensen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-04-2013, 08:40   #4
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Har du prøvet at få hjælp af din fagforening?

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
flex eller ikke flex. stumbi Spørgsmål ang fleksjob 19 07-02-2013 15:50
flex mus0025 Spørgsmål ang fleksjob 8 14-12-2012 19:33
Indstillet til flex / Den nye flex lov Bitsch Spørgsmål ang fleksjob 7 18-09-2012 20:21
Flex-job lindairene Din historie 1 14-01-2010 12:29
flex job jens-p hansen Din historie 2 28-10-2008 10:54




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:27.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension