K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-04-2010, 01:21   #1
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
DR Dokumentar søger historier

Jeg er blevet kontaktet af en journalist fra Dr Dokumentar som i øjeblikket er ved at undersøge historier om kommunernes adfærd i forbindelse med folk der søger om førtidspension..

Jeg har lovet ham at se om ikke der findes nogle brugere på K10 som befinder sig i lignende situation...

I kan læse herunder hvad det er de søger for mennesker/historier og jeg vil stærkt opfordre jer til at kontakte ham hvis i mener at jeres historier passer ind i målgruppen...

Husk at det vil gavne rigtig mange mennesker hvis der kommer noget fokus på dette problem...

Info:
DR søger personer der vil fortælle om deres problemer med at få førtidspension.

DR-dokumentar undersøger i øjeblikket hvordan kommunerne behandler sager om førtidspension.

DR har kendskab til sager hvor lægefaglige udtalelser og udtalelser fra arbejdsprøvningen
konkludere at en person ikke er arbejdsdygtig - og derfor indstilles til førtidspension.

På trods af dette giver kommunen afslag på førtidspension i de sager vi har kendskab til.
Vi leder efter flere tilsvarende sager, for at se om der er stof til et dokumentarprogram.

Vi skal derfor opfordre folk der er kommet i klemme i systemet til at kontakte os.

Vi er først og fremmest interesseret i sager der ligner dem vi allerede har, altså sager hvor der findes udtalelser
som siger at den pågældende bør have førtidspension, men hvor kommunen alligevel giver afslag.

I første omgang vil kontakten til mig foregå i fortrolighed, skulle det vise sig at der kan komme et tv-program ud af det,
aftaler vi det videre forløb i fællesskab. Man kan altså helt uforpligtende, i fortrolighed og anonymt kontakte mig.

Med venlig hilsen

Christian Andersen, DR-dokumentar.

Mail: [email protected]

Telefon: 3520 8269
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
 

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Rygpatienter historier phhmw Din historie 43 03-07-2018 16:50
DR-dokumentar om velfærdens historie logikeren Politik og Samfund 1 04-04-2011 01:29
Dokumentar om diskusproteser i morgen i P1 kl. 14, phhmw Hjælpemidler til handicappede 2 23-03-2011 21:34
Research Dr Dokumentar Webmaster Dit og Dat 2 06-05-2010 21:29
DR Dokumentar Søger Igen Webmaster Dit og Dat 11 25-04-2010 21:03




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:29.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension