K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-04-2009, 23:19   #31
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Ikke at det er en undskyldning for den forfærdelige handling, men nogen har efterlyst mandens baggrundshistorie.

Citat:
Under retsmødet kom det frem, at manden mistede sit arbejde for 2 ½ år siden, efter han blev slået ned på åben gade og fik flere skader i hovedet med flasker.

Siden da har det ikke været muligt for manden at arbejde - blandt andet på grund af koncentrationsbesvær og hovedpine. Sagen er nu havnet hos Arbejdsskadestyrelsen, som knivstikkeren dog mener, har været alt for længe om at behandle sagen.
http://ekstrabladet.dk/112/article1154396.ece

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-04-2009, 23:32   #32
helle4
Skal snart betale husleje på K10
 
helle4s avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-08 2006
Indlæg: 735
Styrke: 19
helle4 er ved at flytte ind på K10helle4 er ved at flytte ind på K10
Jeg vil heller ikke på nogen måde forsvare overfald på offentligt ansatte, men har bare i min egen lille hjerne, forsøgt at forstå hvorfor, det evt. sker.

Det er jo helt klart et sygt menneske der gør noget sådant!! Og måske et menneske ( prøver bare at forstå) der er helt ude på kanten.

Hvorfor har vedkommende ikke fået hjælp ( havde dog bisidder med?)

Arme ansatte, og stakkels alle sammen, der er kun tabere i denne sag
helle4 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-04-2009, 13:43   #33
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Exclamation

Det viser at der er noget der er helt galt på jobcentre...

hvis de behandlede borgerne anstændigt hvilket de ikke gør så ville sådan noget vanvid aldrig ske !

Hvis jobcenter var en privat virksomhed ville de ikke have nogle kunder i biksen.

Jeg ville overhovedet ikke bruge dem .
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-04-2009, 13:52   #34
Morgause
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 22-01 2009
Indlæg: 475
Styrke: 16
Morgause er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Stella Se meddelelser
Det viser at der er noget der er helt galt på jobcentre...

hvis de behandlede borgerne anstændigt hvilket de ikke gør så ville sådan noget vanvid aldrig ske !

Hvis jobcenter var en privat virksomhed ville de ikke have nogle kunder i biksen.

Jeg ville overhovedet ikke bruge dem .

Det er jo derfor, vi skal privatisere.
Morgause er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-04-2009, 15:57   #35
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Morgause Se meddelelser
Det er jo derfor, vi skal privatisere.
Ja og det ville så være en genial måde at privatisere hele området , og bagefter så bliver det som med alt andet ... har du penge kan du får har du ingen kan du gå

Så nej det er derfor vi skal have et sikkerheds net der virker og det er derfor at det offentlige igen skal i fokus og have nogle penge i stedet for at pengen ligger på velhavernes lomme ...
  Besvar med citat
Gammel 16-04-2009, 16:54   #36
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser
Ja og det ville så være en genial måde at privatisere hele området , og bagefter så bliver det som med alt andet ... har du penge kan du får har du ingen kan du gå

Så nej det er derfor vi skal have et sikkerheds net der virker og det er derfor at det offentlige igen skal i fokus og have nogle penge i stedet for at pengen ligger på velhavernes lomme ...
Ja, men liberalisterne ser jo gerne, at danmarks svage skal til at gå tiggergang i velgørenhedsforeninger, styret af pengestærke liberalister der så kan hovere sig selv som dem der gør noget for de svage i danmark, fuldt ud i deres hule hånd, uden lovgivning, rettigheder og retsikkerhed overhovedet.

Det er middelaldertilstande, men det har de vidst ikke helt selv fattet endnu... eller har de? ... vi så jo hvor GLAD Karen Jespersen var for at der var foreninger der delte julekurve ud til de svage, og glemte HELT at megen af årsagen lå i at de selv har hevet op af lommerne på de svageste.

nul... borgerlige liberalister kan prædike fra nu og til næste valg, jeg kommer ALDRIG til at stole på at de vil de svage det godt... muligt at en masse af deres vælgere mener os det godt, men det nytter intet, når de r******** de stemmer ind ikke har samme opfattelse.
  Besvar med citat
Gammel 16-04-2009, 19:59   #37
Tante Ana
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 26-07 2008
Indlæg: 468
Styrke: 16
Tante Ana er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Razmo Se meddelelser
Ja, men liberalisterne ser jo gerne, at danmarks svage skal til at gå tiggergang i velgørenhedsforeninger, styret af pengestærke liberalister der så kan hovere sig selv som dem der gør noget for de svage i danmark, fuldt ud i deres hule hånd, uden lovgivning, rettigheder og retsikkerhed overhovedet.
Lille smule off topic. Jeg tillader mig at linke til en politisk, satirisk fiction, der beskriver det liberalistiske syn på livet og mennesker, med udgangspunkt i en nulevende dansk liberalist`egne udsagn om stort og småt i samfundet. Enjoy.

Håber det er O.K. Ellers må i gerne slette det)
Tante Ana er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-04-2009, 20:13   #38
lone t
Afhængigheds tegn af K10
 
lone ts avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-09 2006
Indlæg: 348
Styrke: 18
lone t er rigtig godt på vej
Kvinderne i Danmark har ikke juridisk ret til at tilmelde deres sønner en skole eller åbne en bankkonto, uden en tilladelse fra deres fædre, ægtefæller eller sønner.


Det vil manden sikkert gerne have ;-) altså det med bankkontoen ;-)
lone t er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-04-2009, 22:38   #39
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Tante Ana Se meddelelser
Lille smule off topic. Jeg tillader mig at linke til en politisk, satirisk fiction, der beskriver det liberalistiske syn på livet og mennesker, med udgangspunkt i en nulevende dansk liberalist`egne udsagn om stort og småt i samfundet. Enjoy.

Håber det er O.K. Ellers må i gerne slette det)
Ja jeg tror kun at der i den beskrivelse manglede en beskrivelse af det bagvedliggende hemmelige organiserede prostitutionssystem der ville blive oprettet imellem den rige del, og så de fattige dele... vi må jo ikke glemme, at politikere og rige mænd er storforbrugere af prostitution... hvilket forklarer ganske godt hvorfor det altid er ulovligt at VÆRE prostutueret, men aldrig at BRUGE prostitution.

Det er da så tydeligt som noget kan blive hvorfor... tænk hvis man havde uorden i billagene på den front
  Besvar med citat
Gammel 16-04-2009, 22:43   #40
Slettet bruger
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 25-01 2009
Indlæg: 57
Styrke: 16
Slettet bruger er ny på vejen
Post som socialminister

Hej

Hvorfor tror i at kvinder får den post som socialminister?
Slettet bruger er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
2 socialrådgivere overfaldet på borgerservice Evaave Politik og Samfund 13 19-03-2012 13:52
Obs:arbejdsdelingen mellem jobcentret og den øvrige kommunale forvaltning buster Politik og Samfund 0 11-06-2010 23:53
Arbejdsgiver dømt for at fyre gravid medarbejder Webmaster Nyt fra Ankestyrelsen 0 12-05-2010 10:20
Gør op med den splittede forvaltning! buster Politik og Samfund 4 24-03-2010 13:36
Forvaltning har rod i regnskabet Stella Skal kommuner ikke overholde loven? 0 14-09-2007 11:52




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:55.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension