K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-04-2008, 23:33   #21
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Takker mange gange for roserne

Men jeg må nu nok konstatere at siden her ikke var her uden brugerne (kan jo se at jeg kan rende væk fra siden dage i træk og alle har klaret det fint for sig selv og hinanden )

jeg tog lige et kig for at se hvor længe Zuza og Stella havde været med ombord og Stella vidste du at du var et af de aller første medlemmer du kom til da siden var 8 dage gammel og Zuza har været med siden vi var 10 måneder gammel

Hmm så kan jeg bedre forstå at jeg nogen gange har det som om jeg har kendt jer altid , tror nogen gange jeg snakker/skriver mere med jer end familien


Nå men når alt det her er sagt så har jeg faktisk en jeg meget gerne vil takke meget for K10 og det er webmaster...

for dem der kender mig så er det vist ikke nogen hemmelighed at der ikke skal meget til før jeg bliver lettere hysterisk over tinge ikke vil makke ret og derfor smider det hele fra mig og går min vej (derfor strikker jeg heller ikke *GG* )

Så tro mig jeg kan skrive og jeg kan snakke men der ville ikke eksistere noget K10 hvis ikke det var for Webmaste da vi var nogen stykker der fik ideen om at nu ville vi have en hjemmeside, gik vi til webmaster og klagede vores nød fordi vi ikke kunne finde ud af at lave en hjemmeside og han gik straks igang med at stille en hjemmeside op til os ...

Også selv om han selv lå i krig med kommune og sygdom, og på trods af at han selv havde adskillige hjemmesider som han kom til at forsømme ved at påtage sig arbejdet med K10

Da vi begyndte at få så meget fart på siden at vi kunne se at vi ville blive smidt ud af de danske webhotel sider var det ham der sørgede for at vi kom på et udenlandsk og endda betalte regningen for os ...

Da jeg måtte erkende at der var ting her på siden som jeg ikke kunne og ville påtage mig (jeg vil ikke være bussemand hvis der skal træffes ubehagelige beslutninger nogen gange ) og da lægen bad mig om at lade være med at engagere mig så meget i K10 så var han med det samme parat til at overtage for mig ...

Selv da jeg fik den sjove ide at vi nu skulle skifte system (med fare for at miste alle gamle indlæg ) var han den der gjorde det for mig .. og når jeg flytter et indlæg og gør det helt forkert og ringer og vækker ham, så er det ham der redder de indlæg jeg har siddet og fedtet rundt med og lavet forkert ja så er det også ham der står ud af senge for at redde det hele inden alt for mange når at opdage det

Så ergo uden Web ingen K10... han siger ikke så meget men han arbejder tilgengæld bag kulissen som en hest for at sikker os andre mod hacker og med opdateringer og med at sætte alt det på som vi andre beder om (og når vi syntes der skal ske noget nyt )

Så alt i alt så laver han faktisk K10 men man lægger ikke så meget mærke til ham, men uden ham ikke noget K10

Også syntes jeg nu mere man skal takke brugerne (altså jer ) for uden det engagement fra jeres side , så var der heller ikke nogen side, jeg er stadig engang i mellem forundret over hvor lidt ballade der her på siden (især når man kigger på så mange andre sider ) og hvor stor opbakning i giver hinanden , så jeg tror alt i alt at jeg nok er en af dem der er mest glad for siden....

For jeg har jo oplevet på egen krop hvor meget kampgejst man kan få eller få tilbage ved at se at man ikke er alene

Og efter sådan en weekend som denne hvor jeg er væk hele weekenden oplever man rigtig hvor meget siden bliver brugt (man opgiver at følge alle indlæg ) og det er jo det der gør at vi hverdag har nye bruger på siden så ergo en side er ikke mere værd end brugerne gør den til ...

Og der må vi vist sige at vi har bevist at vi har danmarks bedste bruger ...

Så tak for roserne og de er hermed givet videre til brugerne som er dem de retteligt tilkommer
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Til Hejdien oa fra Peter phhmw Dit og Dat 0 16-03-2011 13:57
Hejdien Hjerterum Dit og Dat 16 26-10-2008 23:12
Om Hejdien Admin Saturn Dit og Dat 6 17-06-2007 15:08




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:42.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension