K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-07-2010, 22:26   #1
sluxx
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 25-07 2010
Indlæg: 26
Styrke: 14
sluxx er ny på vejen
Kærlighed på førtidspension ?

Hejsa
Er ny herinde

JEg ansøger og ber til jeg får min førtidspension snart..

Lidt om mig : Lige fyldt 30. Er 100 % normal hvis man kan sige det. HAr personlighedsforstyrrelse som har gjort mig lidt sårbar og har ikke kunne klare presset fra arbejdsmarkedet.
Jeg er en rigtig god fyr, ærlig, hjælpsom, har udseendet nogenlunde med mig osv osv..

Men tænker da ofte på om mit liv på nogle områder er ødelagt hvis jeg får pensionen og især har jeg mange tanker om jeg nogensinde finder en kæreste igen
Jeg ville ikke selv gå så meget op i om min kæreste lavede noget eller ej..MEn ved det er et stort krav for mange

Tror I det er helt umuligt med kærligheden på en pension ?
sluxx er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-07-2010, 22:51   #2
nensypigen
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-03 2010
Lokation: *******
Alder: 39
Indlæg: 684
Styrke: 15
nensypigen er ny på vejen
hej

jeg er selv en pige på 25 der har tænk meget det samme. men har en kæreste og han respekterede min situation. tror helt sikkert at der findes kvinder der tænker på andet end bare penge. men kan godt forstå du er nervøs. ellers måske finde en pige der er i samme situation? er sikker på at når den rette møder dig og hun blir forelksket så er hun også ligeglad med hvad du laver. man kan diskuterer om det er det første man lige skal slynge ud på daten( jeg er pensionist), det ville jeg nok ikke gøre. og hold dig fra piger fra nordsjælland de for snobbede ej driller bare. men en gæv jyde er nok mere nede på jorden
nensypigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-07-2010, 23:29   #3
Leduce
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-04 2010
Lokation: gladsaxe
Alder: 45
Indlæg: 233
Styrke: 15
Leduce er ny på vejen
nej!! selvfølig er det ikke det

og hvis du møder en der tænker anderledes eller ikke respektere dig pga en pension, så er det jo heller ikke hende som har fortjent dig. vel?
Leduce er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-07-2010, 01:01   #4
Tøjvask
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 22-06 2010
Lokation: århus
Indlæg: 13
Styrke: 14
Tøjvask er ny på vejen
kærlighed= ærlighed og respekt for hinanden... .... Jeg går selv efter en som også er førtidspensioneret ... så kan vi rejse sammen, flyt ud på landet, prøve nye medicin sammen...
Tøjvask er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-07-2010, 01:18   #5
Priks
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 25-06 2010
Lokation: Odense
Alder: 45
Indlæg: 264
Styrke: 14
Priks er ny på vejen
Uha, jeg har selv haft de samme spekulationer. Dog er jeg på sygedagpenge, men det er uvist, hvor jeg ender, hvorfor tanken har strejfet mig et par gange. Eller sytten.

Men nej, det er ikke umuligt. Det nægter jeg at tro på.
En af mine gode kammerater er på førtidspension (han er 33) og har været det i en del år efterhånden. Han har skam haft held med kærligheden alligevel, hvilket giver mig troen på at de to ting sagtens kan forenes.

Jeg er selv 31, og ville personligt være ganske indifferent omkring en potentiel partners status som førtidspensionist. Men det er muligvis fordi jeg selv kender til psykiske diagnoser og dermed ikke er fordømmende. Jeg tror dog heldigvis mange mennesker i dag er så oplyste, at ordet førtidspensionist ikke får alle til at løbe skrigende bort af den grund. Det ville i hvert fald være en ærgerlig tendens.
Priks er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-07-2010, 01:30   #6
Tøjvask
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 22-06 2010
Lokation: århus
Indlæg: 13
Styrke: 14
Tøjvask er ny på vejen
Hvorfor skal man have mindre ret til en partner, fordi man er får pension, flex eller er syg ....
kærlighed er vel for os alle, som kan lide at ligge i ske
Tøjvask er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-07-2010, 08:43   #7
twoc
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 07-10 2009
Alder: 55
Indlæg: 84
Styrke: 15
twoc er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Tøjvask Se meddelelser
kærlighed= ærlighed og respekt for hinanden... .... Jeg går selv efter en som også er førtidspensioneret ... så kan vi rejse sammen, flyt ud på landet, prøve nye medicin sammen...

ja det ville bare være stærkt at sidde og dele piller
twoc er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-07-2010, 09:42   #8
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Sluxx...
Du skriver at du er er en rigtig god fyr .. hjælpsom osv osv... og de personlige egenskaber forsvinder jo ikke når/hvis du får en pension..

Så "dyrk" dine gode egenskaber... og bekæmp de mindre gode... lavt selvværd, ynk osv osv der kommer når man er på sygedagpenge/kontanthjælp/pension..

Og selvfølgelig er der også en kæreste til dig...
Kh
Lone
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-07-2010, 11:06   #9
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af twoc Se meddelelser
ja det ville bare være stærkt at sidde og dele piller
Og så ser jeg for mig, 2 børn der sidder og deler en pose blandede bolsjer - 1 blå til dig og 1 blå til mig, 1 gul til dig og 1 gul til mig ......... o.s.v.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-07-2010, 11:14   #10
Ragdoll
Har ikke tid til andet end K10
 
Ragdolls avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2008
Lokation: Aabenraa
Alder: 64
Indlæg: 2.005
Blog Indlæg: 4
Styrke: 19
Ragdoll er ved at flytte ind på K10Ragdoll er ved at flytte ind på K10
Kærligheden overvinder alt. Det drejer sig bare om at møde den rette.

Jeg kom selv på førtidspension som 35 årig, da jeg var 40 mødte jeg min mand som på det tidspunkt var 28, igennem internettet. Jeg er i dag 50 og han er 38, vi har været gift siden 2003 og er stadig lykkelige sammen.

Så det kan godt lade sig gøre



Ragdoll
__________________
THE GOLDEN RULE - Those who have the gold, makes the rules!
Ragdolls Blog
Gensidig Forsørgelsespligt - Nej Tak!
Ragdoll er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Forbudt kærlighed? Antoniette Politik og Samfund 89 06-02-2013 19:43
De Uperfekte - Program om kærlighed og handicaps Webmaster Politik og Samfund 5 29-01-2013 12:15
Førtidspension eller ikke førtidspension??? MissAce Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 19-02-2011 11:53
Karen J. vil lovgive om kærlighed Stella Politik og Samfund 9 15-04-2008 12:09




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:09.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension