K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-12-2008, 13:10   #1
pjuske
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 21-11 2008
Lokation: fyn Middelfart kommune
Indlæg: 134
Styrke: 16
pjuske er ny på vejen
Varmtvandsbassin på gigtsanatoriet.......

Hej

Er det virkelig helt umuligt at få hjælp til kørsel til varmtvandsbassin træning hver uge ? alle jeg har snakket med,siger at det ikke går ind under,jeg ved godt at varmtvandsbassin ikke helbreder,men det er det eneste motion jeg kan og det er super dejligt den time i det varme vand.

Kan nogle hjælpe mig med gode råd ? tak

Pjuske


Ps det koster mig 440 kr pr gang i taxa og det har jeg simpelthen ikke råd til
pjuske er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-12-2008, 13:36   #2
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
hvorfor laver du ikke en skriftlig ansøgning, hvor du beder sagsbehandler afdække alle tænklige love og §§ bed om en afgørelse ud fra dem alle.
Når du har det kan du pludselig klage, og der med har du en mulighed for at vinde en ankesag.

Så længe du snakker skal du ikke forvente at få noget som helst.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-12-2008, 16:29   #3
Tutti
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tuttis avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2008
Indlæg: 137
Styrke: 16
Tutti er ny på vejen
Her i nordjylland kan man ikke få kørsel til varmtvandsbassin, med mindre der er en fysioterapeut med i vandet eller man kan søge om kørsel når man er på pension. Jeg er selv sygemeldt og på sygedagpenge og skal selv betale min transport til og fra varmtvandsbassin. Blev af kommunen anbefalet at henvende mig til NTs Flextursordning (Nordjyllands Trafikselskab som normalt har med busser og telekørsel at gøre). De har en ordning med Taxa i nordjylland om, at man hvis man bestiller turen hos NT minimum 2 timer før afgang, så får du en taxatur fra kr. 30 pr. tur. Dette har sparet mig for mange penge. Naturligvis er der så mulighed for, at andre kører med på samme tur, deraf flextur og lidt ventetid skal påregnes. Men jeg skal til div. undersøgelser og lægebesøg i denne uge, hvor jeg skal afsted hele 3 gange, hvilket normalt ville koste mig over kr. 800 i taxa, og nu kan jeg slippe med ca. 180 kr ialt. Prøv at kontakte jeres trafikselskab, jeg ved ikke hvad det hedder på fyn, men spørg om ikke også de har flexture til billige penge, hvor det så er taxa, som sørger for transporten!! Link til hjemmesiden for nordjylland kan ses her http://www.nordjyllandstrafikselskab....aspx?m=2&i=68
God fornøjelse
Tutti er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-12-2008, 19:32   #4
zolskin
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2008
Lokation: her&der, kbh
Indlæg: 197
Styrke: 16
zolskin er ny på vejen
Eller undersøg om et udvidet abbonnement hos Falck kan dække, hvis de anser det for behandling -
zolskin er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-12-2008, 21:40   #5
pjuske
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 21-11 2008
Lokation: fyn Middelfart kommune
Indlæg: 134
Styrke: 16
pjuske er ny på vejen
Tak for svar

der er en fysioterapeut med til varmevandsbassintræning,jeg er blevet henvist af min egen læge.

Jeg vil prøve at snakke med hende fra kommunen når hun kommer og laver parafraf 100 skema med mig.

Pjuske
pjuske er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:50.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension