K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-03-2009, 03:58   #1
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
En mail til Bo Asmus Kjeldgaard

Jeg kunne altså ikke dy mig for at skrive en mail til omtalte herre og jeg kan da kun byde ind og sige til jer i kbh at i skal gøre det samme, det er jo ikke mere end et par dage siden at Ritt påstod at hun ikke kendte til ulovligheder ang sine ansatte , og hun kender så heller ikke til måden syge behandles på, skal i nu til at have en ny borgmester så var det måske en god ide at han kendte til jer og jeres kamp inden han skal stille op til borgmester har han ikke lyst til at svare jer så har han vist gjort sin mening og holdning klar over for jer ....

Ingen forandring der så

Op af stolen Helene som du kan se i min mail så kunne jeg ikke dy mig for at omtale dig , alle de andre sager her i kbh gruppen er lige så grove , men Helene`s der er det godt nok den med børnene og sex livet jeg syntes der kom for vidt ....

Held og lykke til jer alle ....


Citat:
Kære Bo .

Jeg sad lige og læste på hjemmesiden http://www.sf.dk/default.aspx?site=k...48185&id=48266 og det lød jo meget godt alt sammen, og derfor er det at jeg sidder og tænker på hvordan du selv syntes at det går...

Jeg er på hjemmesiden www.k10.dk hvor mange der er i klemme i Københavns kommune, og en del af dem ved jeg har skrevet til dig i et desperat råb på hjælp , men ingen høre noget fra dig igen hvordan kan det mon være...


Er du viden om hvad der foregår i Københavns kommune ? eller vælger man at lukke øjene for det fordi det er for problematisk , jeg syntes lige set i lyset af dit motto som er Kæmp for alt, hvad du har kært.

Ville præsentere dig for en af dine bysbørn, en kvinde som igennem 21 år aldrig har været på arbejdsmarkedet pga alvorlig meget veldokumenteret sygdom , hun er og har alle årene været på kontanthjælp og har været i over 30 arbejdsprøvninger ..

Hende syntes jeg nemmelige at du må have et motto til fælles med, det som hun har kært er sin menneskelighed, selvrespekt og børn og det er de ting hun kæmper for ikke hjulpet godt på vej af Københavns kommune det må jeg indrømme ...

For et stykke tid siden hørte vi at hun nu skulle til task force og glade på hendes vegne det blev vi jo alle sammen for nu måtte der jo ske noget, de skulle jo hjælpe kommunen af med bunkerne , hurtigt fandt vi da ud af at det gik jo hverken værre bedre eller hurtigere end
i kommunen, og så var det at hun var til møde med sin sagsbehandler og her er det at klappen går ned for mig og alle andre på siden som læser med , og det gjorde den da vi læste om hendes møde jeg sætter det ind her og syntes at du ved selvsyn skal se beskeden til hende hos sagsbehandleren ...

Her er hjælpen som en af jeres borgere fik ...


Ja og GUDSKELOV at både min læge, psykiater og psykolog HAR skrevet at mine unger er sunde og raske og har det som blommen i et æg, og at mine diagnoser IKKE har noget med mine kompetancer som Mor at gøre.
Men hun skulle liiiiige hive den frem og ville høre mere om børnene. Men da jeg sagde de går på privatskole og at min Mor og deres Far har afsat 800.000 kr til deres skolegang, så spurgte hun ikke mere.....

Hun var også MEGET interesseret i mit sexliv, og kunne ikke forstå hvordan jeg kunne få 3børn (være nøgen og møde en mand!) med mine diagnoser.
Så jeg måtte fortælle hende at jeg har kendt ungernes Far i over 25 år, har sågar været gift med hans bror i 7 år, og at han kun er sæddonor da de tre sidste børn er kunstige befrugtninger.....

,,jaaa, for det lyder jo underligt hvis du skulle ha' været ude og finde en kæreste med dé diagnoser''..........

Hvad RAGER DET dog hende!!! Det er noget jeg har holdt for mig selv og som hører ind under mit privatliv. Det kommer da ikke nogen ved hvem jeg knalder med, eller hvem der er sæddonorer til mine børn.....

Og måtte også understrege at jeg altså ikke lider af blufærdighed og udmærket kan blive liderlig selvom jeg har OCD (shit mand!)...totalt ude i hampen samtale!!! Og også lidt græneoverskridende. Ikke engang mine børn ved at de er lavet via kunstig befrugtning, det er jo uden betydning, bare de har mig og deres Far.....og vi elsker dem.

Og man KUNNE jo også have mødt en mand via internettet, men BEHØVER jo ikke sætte sig ned på værtshuset eller vælte ud i byen.
Så hendes tankegang er jo også lidt speciel.....


syntes du at det er en fair samtale og er det overhovedet en måde at behandle en sag på når alle lægepapir samt 30 arbejdsprøvninger er i hus ?

Jeg er sikker på at du kan lære meget mere om denne kvinde der kæmper for alt hvad hun har kært ved at læse en af hendes tråde på www.k10.dk

Hvis du skulle føle en ustyrlig trang til at hjælpe hende ud af det her system som hun har siddet fast i hele sit voksene liv så er jeg sikker på at jeg kan etablere kontakt til hende ...

Om ikke andet så syntes jeg da at det ville være lidt dejligt hvis du ville skrive et par ord om hvordan du ser på det her systeme som Kbh kommune øjensynligt ikke magter hvordan du ser på at jeres lægekonsulenter har meget svært ved at overholde bekendtgørelsen for deres handle måde , forklare hvordan en lægekonsulent der er fyret fra en kommune pga handle måden i en kommune bliver ansat i din kommune og fortsætter denne handlemåde , at dette ikke er tomme beskyldninger kan du se ved at gå ind og læse på K10 evt efterlyse nogen af de mennesker jeg snakker om , sådan at du kan se noget dokumentation ...

I det hele taget tror jeg at kbh kommune skal være glade for at meget syge mennesker ikke er så motiveret til at kaste med sten og container for er der nogen der snart har nået deres grænse så er det dem....

Jeg vil sætte denne mail tid dig ind i tråden her og så vil jeg sætte din mail adresse på og opfodre alle fra kbh til at skrive til dig , man må jo forvente at du har en indstilling til det samt at du må have en ide om hvordan det bliver bedre ...

MVH

xxxxx
Bare fordi det ikke hjælper at skrive til politikkere skal vi så holde op??


Info:
# Bo Asmus Kjeldgard
# +45 33 66 20 00
# [email protected]

Sidst redigeret af Hejdien; 24-03-2009 kl. 04:01.
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
mail fra lægen faro Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 17 28-01-2011 14:06
K vil have politiet ind i mail-sag buster Politik og Samfund 0 25-09-2010 11:51
Mail som dokumentation ayla Alt det andet 12 24-03-2009 13:19
Mail til SF Maj-Britt Politik og Samfund 26 01-11-2008 20:17
Hov mail fra DF Hejdien Fremtiden for fleksjob og førtidspension 0 16-09-2007 21:35




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:17.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension