K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-09-2008, 12:55   #1
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Jeg kæmper for at få ro i mit liv

Citat:
Jeg kæmper for at få ro i mit liv

SORØ: Amanda Thomsen på 22 har hypermobile led. Hendes skuldre er gået af led flere hundrede gange, og hun har ni operationer bag sig. Nu ønsker hun at komme på førtidspension.
http://www.sj-nyheder.dk/apps/pbcs.d...6/-1/FRONTPAGE

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-09-2008, 17:32   #2
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
-av for den da og jeg håber og ønsker at hendes ønske om pension må blive opfyldt.

Kan kun håbe for hende at det ikke bliver samme sagsbehandler som vi har oplevet for så har hun i den grad brug for hjælp.

Tror desværre bare at hun må berede sig på en lang "kamp" for de kære systemer skal da liiige finde ud af at hun da i det mindste kan bruge tæerne til noget
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-09-2008, 17:45   #3
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Buster.... har du mulighed for at læse noget om de henvisninger, der er i "fakta-boksen" og om lægekonsulenten, som der henvises til ved siden af artiklen?

Jeg tænkte på, om du måske fik avisen i papir-udgave eller andet.

Det er måske interessant for denne Vestsjællands-gruppe at læse, hvis det er en lokal lægekonsulent, der udtaler sig.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-09-2008, 21:17   #4
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
zuza, beklager men vi holder ikke Sjællandske MEN jeg har en svigerinde og svoger som holder den og jeg skal prøve at kontakte dem i morgen for at høre om jeg må få lørdagsudgaven

No problemos, regner jeg med

Hm, kan kun udtale mig om min mands første kommunale lægekonsulents udtalelse, for da var der underskrift på MEN da hans seneste redegørelse fa hans sagsehandler var færdig -kunne vi overhovedet ikke genkende den OG der var mærkeligt nok INGEN UNDERSKRIFT

Vores formodning er at hans sagsbehandler har "fusket" forskellige udtalelser sammen og dog, for der er ikke rigtig nogen af dem vi kan genkende

Meget mystisk og det første advokaten spurgte om da han havde set redegørelsen var: Hvem er den læge som har skrevet den?

__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Må dele - læger der kæmper for mig! HolmDamgaard Alt det andet 11 08-06-2012 21:19
De kæmper for os svage og syge hobby4me Politik og Samfund 1 19-09-2010 11:10
Venstre kæmper imod fattigdom bla-bla Politik og Samfund 49 19-05-2009 07:20
Fagforening, der kæmper for de syge zuza Et godt link! 3 19-12-2008 14:37




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:53.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension