K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 02-04-2008, 15:25   #21
Hale
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 20-03 2008
Indlæg: 11
Styrke: 17
Hale er ny på vejen
Hej
Tusind tak for jeres svar, kommunen har sendt klagen videre og min mand tjener for meget, så der er ikke noget at hente for mig.
Føler så stor afmagt, at jeg kan sidde og tude over det, ikke at jeg mister pengene, det kommer jeg over , men behandlingen af mit sygdomsforløb er helt uacceptabelt, men ved andre har det værre end mig, så måske jeg bare skal være taknemlig for at leve. Men uretfærdig er det
Hale er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-04-2008, 15:28   #22
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Kommunen har sendt klagen videre...godt...men så længe sagen kører mener jeg du har ret til sygedagpenge...eller er der nogen der kan svare på det...???
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-04-2008, 15:41   #23
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Jeg er stødt på mange sager videre i systemet, hvor personen har fået efterbetalt den ulovligt frakendte ydelse.

Så jeg tror ikke, man kan beholde ydelsen under anken... desværre.

Men der er mulighed for hastebehandling på 5 dage, når det drejer sig om forsørgelsesgrundlaget, og det synes jeg da, du skulle gøre opmærksom på.

Det er trods alt 15.000,- pr. måned mindre pr. måned, du mister, og det er i min verden rigtig mange penge, som skal findes et andet sted.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-04-2008, 16:18   #24
Hale
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 20-03 2008
Indlæg: 11
Styrke: 17
Hale er ny på vejen
Hej Zuza
Hvad mener du med hastebehandling på 5 dage ?? når det drejer sig om forsøgsgrunlaget
Hale er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-04-2008, 16:30   #25
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Jeg kan ikke huske, hvor jeg læste det, men det er vist på Statsforvaltningernes hjemmeside. Det er dem, der behandler klager over forsørgelsesgrundlaget... Det er der, Beskæftigelsesankenævnene "bor".

Og der er mulighed for at få hastebehandlet afgørelser vedr. forsørgelsesgrundlaget... på 5 dage.

Og i dit tilfælde er det jo særlig vigtigt, da du jo ellers står UDEN forsørgelsesgrundlag.

Du kan læse mere her: http://www.statsforvaltning.dk/site.aspx?p=3408

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-04-2008, 18:18   #26
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Min veninde blev frataget forsørgelsesgrundlaget i Randers Kommune, der gik mere end et halvt år før klagen var færdigbehandlet, den kom så tilbage med en påtale om at kommunen havde handlet helt uberettiget og at de ikke havde fulgt lov og regler og at pengene skulle udbetales med tilbagevirkende kraft.
Så de 5 dage holdt ikke i det tilfælde, men i det mindste fik hun ret...
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvad skal jeg gøre? Jasmina Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 27 31-10-2011 21:02
Hvad skal jeg skrive/hvordan skal jeg gøre... FrkNorden Alt det andet 41 05-05-2011 13:10
Hvad skal jeg gøre ? Physen Alt det andet 4 16-04-2010 17:55
Hvad skal jeg gøre? mumle_mund Alt det andet 10 10-06-2009 10:47
Hvad skal jeg gøre? krebs25 Spørgsmål ang fleksjob 3 09-03-2007 12:37




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:08.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension