K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 28-11-2013, 14:27   #1
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
k10 julehjælp

Jeg skrev på et indlæg for en lille uge siden, bla. om hvor svært det er når der ingen penge er og vores børn vokse ud af deres tøj.

Vi er desværre mange der er i den sitiaton, mange der lander på ægteskabsforsøgelse ikke sjovt men nu nok om det.

En af brugerne her på k10 kontaktet mig og spurte og jeg ville arve noget tøj til min pige og det ville jeg meget gerne, hun sørgede for det blev pakket og leveret til mig, sikke et overskud, til et fremmede menneske.

Men ikke nok med det hun puttet også nødder og mandler i gaven og hendes store pige bagte pebernødder (gode) og sendte os en julehilsen
Det er virkelig flot gjort (nu trænger tårene sig på igen)
og viser også et godt opdraget barn, tak igen.
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-11-2013, 14:46   #2
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Den bedste hjælp er mange gange den man ikke lige regnede med,vi ligger alle samme inde med noget vi godt kan undvære og at nogle kan og vil give det vidre glæder mig og mit genbrugt hjerte

Vi har haft en gruppe på k10 med køb salg byt og giv bort,men den er vist blevet væk igen.

Jeg kan anbefale jer der er på face book også ,at finde div. grupper med bort gives og bytte grupper der er rigtig mange grupper .

Jeg er selv med i flere af dem,og det jo dejligt at kunne få afhentet noget man alligevel bare går og tørre støv af på og ret når andre vil bruge det.

Det godt for både pengepung og miljøet
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-11-2013, 16:59   #3
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Det vidner jo om at det er fantastiske mennesker der findes her på K10...

Det luner rigtig meget at vide at der findes sådanne mennesker i et samfund hvor folk mere og mere tænker på sig selv...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-11-2013, 16:59   #4
nensypigen
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-03 2010
Lokation: *******
Alder: 39
Indlæg: 684
Styrke: 15
nensypigen er ny på vejen
Jeg har ingen børn men syntes det var godt hvis dem der har børn og har svært ved at give dem en jul kunne skrive hvor gamle deres børn var og om det var dreng eller pige samt alder. så kunne folk byde ind hvis de ville forære noget. jeg kunne godt finde på at sende pakker til folk hvis jeg fx vandt noget i julekalendre. vinder af og til noget men det ville nok bedst egne sig til teenagere og større børn og mest piger det jeg af og til kommer i besiddelse af.

men nogle med børn der ikke har problemer ligger måske inde med noget de alligevel ikke bruger. Tiderne er blevet hårde vi burde hjælpe hinanden noget mere
nensypigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-11-2013, 17:18   #5
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja, det var da en dejlig historie - kram til jer, og giveren herfra

Det kunne da godt være, det var en ide med en K10, julehjælpe tråd
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-11-2013, 18:08   #6
joka
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
jokas avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-12 2011
Lokation: Herlev
Alder: 67
Indlæg: 314
Styrke: 13
joka er ny på vejen
Ting bortgives til udsatte mennesker, er en gruppe på facebook.


Sætter et link:
https://www.facebook.com/groups/5735...2993325765139/

Til næste år er der mange flere der har behov. Mange af de steder man søger er det jo kun enlige forsørgere der kan søge.
Så hvad med dem der er på gensidigt forsørgerpligt.



God jul
__________________
Ftp fra 01.03.2012
joka er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-11-2013, 19:20   #7
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
problemet med de facebook sider er, at du helst skal være enlig og have en meget trist historie, at fortælle.

Hvis man er bare en lille smule privat, er det lidt svært.

Vi har altid givet til julehjælp og giver stadig alt, hvad vores børn vokser fra til andre, i år har vi givet meget legetøj væk, købt i bedre tider:.)
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-11-2013, 21:16   #8
zolskin
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2008
Lokation: her&der, kbh
Indlæg: 197
Styrke: 16
zolskin er ny på vejen
Dejligt for dig Jiison!
Og det fortæller bare, at der er nogle skønne mennesker med hjerterum -!
zolskin er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-11-2013, 22:23   #9
Pepsi
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-02 2011
Lokation: Nordjylland
Indlæg: 37
Blog Indlæg: 1
Styrke: 14
Pepsi er ny på vejen
Hej jjsonn

Jeg har forsøgt at sende dig en privat besked. Men det kan jeg desværre ikke, fordi jeg endnu ikke har skrevet 5 indlæg herinde. :-/ Så jeg håber det er ok jeg skriver her istedet.

Hvis du vil oplyse mig om dine børns alder og evt mangler og ønsker her til jul, så vil jeg gerne se om jeg skulle have noget liggende eller kan fremskaffe noget og sende det til jer.

Send mig en privat besked. :-)
(Hvis jeg altså kan modtage sådan en, selv om jeg endnu ikke kan sende? :-/)


Kh. Pepsi
Pepsi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-11-2013, 23:20   #10
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Pepsi Se meddelelser
Jeg har forsøgt at sende dig en privat besked. Men det kan jeg desværre ikke, fordi jeg endnu ikke har skrevet 5 indlæg herinde. :-/
Jeg kan se, at du har skrevet 4 indlæg, så se at få skrevet et indlæg mere, så kan du sende pb'er.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 02:56.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension