K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-08-2010, 23:54   #11
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Jeg vil klart anbefale den skrivelse, som Hedi har foreslået.
Jeg gjorde det samme i en arbejdsprøvning, og den blev afblæst på stedet.

Vedr. fagforeningens vilje til at hjælpe, skal du prøve at ringe til Landsorganitationen.
Dette vil hjælpe dig, idet de er forpligtet til at hjælpe, i denne her slags sager.
Du betaler til det, og det er guld værd på sigt, evt ved retsag, klager vidre i systemet, og klager til kommune. Det skaber som regel mere respekt om din sag, hvis du har en fagforening i ryggen.

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-08-2010, 13:46   #12
Anne Mette
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 25-03 2010
Indlæg: 205
Blog Indlæg: 1
Styrke: 15
Anne Mette er ny på vejen
Altså kan fortælle dig hvad min læge sagde inden jeg startede arbejdsprøvning: Du skal møde op så meget du kan, om det så er for at gå hjem igen med det samme. Så er du mødt og det er det vigtigste.

Yderligere, at jeg skulle være meget opmærksom på min krop og de signaler der kom når jeg ikke kunne mere. Og at de ikke kunne forlange jeg skulle være der alle timer, kun det jeg kunne holde til. Ellers var det ikke et reelt billede de fik.

Så få det på skrift at sagsbehandleren vil have dig til at være der fuldt ud og dermed bevidst forringer dit helbred og dermed din mulighed for helbredelse!
Anne Mette er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-08-2010, 22:34   #13
aha
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-10 2009
Indlæg: 26
Styrke: 15
aha er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af vivims Se meddelelser
håber på lidt gode råd....

jeg er endnu engang henvist til reva og de vil have mig igennem endnu engang arbejdsprøvning, da de ikke mener den sidste er god nok.
under den sidste arbejdsprøvning var det en aftale med arbejdsafprøvningsstedet at jeg skulle gå hjem når jeg ikke kunne klare mere, og derved endte den med en time om dagen.
hun har jeg lige fået at vide af min sagsbehandler at når jeg sksl arbejdsprøves 4 timer pr dag skal jeg være der alle 4 timer ligegyldigt hvor mange smerter ellers kan de jo ikke se hvor mange timer jeg kan klare.

den kan min lille hjerne bare ikke finde logik i. for vis jeg bliver der 4 timer med store smerter og intet der fungere resten af dagen - SÅ kan jeg jo klare 4 timer....

nogen der har nogen gode råd eller erfaringer?
Jeg har erfaret, at det er vigtigt at være i dialog med lederen på dit arbejdssted, så han kan bekræfte dine pinsler overfor din sagsbehandler.
aha er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-08-2010, 01:54   #14
Leduce
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-04 2010
Lokation: gladsaxe
Alder: 45
Indlæg: 233
Styrke: 15
Leduce er ny på vejen
være der 4 timer ?? når du ikke kan klare det ??

hør her ...du skal ALDRIG presse dig mere end du kan ..for når din sygdom så er blevet forværret efter det ..er der ikke nogen sagsbehandler der kan få dig tilbage der hvor det ikke var forværret ..ingen læge eller lign ..

du SKAL tænke på dig selv ..ingen andre ..
hvorfor jeg skriver dette ?? fordi jeg selv har været der og har nu fået en diagnose oven i kun pga jeg pressede mig selv ..den kan jeg ikke tage tilbage ..sket er sket

sørgeligt at det skulle gå så langt før man har lært det ..at sige fra ..

en sagsbehandler sagde til en anden sagsbehandler på mit sidste arbejdsprøvning sted : Ja !vi er her for jo at hjælpe ikke for at gøre mennesker mere syge end de er allerede er ..(lønforhøjelse til hende) flere af hende TAK!
Leduce er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-08-2010, 19:26   #15
vivims
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-07 2009
Lokation: odense
Indlæg: 31
Styrke: 15
vivims er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af popiae Se meddelelser
Jeg vil klart anbefale den skrivelse, som Hedi har foreslået.
Jeg gjorde det samme i en arbejdsprøvning, og den blev afblæst på stedet.

Vedr. fagforeningens vilje til at hjælpe, skal du prøve at ringe til Landsorganisationen.
Dette vil hjælpe dig, idet de er forpligtet til at hjælpe, i denne her slags sager.
Du betaler til det, og det er guld værd på sigt, evt ved retsag, klager vidre i systemet, og klager til kommune. Det skaber som regel mere respekt om din sag, hvis du har en fagforening i ryggen.

VH Popiae
øhh..... hvilken landsorganisation, fagforeningens eller er der en overordnet?
jeg er så "heldig" at være i en tværfaglig, og der er kun et sted og få hjælp, hovedkontoret, der sidder en person og tager sig af alle syge/dagpengesagerne..

men skal alligevel have fat i min sagsbehandler, har vist skiftet igen.... de har nemlig nye sjove ideer på reva, så som at nu vil de have belyst alle følgeskavankerne, der er nogle stykker, ja og det kan der så nemt gå et par år yderligere med.

men tak for opbakningen ang arbejdsprøvningen, det bekræfter mine egne ideer ang arbejdsprøvning.
vivims er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-08-2010, 00:47   #16
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Ja. hovedkontoret, har I ikke et fagblad, deri finder du hvordan organitationen er bygget op.

VH POpiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Arbejdsprøvning nuller Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 5 13-10-2013 19:06
arbejdsprøvning - så barsel - og nu tilbage til arbejdsprøvning, eller? Whattodo Fremtiden for fleksjob og førtidspension 9 19-01-2013 14:58
Arbejdsprøvning/ikke arbejdsprøvning empowerment Dit og Dat 15 08-12-2010 16:30
Arbejdsprøvning lillemis Dit og Dat 4 11-05-2009 18:45
arbejdsprøvning. ?? 2840 Alt det andet 2 19-03-2009 20:38




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:15.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension