K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Principielle afgørelser fra Ankestyrelsen > Nyt om loven

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Nyt om loven Her kan du skrive hvis du falder over noget relevant , det kan være sm-afgørelser som kan være nyttige eller andet som vedr fleks og førtidspension

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-05-2010, 22:13   #11
supersus
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-01 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 60
Indlæg: 1.541
Styrke: 17
supersus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser
og her tilføjer jeg lige at jeg har fået svar fra Inger Støjberg om det med at kontanthjælps modtager ikke har de samme rettigheder (til at flytte )desværre er damen så dum at det vil kræve et svar til hende på hendes svar til mig for hun har vist misforstået noget ...

Når man læser brevet og når man høre deres debatter så drejer det sig om hvorvidt man kan miste sin ledighedsydelse læser man derimod loven så står der klart fleksvisitering derfor vi mener at de flekser der er på kontanthjælp udtrykkeligt skal nævnes i loven ...
Jeg kæmper en brav kamp med min scanner og ser ud til at jeg er lige på nippet til at vinde kampen så skal jeg have scannet det ind og sat det índ på siden her så i kan se det


Men Tino hvis du skal flytte inden lovændringen så burde det altså ikke være et problem blot du kontakter den kommune du flytter til inden flytningen jeg har endnu aldrig mødt en der har fået taget sin fleksbevilling ved flytning
Altså hvis de ikke kan tage flexjobbevillingen fra en, så burde der ikke kunne ske noget for en kontanthjælpsmodtager på kontanthjælp, for en kontanthjælp kan de altså kun tage fra en hvis du bliver gift eller noget i den stil.
supersus er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Flytning til anden kommune NKLJSN Spørgsmål ang fleksjob 9 10-06-2012 21:32
Flytning til anden kommune. MarianneNM Alt det andet 4 21-05-2012 08:08
Flytning til Thisted Kommune. lisapigen Alt det andet 2 23-03-2011 21:34
Flytning til ny kommune Vim Spørgsmål ang fleksjob 0 12-08-2008 15:18
Revurdering i ny kommune zuza Politik og Samfund 0 05-08-2008 22:00




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:20.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension