K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-05-2013, 22:06   #21
FibroMcs
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2013
Lokation: Hjemmefra
Indlæg: 723
Styrke: 12
FibroMcs er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af c.l.e.o. Se meddelelser
De kan god kende en lav arbejdsevne fordi man har flere ting at slås med,men syntes også at man ikke vil skrive det ind i profilen,selv får jeg af vide at nå det og det bytyder ikke så meget der står jo det du er visiteret på det det vigstiste .
Det kan man så godt få e læge til at skrive om i en tilstands report, eller hedder det noget andet,men det kan måske være svert at få sagsbehandleren til at be om en erklæring fra lægen.
Ja også det.....

De siger ved hvert møde de skal indhente oplysninger fra min læge, men der er intet hentet ud over en gang i 2010 og tilbage i 2008..
FibroMcs er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-05-2013, 12:11   #22
jasch
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 1.457
Styrke: 14
jasch er ny på vejen
Vil give Helene ret i, at kommunen kun bruger det afsnit om at være terminal eller have en livstruende sygdom med kort levetid, det var i hvert fald grunden til mit afslag, og da mine diagnoser ikke faldt ind under disse grupper blankt afslag.

Om det så er korrekt at kommunen lige bruger de vendinger som belæg for at give afslag skal jeg ikke kunne udtale mig om.
jasch er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-05-2013, 12:38   #23
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja, de bruger det kapitel til selve vurderingen, og er borgeren så præcis så syg som vurderingen/kapitlet lægger op til, SÅ kommer selve loven i anvendelse.
Alle andre under 40, vil blive afvist i døren.
Det er jo hele pointen med reformen der er beskrevet i det kapitel. Der står jo meget tydeligt HVEM det er der kan få førtidspension fremover.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Nægtet kontant hjælp. Oline Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 9 05-08-2013 23:38
nægtet arbejdsprøvning Randerspigen Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 12 09-07-2013 13:41
Nægtet sygedagpenge nokken Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 20 09-04-2012 13:02
Nægtet bisidder. Pingu Alt det andet 2 21-11-2010 10:50
sagsbehandlerskift - nægtet!!! lena Hjælpemidler til handicappede 10 11-04-2008 11:26




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:15.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension