K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-12-2008, 21:27   #1
Pussi83
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
Tilmeldingsdato: 26-01 2008
Lokation: Østjylland
Alder: 41
Indlæg: 89
Styrke: 17
Pussi83 er ny på vejen
Afslag på fleks - hvad så??

Jeg er som bekendt ved at søge fleksjob. Jeg fik i første omgang afslag men har afleveret en anke på Jobcentret, som genvurderer sagen og jeg har nok svar inden jul.

Jeg lider af en kronisk tarmbetændelse (colitis ulcerosa), som betyder at jeg i perioder er meget syg og går meget på toilet. Men det værste for mig er den træthed, som følger med sygdommen.

Jeg er pt. deltidssygemeldt (27½ timer om ugen inkl. pauser = reelt kun 24 timer om ugen). Timetallet er absolut max for mig - jeg bliver meget træt omkring middagstid (nogle dage før middag), hvor jeg egentlig har en times arbejde endnu. Jeg bliver ofte nødt til at tage et par dage på langs, fordi jeg bare er "færdig"...

Jeg tvivler på om kommunen godkender min sag nu - trods anken - de er godt nok hårde at stikke i og de har svært ved at forstå trætheden. Men i mine sygedagpenge-opfølgninger, skriver min sagsbehandler, at det vurderes, at jeg ikke kan arbejde fuld tid i nogen erhverv. Det skriver min specaillæge desuden også. Jeg har gennemført et revalideringsforløb, og har nu fået et job, som passer meget bedre til min sygdom, men trætheden har jobskiftet ikke ændret på.

Hvis min sag ikke går igennem - hvad sker der så? Jeg ved godt at sagen ryger videre til beskæftigelsesankenævnet, men hvad hvis den heller ikke går igennem der? Kan kommunen hjælpe mig på anden vis? Eller ender jeg på kontanthjælp? Jeg er så bange for fremtiden - hvad der vil ske.

Håber at høre fra jer...
Pussi83 er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Afslag på Fleks :-( Dyrmose Spørgsmål ang fleksjob 5 19-06-2012 20:00
afslag på fleks. bevilget Revalidering Nana M Dit og Dat 23 02-03-2012 20:58
afslag på fleks lilleper Alt det andet 3 05-02-2011 16:30
kassetænkning og afslag på fleks hutti Hvordan forløb det da du søgte fleks? 17 23-08-2009 12:46
Jeg fik afslag med posten i dag- fleks DaisyBoo Din historie 24 16-02-2009 09:48




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:59.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension