K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-10-2009, 14:40   #11
jensen79
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-09 2009
Lokation: VEstsjælland
Indlæg: 35
Styrke: 15
jensen79 er ny på vejen
Hvis man bor omkring og er tilknyttet Slagelse jobcenter har man ofte et problem med de psykologtest, man skal have lavet. De bruger en psykolog ved navn Zielinski i Næstved. Mere ubehageligt menneske er sjældent set

Vi er ved at samle flere, som har været hos ham for evt. at lave en fælles klage, da manden bare går SÅ meget over stregen og smadrer folks sager.

Personligt har jeg fibromyalgi, men gør alt for at holde mig igang, træner 3-5 gange om ugen, kæmper med ulidelig træthed men holder modet rimelig oppe, men så skulle jeg lige have lavet nogle neuropsykologiske test for at min sagsbehandler gerne ville kunne dokumenterer at min træthed er en problem for hukommelse, konsentration osv.

Ja og så konkluderer den fantastiske herre jo bare, at alle mine problemer skuldes følelsesmæssige og relationelle problemer. Jeg har ingen social identitet og kan ikke begå mig omkring andre mennesker, det er simpelthen utroligt. Der var så meget rod på hans kontor, at jeg tænker om det nu virkelig er mine papirer jeg har fået, for kan overhovedet ikke kende mig selv og det kan hele min omgangskreds, som jeg jo så ifølge ham slet ikke burde have!! Så han anbefaler psykoterapi, som han iøvrigt gør i de fleste sager!!

Jo jo og min mand referede han så til som min "loverboy" Ja der var jeg så ved at rejse mig og gå. I rapporten er han tillige så fræk at skrive, at jeg ikke er villig til at ændre på mig selv, jeg mener selv at jeg har det ok ( i min lilleputtilværelse uden for arbejdsmarkedet).

Ja godt så og de to andre, som jeg pt har kendskab til har været hos ham, har ikke bedre ting at fortælle, men tænk hvilken magt den læge har, venter stadig på jobcenterets udspil, men kan jo levende forestille mig at det ikke blir noget, jeg kan bruge til noget.... Skulle gerne få svar på den klage jeg har indsendt over ham idag, så venter spændt

Er der andre som er blevet udsat for så groteske behandlinger ved de speciallæger som jobcentrene henviser til. Jeg føler mig i hvert fald min retssikkerhed er truet, når de blir ved at anvende en sådan psykolog trods gentagne klager.

M.V.H
Jensen
jensen79 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-10-2009, 22:06   #12
Hyanna
Skal snart betale husleje på K10
 
Hyannas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2008
Lokation: Odsherred
Indlæg: 885
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Hyanna er ved at flytte ind på K10Hyanna er ved at flytte ind på K10
Hejsa Jensen 79 .... Har selv været på den med en anden arbejds og neuropsykolog sidste år. .... Har lige modtaget afgørelse fra Psykolognævnet, som jeg tager op i min tråd, når jeg liiige er helt på det rene med, hvad angår offentliggørelser af den slags sager her på siden ang. §§ osv.

Den psykolog har fået alvorlig kritik efter psykologlovens § 12 samt § 16.

Læs om Psykolognævnet og dets virke, hvis du ikke kender det på http://www.pn.sm.dk/C.Ny-Design/0e.2...lsyn.Frame.htm

God læselyst og held og lykke fra Hyanna
__________________
Den der har magten og agten, får også retten på sin side. Martin Andersen Nexø

Når elefanter slås går det ud over græsset Afrikansk ordsprog.
Hyanna er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-10-2009, 08:28   #13
jensen79
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-09 2009
Lokation: VEstsjælland
Indlæg: 35
Styrke: 15
jensen79 er ny på vejen
ja jeg har godt overvejet, om vi skal bringe psykolognævnet ind i det, kan ikke være meningen at en person i hans stilling skal nedgøre folk på den måde, men fedt at høre, at du har fået ret i din sag.

M.V.H
Jensen
jensen79 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
er du blevet psykisk syg/mere psykisk syg siden du blev sygemeldt Tzari Dit og Dat 15 30-10-2011 20:43
psykisk vurdering til kommunen kakaoko24 Alt det andet 5 20-07-2011 21:06
sygedagpenge stoppes siger kommunen hjælp dreamz786 Din historie 23 13-05-2010 18:23
Du er for gammel, siger kommunen Suncil Dit og Dat 10 08-09-2009 18:54
Læge konsulent anbefaler pension men kommunen siger der ikk er beviser nok vik At søge førtidspension 0 07-08-2008 12:52




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:55.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension