K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-03-2013, 18:56   #221
Jesper25
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 28-02 2013
Indlæg: 17
Styrke: 12
Jesper25 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Mumrik Se meddelelser
Hej Jesper.

Prøv at skriv morbus chron i søgefeltet, er sikker på, at der ligger nogle tråde omkring det emne herinde
Tak for det, ja Morbus Crohn er jo for manges vedkommende ret invaliderende, havde ikke lige tænkt på det
Jesper25 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-03-2013, 22:32   #222
Yanmik
Afhængigheds tegn af K10
 
Yanmiks avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-02 2011
Indlæg: 332
Styrke: 14
Yanmik er ny på vejen
[QUOTE=Mumrik;263526]Sidder spændt og følger med på sidelinjen! Krydser ALT!!



Hvor er du sød
Forventer min rehabiliteringsplan ligger i postkassen imorgen, er spændt på hvad hun har skrevet om mig
__________________
Giv mig sindsro til at acceptere de ting jeg ikke kan ændre - mod til at ændre de ting jeg kan og visdom til at se forskellen... Yanmik
Yanmik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-03-2013, 19:10   #223
Yanmik
Afhængigheds tegn af K10
 
Yanmiks avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-02 2011
Indlæg: 332
Styrke: 14
Yanmik er ny på vejen
Så er der kommet indkaldelse til mødet med rehabiliteringsteamet
På fredag skal det ske, og jeg er bare nervøs...
De når det lige inden lukketid d 15 udløber min revalidering..
Min bror fylder 40 og jeg skal til fødselsdag om aftenen, såååå jeg håber jeg kan komme smilende og ikke sidde og tude i lagkagen
__________________
Giv mig sindsro til at acceptere de ting jeg ikke kan ændre - mod til at ændre de ting jeg kan og visdom til at se forskellen... Yanmik
Yanmik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-03-2013, 20:15   #224
Mumrik
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 543
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Mumrik er ny på vejen
Spændende!!! 😊😊
Tror du, at du får en afgørelse på fredag så? 😊
Hep hep hep
Mumrik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-03-2013, 20:24   #225
Yanmik
Afhængigheds tegn af K10
 
Yanmiks avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-02 2011
Indlæg: 332
Styrke: 14
Yanmik er ny på vejen
Nej, jeg ved faktisk ikke hvor lang tid der går, men håber ikke på der går meget lang tid, det kan jeg da ikke holde til..
__________________
Giv mig sindsro til at acceptere de ting jeg ikke kan ændre - mod til at ændre de ting jeg kan og visdom til at se forskellen... Yanmik
Yanmik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-03-2013, 15:51   #226
Yanmik
Afhængigheds tegn af K10
 
Yanmiks avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-02 2011
Indlæg: 332
Styrke: 14
Yanmik er ny på vejen
Jeg har igen idag gennemgået mine papirer til mødet imorgen...
På sidste side i rehabiliteringsplanen står der at jeg ikke har modtaget nogle tilbud efter lov om social service ( inkl. foranstaltninger vedr. børn..)
Jeg har googlet mig halv død for at finde ud af hvad det betyder, men er gået kold...
Er der evt nogle rar mennesker herinde som ved hvad det betyder??
Prøver at forberede mig så godt jeg kan til imorgen, er så nervøs og frygter det værste..

Citat:
Oprindeligt indsendt af Mumrik Se meddelelser
Spændende!!! ����
Tror du, at du får en afgørelse på fredag så? ��
Hep hep hep
Og forresten ja, er blevet oplyst om jeg får deres indstilling til mødet...
__________________
Giv mig sindsro til at acceptere de ting jeg ikke kan ændre - mod til at ændre de ting jeg kan og visdom til at se forskellen... Yanmik
Yanmik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-03-2013, 17:29   #227
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Yanmik Se meddelelser
Jeg har igen idag gennemgået mine papirer til mødet imorgen...
På sidste side i rehabiliteringsplanen står der at jeg ikke har modtaget nogle tilbud efter lov om social service ( inkl. foranstaltninger vedr. børn..)
Jeg har googlet mig halv død for at finde ud af hvad det betyder, men er gået kold...
Er der evt nogle rar mennesker herinde som ved hvad det betyder??
Prøver at forberede mig så godt jeg kan til imorgen, er så nervøs og frygter det værste..
Lov om social service kender jeg ret godt. Det er f.eks. hjælpemidler, botilbud, hjemmevejleder, støtteperson osv..(ofte hedder det socialforvaltningen). De har nok fundet ud af, at du ikke modtager noget derfra. Jeg tænker, det må være i forbindelse med udarbejdelse af rehabiliteringsplanen, hvor forskellige forvaltninger samarbejder om, hvor de har fundet ud af, hvad du har fået af hjælp derfra. Sådan at det ikke er kun hjælp fra jobcentret, man får. De skal se helheden i det, hvad hjælp du får, hvilke hjælp du måske kan tilbydes osv...
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-03-2013, 14:14   #228
Yanmik
Afhængigheds tegn af K10
 
Yanmiks avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-02 2011
Indlæg: 332
Styrke: 14
Yanmik er ny på vejen
Jeg er rasende...
de indstiller mig til afslag, da en af mine praktikker er dårligt beskrevet, dengang har jobkonsulenten skrevet at jeg har klaret nemt 5 timer/20 timer ugeligt... det startede med de spurgte hvordan jeg kunne det, hvortil jeg svarer at de 2 af dem var på en sofa... det har han ikke skrevet!!
jeg er lægeligt godt belyst, ikke flere behandlings muligheder.. men de vil ha mig i et udviklingsforløb op til 37 timer, hvortil de siger at de godt ved at det ikke sker, men det skal beskrives ordentligt... min tidligere sagsbehandler har intet skrevet i min sag!!!
så de mener at jeg sikkert vil få et fleksjob, når jeg har været igennem det forløb.... havde også nogle dokumenter med som de slet ikke havde...
de var skide søde.. men...afslag pga et papir!!!!
Jeg blev sgu lidt sur, det kunne de godt forstå, men de var nødt til gå efter det der var dokumenteret
så nu tager jeg da lige en arbejdsprøvning mer... selvom man ikke må kalde det det mere
__________________
Giv mig sindsro til at acceptere de ting jeg ikke kan ændre - mod til at ændre de ting jeg kan og visdom til at se forskellen... Yanmik
Yanmik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-03-2013, 16:32   #229
Mumrik
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 543
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Mumrik er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Yanmik Se meddelelser
Jeg er rasende...
de indstiller mig til afslag, da en af mine praktikker er dårligt beskrevet, dengang har jobkonsulenten skrevet at jeg har klaret nemt 5 timer/20 timer ugeligt... det startede med de spurgte hvordan jeg kunne det, hvortil jeg svarer at de 2 af dem var på en sofa... det har han ikke skrevet!!
jeg er lægeligt godt belyst, ikke flere behandlings muligheder.. men de vil ha mig i et udviklingsforløb op til 37 timer, hvortil de siger at de godt ved at det ikke sker, men det skal beskrives ordentligt... min tidligere sagsbehandler har intet skrevet i min sag!!!
så de mener at jeg sikkert vil få et fleksjob, når jeg har været igennem det forløb.... havde også nogle dokumenter med som de slet ikke havde...
de var skide søde.. men...afslag pga et papir!!!!
Jeg blev sgu lidt sur, det kunne de godt forstå, men de var nødt til gå efter det der var dokumenteret
så nu tager jeg da lige en arbejdsprøvning mer... selvom man ikke må kalde det det mere
Øv øv øv har tænkt SÅ meget på dig i dag!!!
Man bliver sgu bombet helt tilbage psykisk
Tænker på dig
Mumrik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-03-2013, 18:42   #230
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Kan man ikke klage over en indstilling til afslag? Eller får du et afslag skriftligt?

Jeg tænker, at det er jo ikke dig, der ikke har gjort det ordenligt, det er da sagsbehandleren... De burde bare selv skrive det om i stedet for at sende dig ud i en ny arbejdsprøvning.... Hvor er det tarveligt... Det er jo sådan set dokumenteret og du har sagt noget til dit forsvar, det burde de kunne se...

Nå, øv altså...
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Revalidering Sanne76 Alt det andet 7 27-06-2012 20:54
revalidering mortilm Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 3 12-06-2012 18:11
Revalidering Soya Alt det andet 1 28-01-2011 14:45
Revalidering molbarron Alt det andet 11 19-10-2010 23:07
Revalidering Gunell Alt det andet 17 25-05-2010 21:55




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:58.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension