K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-09-2009, 22:53   #1
lillesine
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2008
Lokation: silkeborg
Indlæg: 234
Styrke: 16
lillesine er ny på vejen
Unhappy ressourceprofil

Min kommune vil bruge min gamle profil fra sidst jeg var sygemeldt den er 1½ år gammel den de vil bruge til at vurdere min fleksjobsg efter, er der et sted på nette hvor man kan finde en profil man kan lave og tage med til det næste møde har lige fået brev idag om at jeg har fået nye sagsbehandlere pludselig har jeg to nu og igen har de ændret mine møde jeg ved stadig ikke om mine børn kan få lov til at holde ferie i uge 42 eller om jeg skal finde anden pasning til dem i den uge det er så træls at jeg ikke kan love mine børn at jeg har fri og at jeg kan hygge med dem
lillesine er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-09-2009, 23:14   #2
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
hej jeg er ikk inde i love og regler men øverst på k10 siden kan du trykke på nytige link så er den første noget med flex og lovgivning i den kan du se de overskrifter der er i et profil skema ... jeg håber du får lov at holde ferie med dine børn .
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-09-2009, 23:16   #3
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Jeg orker ikke at skrive ret meget lige nu, men prøv at kigge her, og se om der er noget du kan bruge: http://www.k10.dk/index.php?pageid=arbejdsevnebegrebet
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-09-2009, 23:42   #4
lillesine
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2008
Lokation: silkeborg
Indlæg: 234
Styrke: 16
lillesine er ny på vejen
hej jeg fandt de punkter den inden holder på det link trold havde givet jeg takker mange gange for jeres hjælp jeg ved ikke hvad jeg skulle gøre uden alle jer herinde godt at i ved hvordan systemet er at være oppe imod
lillesine er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-09-2009, 00:39   #5
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
lillesine husk at Sker der nævneværdige ændringer i dit helbred, så skal ressourceprofilen opdateres.

Jeg kender ikke mange flekser der er status quo efter 1½ år
er du ledig nu ?

hvis du er så burde det i den grad være muligt at de tog hensyn til dine ferie ønsker du har som ledig flekser krav på 5 ugers ferie så søg om ferie i uge 42 på skrift og klag hvis du får afslag --
  Besvar med citat
Gammel 13-09-2009, 01:05   #6
lillesine
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2008
Lokation: silkeborg
Indlæg: 234
Styrke: 16
lillesine er ny på vejen
jeg går sygemeldt og er igang med at skal godkendes til fleksjob men da jeg for 1½år siden blev sygemeldt med en depression og er det igen mener jobcenteret at de kan bruge den gamle profil når det er det sammen jeg er sygemeldt med igen
lillesine er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-09-2009, 01:12   #7
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
nu er ressourceprofil jo meget andet end sygdom

Der kan ske meget på 1½ år unger bliver større man bliver måske skilt , man kan skifte bopæl man kan miste noget af sin egen arbejdsindtiet der er faktisk rigtig meget der kan ændre sig , så bare at sige at den kan bruges fordi det er det samme du fejler igen , det kan man ikke ...

Så hvis ikke du mener at det er det samme i dag som sidst så skal du insitere på at den bliver opdateret skriv evt kort til dem at du ikke mener at den kan bruges som den er nu da den i følge loven skal opdateres og det skal være en fremadrettet proces og der i dit liv er sket ændringer ...

Min profil er et meget godt eksempel her mente de heller ikke at det kunne betale sig jeg kunne jo bare bruge den igen ...

Men siden den var skrevet var der sket mange ændringer da den blev skrevet boede jeg i et stort hus på Lolland , jeg havde kæreste og fire børn ...

og var lige blevet visiteret til fleks

Da de skulle bruge den igen var jeg alene med et barn de store var flyttet hjemmefra og kæreste og jeg flyttet hver til sit

Samt jeg nu bor på sjælland he he

Så ergo den skal opdateres hold på det hvis der er den mindste smule forandring
  Besvar med citat
Gammel 13-09-2009, 09:10   #8
beha
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 19-03 2009
Lokation: Sydsjæland
Alder: 67
Indlæg: 146
Blog Indlæg: 1
Styrke: 16
beha er ny på vejen
Jeg skrev en , da jeg skal til møde med en anden aktør, med henblik på Pension, og jeg var klar over at der skulle laves en, nu så jeg skrev den og sende den til konsulenten så hun har den til mødet,og der ved har vi noget at gå ud fra til det møde for jeg kunne god forstille mig at man glemmer noget, som kunne få betydning for ens sag.
beha er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ressourceprofil christiane Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 04-12-2012 08:31
Ressourceprofil Ayaa Alt det andet 44 21-09-2010 12:34
Ressourceprofil... Susanne2412 Alt det andet 2 07-09-2010 18:28
Ressourceprofil Adam SR Alt det andet 8 04-09-2010 13:10
ressourceprofil Heart2breake Alt det andet 18 24-08-2010 01:28




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:16.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension