K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-09-2009, 20:35   #1
sandie86
Hvor skulle jeg ellers være
 
sandie86s avatar
 
Tilmeldingsdato: 29-09 2009
Lokation: viborg kommune
Alder: 38
Indlæg: 101
Styrke: 15
sandie86 er ny på vejen
Unhappy Kan jeg virkelig ikke få hjælp pga. min alder?

Et rent frustrations indlæg har du nu bevæget dig ind i.

Jeg er 23 år gammel, fik piskesmæld for 2 år siden (til november), dog fik jeg først diagnosen i januar sidste år.

Nu har jeg været sygemeldt for længe, og mine sygedagpenge er forlænget med henblik på revalidering. Jeg har været i en arbejdsprøvning fra februar og til for 2 uger siden, hvor det ikke var muligt for mig at arbejde mere end 16 timer om ugen.

Da det ikke kunne lade sig gøre med fuldtid (pga mit piskesmæld), måtte jeg stoppe, og er nu begyndt ny arbejdsprøvning (på en revaliderings institution). Her fik jeg bud på at møde 30 timer ugentligt, for ellers kan de ikke vurdere min arbejdsevne. Og hvis jeg ikke kan klare de 30 timer, og det derfor ikke bliver muligt med revalidering, så hedder det kontanthjælp fra dags dato det bliver vurderet at jeg ikke kan det.

Mit største problem i arbejdet er timetallet. Jeg kan kun klare 4 timer dagligt, da jeg er nød til at skulle sove 1½-2 timer hen ved middagstid, for at kunne fungere i resten af "mit dagligdags liv".

nu skal jeg nøde 6 timer dagligt, og hver gang jeg har klaret en hel dag, så har jeg som regel en sygedag bagefter, da jeg er så udkørt. Hver gang jeg har klaret de 6 timer, så sidder jeg der hjemme og græder resten af dagen fordi jeg er så træt og har smerter. (når jeg oven i smerterne blive SÅ træt, så bliver det for svært for mig at håndtere smerterne)

Mit største problem mht. mit piskesmæld er, at jeg ikke mærker hvornår jeg overskrider min krops grænse. Jeg får sat en eller anden "maske" på mens jeg er på arbejde, og "mærker" ikke smerterne, før jeg kommer hjem og min krop så "kobler af", og SÅ skal jeg love for at jeg mærker det...

Alt det her har jo så resulteret i at alle mine drømme er blevet udsat/droppet. Vi skulle egentlig have haft købt gård her snart, hvilket vi har drømt om i 5 år. Men pga truslen om kontanthjælp over hovedet, kan det ikke lade sig gøre.

Min sagsbehandler siger at flex-job er udelukket i mit tilfælde. Blandt andet pga min unge alder...! og fordi mange kommer sig over piskesmæld (hmmm jeg har haft det i 2 år, og det bliver værre og værre)...

Men kan det virkelig passe, at bare fordi jeg er ung, og har en diagnose som nogen ikke tror "findes", at JEG så ikke kan få nogen form for økonomisk hjælp???

NÅR jeg en gang her om nogle uger, jo med garanti kommer på kontanthjælp... hvad så når/hvis de sender mig i aktivering og jeg ikke kan klare de 37 timer man skal???? så snupper de vel også kontanthjælpen???

Jeg skal begynde på et forløb på en smerteklinik om 2 måneder, som jeg inderligt HÅBER kan hjælpe mig med et eller andet... men om 2 måneder er jeg færdig på den revaliderings institution, og så er det jo "for sent" hvis det bliver vurderet at jeg ikke kan revalideres (for de revalidere jo kun til fuldtidsjob/uddannelse???).. Min læge på smerteklinikken siger at mit piskesmæld er kronisk, og de nok ikke kan "fjerne" min smerter, men forhåbentlig lære mig håndtere dem.

Jeg er så ked af det og frustreret... Jeg har fået en masse tanker og følelser her de sidste 2 uger (mens jeg har været på den revaliderings institution)..

Jeg føler mig ikke noget værd... Jeg synes pludselig det er ufattelig pinligt, den situation jeg er i mht. mit piskesmæld.. Jeg er så ked af at jeg for fanden ikke bare kan tage mig sammen og arbejde fuldtid...

Men må jeg virkelig ikke have noget liv, når jeg kommer hjem.....?

Hilsen en frustreret Sandie :´-(
sandie86 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-09-2009, 22:26   #2
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
Åh Sandie86, det gør mig ondt at du også lever med det piskemælds problem,
jeg kan ikke lige §§ omkring hvad kommunen må, men jeg tror at dem som kan dem kommer ind senere og rådgiver dig.
det lyder jo forkert når de siger du er for ung, og at nogen kommer sig over piskesmæld. ja.. men jeg mener at det er langt tidligere man så skal være kommet sig over det, end 2 år.
jeg sidder idag snart 4 år efter jeg fik mine piskesmæld, og slås stadig med kommunen, er røget på kontanthjælp som syg, og har haft min sag i beskæftigelsesankenævn. jeg afventer min læges nyeste lægeattest, og kommunens reaktion på det. og desværre må jeg sige, at jeg kun har fået det værre og værre med tiden, og især efter div. speciallægeundersøgelser hvor de har hevet og trukket i mit hoved og nakke..
Så jeg kan ikke indgyde dig meget håb om helbredelse, men jeg kan fortælle dig at jeg tænker de samme tanker mht til arbejde og kan jeg ikke bare.. er det ikke pjat.. og så videre.
jeg sender dig mange tanker..
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-09-2009, 01:26   #3
Viper
Afhængigheds tegn af K10
 
Vipers avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2008
Lokation: Odsherred
Alder: 63
Indlæg: 319
Blog Indlæg: 5
Styrke: 16
Viper er rigtig godt på vej
reva til Fuldtid?

Hej Sandie

Der står ikke noget i loven om at reva kun er til fuldtidsjob. Det er noget kommunen bruger for at få dig til at droppe "skuespillet"

Jeg er selv rask, men fik også piskesmæld i 1993 ved en påkørsel bagfra. Jeg døjede med det i lidt mindre grad indtil ca. 2000. så fik jeg has på det ved hjælp af en træningsmetode der virkede for mig.

Humlen i det her er at du skal gå op til kommunen og forlange at få vist hvor det står helt specifikt at der kun kan revalideres til fuldtidsjob. Du skal forlange oplysning om lovens navn, nummer, ikrafttrædelsesdato og hvilken § med stk. og nummer det drejer sig om samt dens nøjagtige ordlyd. Og du skal forlange at se den på skrift foran dig. Nøgleordet er forlange.

Det skulle være meget underligt om de kan producere den da den ikke eksisterer. Så forlanger du indsat i både din sag og din ressourceprofil at du mener dig vildledt og af hvem. Der var forlanger igen

Tilsidst forlanger du skriftlig dokumentation på at du har bedt om dette og samtidig forlanger du løbende aktindsigt i din sag, MED alle notater og papirer der måtte ligge i den, herunder også udtalelser fra lægekonsulenten.

Det skulle være meget mærkeligt om ikke de fik en vis legemsdel op af stolen og fik gjort noget ved det efter den svada fra din side.

Som en forsikring optager du selvfølgelig lige mødet på din telefon eller MP3 eller hvad du nu har der kan optage fra omgivelserne uden at blive set. Du medbringer selvsagt også en bisidder.

Du bliver jo lige nødt til at bede om et personligt møde. Den anmodning giver du dem på skrift og forlanger svarfristen på 10 dage overholdt. Husk at få kvittering når du afleverer anmodningen i borgerservice, så de ikke kan påstå at de ikke har modtaget anmodningen.

Pøj pøj. Viper
__________________
Failure Is Not an Option. (Gene Krantz, Mission Control, Apollo 13)

Enhver soldat kan slå ihjel, men kun den sande kriger kæmper for at redde liv. Any Soldier Can kill, but only the true warrior fights to save lives. (russisk ordsprog)

Sidst redigeret af Viper; 30-09-2009 kl. 01:28.
Viper er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-09-2009, 04:18   #4
SÅrdnok!
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 10-06 2009
Lokation: Vejle/Jelling
Indlæg: 405
Styrke: 15
SÅrdnok! er rigtig godt på vej
Og så lige for at sparke lidt extra på - kan du ikke revalideres er det enten flex eller pension.... uanset din alder...din sb siger flex er udelukket p.gr.a alder - prøv at bede om det skriftligt ..

ved ikke om det er en ide også at bede om en bred udredning med henblik på flex eller pension ? Det må en af de hardcore svare på

loven siger
før sdp stop skal der tages stilling til revalidering flex eller pension

hvis ikke du kan revalideres vil det jo være grotesk at blive visiteret til kontanthjælp/egenforsørgelse

som jeg ser det er dit største problem en lidt dum diagnose, fordi piskesmæld til tider bliver bedre over en årrække - du skal jo have en varig arbejdsevnenedsættelse

- er du scannet/ røngten ? .. ellers få det gjort, bare for en sikkerheds skyld..det kunne jo være der dukkede noget op på et billede
SÅrdnok! er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-09-2009, 08:33   #5
jsn
Mit andet hjem K10
 
jsns avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-01 2009
Lokation: Aalborg
Indlæg: 600
Styrke: 16
jsn er ny på vejen
Vi deler lige mit svar op i kommune og i piskesmældet.!

Kommunen
Grunden til de vil have dig op på 30 timer er at det er deltid og dermed er din sag slut du kan klare dig selv.
Fleks og FP har ingen aldersgrænse, så det passer ikke at du ikke kan blive bevilliget fleksjob.

Hvis kommunen kræver at du møder 6 timer om dagen skal du skriftligt gøre dem opmærksom på at de er erstatningsansvarlig hvis dit piskesmæld bliver værre.

Kommunen skal også acceptere at der skal være sammenhæng mellem arbejde og fritid. Det vil sige de kan ikke kræve at du bruger alt din energi på arbejde og dermed ikke kan fungere hjemme.

Så der skal sammenfattes et brev til din kommune om hvad det er de gør.!

Før de må stoppe dine sygedagpenge, skal der ligge en klar plan for hvordan du skal forsørge dig selv. se link til venstre om sygedagpenge stop.

Og som Viper siger en MP3 optager er guld værd, brug en.!!!

Piskesmældet

Citat:
som jeg ser det er dit største problem en lidt dum diagnose, fordi piskesmæld til tider bliver bedre over en årrække - du skal jo have en varig arbejdsevnenedsættelse
Citat:
Der er også en læge på riget, som har udtalt til en patient at der ikke var noget som hed piskesmæld mer



Bare et per eksempeler


Dette er desværre mange gange den gense opfattelse, men når man har døjet med sit piskesmæld i mere end 1 til 2 år anses det for kronisk.
Problemet er at der er mange som ikke ved noget om piskesmæld og der er mange modstandere som taler mod bedre viden.!

Så du skal have nogle undersøgelser af dit piskesmæld for at se hvad der er galt og have papir på det.

Har du fået en MR eller CT.?
Har du fået en neuropsykologisk test.?
Hvilken medicin får du.?
Hvilke undersøgelser har du fået.?
Hvilke behandlinger får du.?

Har du en advokat på din sag og hvor stammer dit piskesmæld fra en ulykke.?

Du skal lære at lytte til din krop og følge de grænser den sætter, har også kørt det på samme måde som dig.
Det sparker dig i rø....!

Hvis du ikke har en advokat på din sag kan du melde dig til på disse sider, de omhandler kun piskesmæld og har tilknyttet advokater.

http://www.whiplashcentret.org/
http://whiplashforeningen.dk/

Mvh.
Jsn som opdatere sit svar løbende
__________________
Sigenstrøm.dk
Førtidspension pr. den 01-06-2011

Sidst redigeret af jsn; 30-09-2009 kl. 08:52. Årsag: Strømmen går har så løbende små opdateringer :S
jsn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-09-2009, 08:55   #6
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Jeg ville omgående sætte mig ned og skrive til den medarbejder der har oplyst dig om det og skrive noget i stil med...

Citat:
Jeg er blevet oplyst om at jeg som minimum skal kunne klare reva 30 timer om ugen , i tilfælde af at jeg ikke kan det vil jeg i samme øjeblik det bliver klarlagt omgående komme på kontanthjælp , dette stiller jeg mig meget uforstående overfor , jeg har ingen steder i gældene lovgivning kunne finde at det forholder sig sådan at fordi man har en sygdom som gør at man ikke kan magte 30 timer så er der kun kontanthjælp tilbage ...

Og jeg vil meget gerne have bekræfte at det er sådan det forholder sig og at jeg har forstået jer rigtigt , ergo beder jeg om at man på skrift oplyser mig om at jeg skal kunne klare de 30 timer om ugen, uanset hvad helbreddet ellers kan holde til og at hvis ikke jeg helbredsmæssigt magter at komme op på de 30 timer vil man smide mig over på Kontanthjælp..

Derudover er jeg blevet oplyst om at flex visitering er udelukket dels pga min unge alder og dels fordi man kommer sig over piskesmæld , jeg undre mig over hvordan man kan komme frem til dette.

I følge lægerne er der ikke belæg for sådanne udtalser og jeg vil derfor anmode om at jeg igen på skrift for denne udtalelse sådan at jeg har noget at forholde mig til i mit videre forløb og til fremvisning til min læge.

Ligeledes vil jeg gerne have på skrift at man kan være for UNG til fleks , det er det samme som at sige at man kan være for UNG til sygdom og igen må jeg bede om at få det på skrift samt henvisninger til loven hvoraf det fremgår at man kan være for UNG til fleks ..

Jeg har nu lidt af følger af piskesmæld i 2 år og kan derfor ikke regne med at det bare "forsvinder" igen , jeg følger med på reva så godt jeg formår men desværre magter jeg ikke at komme op på de krævede 30 timer.

Lige nu forlanges det at jeg skal møde 6 timer dagligt, og dette medføre at hver gang jeg har klaret en hel dag, så har jeg som regel en sygedag bagefter, da jeg er så udkørt. Hver gang jeg har klaret de 6 timer, så sidder jeg der hjemme og græder resten af dagen fordi jeg er så træt og har smerter. (når jeg oven i smerterne blive SÅ træt, så bliver det for svært for mig at håndtere smerterne)

Som jeg har forstået det på jer , så vil man forlange af mig at jeg er kommet op på 30 timer inden for et par uger (hvor mit ophold på reva er slut) og ellers stopper man mine sygedagpenge ..

Jeg er pt skrevet op til et smertetaklingskursus som skal startes om to måneder og jeg vil meget gerne have at vide fra kommunen hvad man forestiller sig at der skal ske med mig ...

Jeg har endnu ikke nogen steder kunne findet noget i loven om at man ikke kan være syg i en bestemt alders gruppe ej heller at man ikke kan få fleks i en bestemt alderes gruppe..

Min sygdom er stationær og det bedste jeg kan håbe er at jeg kan få nogen værktøjer til at lære at takle mine konstante smerter ..

At leve med smerter er ekstremt hårdt skal man så samtidig leve med en konstant trussel over hovedet om at hvis man ikke kan arbejde sig så rask at man kan opfylde kommunens behov for at revalidere en og fordi kommunen åbenbart har et eller andet cirkulære omkring alder sygdom og fleks ja så kan det oven i smerterne køre en helt ud på et skrå plan...

Derfor beder jeg nu om at få klarhed i min sag og agter efter svar at gå videre med dette så derfor skal spørgsmålene helt klart lyde.

1 Hvor i loven fremkommer det at man kan være for ung til fleks

2 hvor i loven fremkommer det at man skal kunne klare 30 timer trods
Sygdom

3 Hvor har sagsbehandler sin viden fra omkring piskesmæld og at det er
Jeg forudsætter selvfølgelig at du har rette dokumenter og undersøgelser ellers vil jeg anbefale dig lige at kigge på det som jsn har skrevet
  Besvar med citat
Gammel 30-09-2009, 09:33   #7
Marolle
Hjemmevant på K10
 
Marolles avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-05 2007
Alder: 40
Indlæg: 218
Styrke: 17
Marolle er ny på vejen
Du er jo stadig sygemeldt, derfor skal du ikke i aktivering 37 timer ugentligt hvis du ikke kan holde til det !!

Jeg har haft piskesmæld i 3 år nu og er også ung (26) og det bliver ikke bedre, selvom kommunens lægekonsulent bliver ved med at sige at jeg kan blive rask i morgen
Jeg er også kommet på kontanthjælp nu, pga. varighedsbegrænsningen. Min sag har trukket ud så længe og det er IKKE pga. mig, men kommunen. Jeg har været i 3 arbejdsprøvninger, og hvergang har vi måtte stoppe det, da jeg ikke kunne holde til det. fik det værrere og værrere, og endte med at melde mig syg når jeg havde været på arbejde, da min krop ikke kunne holde til det.
Nu vil kommunen have mig ud i endnu en praktik periode, da jeg jo er i kontanthjæp og skal aktiveres. De har dog sagt det ikke bliver 37 timer, men vi starter stille og roligt op. jeg er ret nervøs, da de andre som sagt ikke har vidst et særligt stort time antal. Og jeg orker ikke at ryge helt ned igen med smerter, fordi jeg skal gøre det kommunen siger...

Det er meget vigtigt du siger FRA, når du ikke kan mere. hvis du har det dårligt, skal du ikke tage afsted, det giver et forkert indtryk i din sag. Gå hjem når du har for ondt, skriv ned hvordan dine smerter bliver i løbet af dagen når du er i arbejdsprøvning. Du skal ikke bare blive der hver dag det som de siger, hvis du ikke kan !!

jeg har som sagt også det problem at jeg er ung og de mener jeg kan blive rask imorgen. Der er desværre ikke særlig meget forksning i whiplash, og det er også meget forskelligt fra person til person, hvor lang tid der går og hvor slemt man er plaget.

Det er dseværre sådan at man kommer på kontanthjælp når der er gået for lang tid, men stadig kan du godt være sygemeldt! De skal stadig finde ud af hvor du skal hen, de skal IKKE bare parkere dig på det.
Har du en ressource profil ? der skal stå hvad du har af evner, hvad du har været i arbejdsprøvninger og hvad den næste plan er du skal.
Ring el. mail til kommunen. Lad dem ikke bare trække tiden ud!! Jeg ved det er vildt hårdt hele tiden at skulle være tovtrækker selv, ellers får fagforeningen til at gøre det!

jeg har haft min fagforening med hele vejen, har du også det ?? De har været til så meget hjælp, de kender lovene og ved hvornår kommunen har overtrådt reglerne og hjælper mig og gør meget af arbejdet. Samtidig holder de styr på al kommunikationen og brevene som jeg får, det kan jeg ikke selv holde styr på alene.
Jeg har også en advokat, som holder styr på forsikringerne og hjælper mig med at få den erstatning jeg skal have.
Min tætteste familie støtter mig og rådgiver mig med det de kan. De ved godt jeg har det slemt, og de tror på mig. Det jeg vil frem til, det er at, det er vigtigt du får hjælp til de ting du ikke kan selv.

jeg håber du forstår hoved og hale i det jeg har skrevet, jeg er lidt træt og har ret ondt lige nu men jeg blev bare lige nødt til at skrive her i din tråd, da din sag lyder så meget som min.
Marolle er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-09-2009, 10:00   #8
cara mia
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 30-07 2009
Lokation: 6500
Indlæg: 26
Styrke: 15
cara mia er ny på vejen
piskesmæld

hold da op kan hører jeg har været meget heldig jeg har også fået et piskesmæld efter et trafikuheld for 7mdr siden... jeg går lige nu og venter på at komme igang med et afklaringsforløb for at komme i et fleksjob vil nemlig selv utrolig gerne igang igen... min fleks bevilling ville så blive vuderet hvert år og skulle jeg få det så jeg kunne komme ud af systemet er det selvfølgelig mit mål.... lige nu er mit håb et job på mindst 20 timer læge og sagsbehandler siger 12-15 men er meget spændt på hvad jeg kan holde til når jeg kommer igang, men det vil de næste 6mdr jo vise.
kan jo også ske at jeg slet ikke kan holde til noget når jeg først kommer igang, håber jeg kan beholde min super søde sagsbehandler på kommunen for jeg er åbenbart en af de få der ikke skal slås helt vildt for tingene
cara mia er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-09-2009, 14:39   #9
sandie86
Hvor skulle jeg ellers være
 
sandie86s avatar
 
Tilmeldingsdato: 29-09 2009
Lokation: viborg kommune
Alder: 38
Indlæg: 101
Styrke: 15
sandie86 er ny på vejen
Hold da op hvor er der kommet mange svar, det havde jeg sørme ikke regnet med... virkelig spændende læsning..

Lige et par svar på nogle spørgsmål.

Har du fået en MR eller CT.?
Jeg har fået lavet en MR scanning (for at udelukke discus prolabs), plus jeg er røngten fotograferet i både nakke og skuldre... ikke noget af det viser noget som helst.. det var neurokirurgerne der MR scannede mig, og dem der satte den endelige diagnose.

Har du fået en neuropsykologisk test.?
Ja jeg har fået lavet en neuropsykologisk test, som viste let nedsat hukommelsesevne og koncentrations evne.

Hvilken medicin får du.?
Jeg får pt. imipramin (et antidepressivt), som dog ikke har den store effekt længere.

Hvilke undersøgelser har du fået.?
Puha hvilke undersøgelser?? her kommer min hukommelse ind, er blevet røngtenfotograferet, scannet, været ved diverse special læger (i forbindelse med forsikrings undersøglse)

Hvilke behandlinger får du.?
Jeg får pt. ingen da vi ikke har fundet noget som rigtig virker. Men har forsøgt med fysioterapi og akupunktur (akupunkturen hjælper en smule på hovedpinen dog)

Har du en advokat på din sag og hvor stammer dit piskesmæld fra en ulykke.?
Nej jeg har ingen advokat på min sag, så langt er vi ikke kommet endnu..

Piskesmældet stammer fra et fald fra min hest. Den stoppede foran et spring, hvorefter jeg faldt forover på den, og faldt med hovedet først ned i springet (heldigvis med hjelm på)




Idag tog jeg hjem til middag, da jeg var så "smadret" at jeg ike kunne overskue det. Mine smerter er øget VÆSENTLIGT efter jeg er startet, plus jeg har ikke overskud til ret meget om eftermiddagen. Sådan en simpel ting som at tage trøjer af/på gør ondt i mine arme

Jeg rider stadig, og indtil for 2 uger siden red jeg dagligt. Men efter jeg er begyndt det nye sted, har jeg kun haft overskud til at ride en gang ridningen er mit "liv", mit fristed, det sted hvor jeg kan "glemme" alting og bare leve i nuet..... hvor ville jeg dog ønske at jeg kunne sadle hesten op og ride langt væk, væk fra alle mine problemer



Jeg har fået brev fra smerteklinikken idag om, at deres social rådgiver vil ringe til mig på tirsdag og snakke med mig om min situation (lægen der oppe kunne nok godt mærke i sidste uge, at det økonomiske er noget som virkelig går mig på)..


Min mor har haft ringet til min sagsbehandler og "brokket" sig idag.... det er selvfølgelig hårdt for hende at se hendes datter komme hjem og have det sådan hver dag... Min sagsbehandler ville tage en snak med min kontaktperson ude på arbejdsprøvningen, og snakke om at nedsætte mit timeantal.... plus de havde også snakket lidt omkring fleks (hvad de har snakket om der ved jeg ikke endnu)..

PUHA der er godt nok gang i en masse ting i mit liv lige nu, som virkelig gør det uoverskueligt for mig....

er sku glad for at jeg ikke har børn, for dem ville jeg da ikke kunne passe...
sandie86 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-09-2009, 19:24   #10
cara mia
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 30-07 2009
Lokation: 6500
Indlæg: 26
Styrke: 15
cara mia er ny på vejen
jeg føler med dig

har selv 8 heste og er først lige begyndt at ride igen dog ikke dagligt, men forstår din fustration over ikke at kunne det, man er fanget i et smerte hel*ede men folk kan bare ikke se det. jeg er så så heldig at min kæreste er ud af en hestefamilie også og derfor kan tage over når det kniber, men havde jeg ikke haft dem var jeg hoppet i havnen forlængst. håber du finder en løsning med komunnen så du igen får overskud til din hest det skal der være plads til
cara mia er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Har VIRKELIG brug for hjælp!!!!!!!!! vinterpige Spørgsmål ang fleksjob 10 17-09-2011 12:54
Jeg har virkelig brug for hjælp mormor2010 Alt det andet 1 11-09-2011 17:06
Har virkelig brug for hjælp!!! msmv Spørgsmål ang fleksjob 13 24-08-2009 14:26
Har virkelig brug for hjælp... Helenevind Alt det andet 34 19-08-2009 11:42
Kan man virkelig ikke få pension? sara Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 9 10-08-2008 22:01




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:46.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension