K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 02-03-2010, 09:35   #1
lone t
Afhængigheds tegn af K10
 
lone ts avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-09 2006
Indlæg: 348
Styrke: 18
lone t er rigtig godt på vej
Økonomi skema hjælp

Nu sidder jeg jo med en bunke papir,som skal underskrives og sendes retur til kommunen, da jeg er blevet tilkendt førtidspension fra d. 1.3.2010

Mot støreste problem er da godt nok det økonomi skema de har sendt med, puha er der nogle der ved hvordan det skal udfyldes,? Jeg synes det virker uoverskueligt for almindelige dødelige.

Lone
__________________
"Ingen tænker på, at visse mennesker bruger enorm energi, bare på at være
normale... "

- Albert Camus -
lone t er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-03-2010, 09:52   #2
jsn
Mit andet hjem K10
 
jsns avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-01 2009
Lokation: Aalborg
Indlæg: 600
Styrke: 16
jsn er ny på vejen
Jeg har heller ikke kunnet overskue det, når jeg har skulle sende et afsted til medicinbevilling.

Så jeg har valgt, at sende dem en kopi af mine pbs(12md.), lønsedler(3 md.), oversigt over lån mm. samt en oversigt over andre relevante udgifter.

Sammen med et brav hvor jeg pænt forklare dem at jeg simpelhen ikke kan overskue at regne det ud selv.
Så regner de det ud for mig, og sender en kopi af det færdige økonomi skema som jeg skal skrive under og sende retur.

Citat:
Att: xxxx
xxx
xx
x

Vedr. ansøgning til dækning af udgifter til behandlinger og medicin.

Jeg kan simpelthen ikke overskue at skulle sætte mig ned og regne det hele ud, grundet min situation og igangværende arbejdsprøvning.

Jeg har derfor fået lavet en kopi af alle PBS for 2009, lån og kontoudskrifter og andre relevante dokumenter.
Men siden sidste ansøgning er gælden steget en del.

Begrundelse for ansøgningen
Jeg søger om dækning af medicin udgifter, da jeg på nuværende tidspunkt ikke har midlerne til at dække disse udgifter selv grundet min situation.

Der søges ligeledes dækning af massagebehandlinger, da disse sammen med fysioterapi er nødvendige for at jeg kan deltage i en arbejdsprøvning uden at mine skader forværres.

Spørgsmål omkring mine skader og gener samt arbejdsprøvning kan rettes til sagsbehandler xxxxxxx

Med Venlig hilsen
xxxxx
xxxx
xxx
xx
__________________
Sigenstrøm.dk
Førtidspension pr. den 01-06-2011
jsn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-03-2010, 12:01   #3
lone t
Afhængigheds tegn af K10
 
lone ts avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-09 2006
Indlæg: 348
Styrke: 18
lone t er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af jsn Se meddelelser
Jeg har heller ikke kunnet overskue det, når jeg har skulle sende et afsted til medicinbevilling.

Så jeg har valgt, at sende dem en kopi af mine pbs(12md.), lønsedler(3 md.), oversigt over lån mm. samt en oversigt over andre relevante udgifter.

Sammen med et brav hvor jeg pænt forklare dem at jeg simpelhen ikke kan overskue at regne det ud selv.
Så regner de det ud for mig, og sender en kopi af det færdige økonomi skema som jeg skal skrive under og sende retur.
1000 tak for svar. :-) Det gav mig da en ide til hvad jeg kunne gøre.
Synes det er utroligt sådanne papir altid skal være så indviklet. de kunne vel bare bede om at få lov til selv og se hvad manden tjener og trække det fra som skal trækkes fra.

De har vel alle oplysninger alligevel når vi er gift.
Nu er jeg bare spændt på hvad jeg kan få. uha håber ikke det bliver under 9000 før skat.
__________________
"Ingen tænker på, at visse mennesker bruger enorm energi, bare på at være
normale... "

- Albert Camus -
lone t er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Eftergivelse af SU-gæld - lidt hjælp til skema Stueplanten Alt det andet 20 15-12-2012 11:26
Hjælp til udfyldelse af samtale skema vedr KOL? Indiansummer Alt det andet 5 28-03-2012 10:14
skema basti Alt det andet 2 31-08-2011 14:56
uge skema pippi75 Alt det andet 4 25-08-2011 10:03
Hjælp til tandlægeregningen - økonomi! Ninja Alt det andet 42 14-11-2009 11:34




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:01.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension