K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-08-2014, 09:40   #11
Oline
Elsker at være her på K10
 
Olines avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-06 2013
Indlæg: 76
Styrke: 11
Oline er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af lgkh62 Se meddelelser
Hej. Du skrev du blev ledig til september så jeg kan ikke få dit indlæg til at passe ?

Ved ledighed=dagpenge modregnes feriepenge dag for dag som mik 16 skrev.
Ved ledighed og på kontanthjælp er reglerne anderledes.
Det er fordi det ikke er mig der har oprettet emnet men kommet ind med det jeg lige har været igennem..:-)
Det er Benteh

Hvis det er sandt det du og Mik skriver at det er fra dag til dag så har min kommunen lavet en mega brøler for de har trukket hele mit bruttobeløb for mine feriepenge fra den ledighedsydeles jeg har skulle have derfor jeg ikke har fået ret mange penge i august md - så set med mine øjne så trækker de ikke dag for dag men bruttobeløbet af mine feriepenge fra det rådighedsbeløb på 15708 man skulle have brutto om md som ledige Flex.

Sidst redigeret af Oline; 04-08-2014 kl. 09:44.
Oline er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-08-2014, 09:45   #12
lgkh62
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 08-02 2013
Lokation: Midtjylland
Indlæg: 602
Styrke: 12
lgkh62 er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af benteh Se meddelelser
Jeg er fyret til 1. sept og skal søge ledighedsydelse. Jeg her 3-4 ugers ferie til gode fra arbejdet, kan det bedst betale sig at afholde dem, inden jeg søger ledighedsydelse? Vil de ellers blive trukket fra, eller omreguleret, eller hvad det kan hedde, når jeg som arbejdsløs skal afholde ferie?
På forhånd tak
Hej. Når du som ledig afholder din ferie modregnes dine opsparede feriepenge dag for dag dvs. 37 timer om ugen, hvis du har arbejdet fuld tid.

Dine dagpenge bliver ligeledes fratrukket timer du tilsvarende har fået udbetalt som feriepenge.
lgkh62 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-08-2014, 09:47   #13
lgkh62
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 08-02 2013
Lokation: Midtjylland
Indlæg: 602
Styrke: 12
lgkh62 er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Oline Se meddelelser
Det er fordi det ikke er mig der har oprettet emnet men kommet ind med det jeg lige har været igennem..:-)
Det er Benteh

Hvis det er sandt det du og Mik skriver at det er fra dag til dag så har min kommunen lavet en mega brøler for de har trukket hele mit bruttobeløb for mine feriepenge fra den ledighedsydeles jeg har skulle have derfor jeg ikke har fået ret mange penge i august md - så set med mine øjne så trækker de ikke dag for dag men bruttobeløbet af mine feriepenge fra det rådighedsbeløb på 15708 man skulle have brutto om md som ledige Flex.
Hej Oline
Du skal oprette din egen tråd
. Nu blander du feks. dit eget emne ind som ledig Flex og det bliver umuligt at opretholde korrekt svar til trådholder som har en anden baggrund for sit spørgsmål.
Kh lgkh62
lgkh62 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-08-2014, 09:50   #14
Oline
Elsker at være her på K10
 
Olines avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-06 2013
Indlæg: 76
Styrke: 11
Oline er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af lgkh62 Se meddelelser
Hej Oline
Du skal oprette din egen tråd. Nu blander du feks. dit eget emne ind som ledig Flex og det bliver umuligt at opretholde korrekt svar til trådholder som har en anden baggrund for sit spørgsmål.
Kh lgkh62

Nu er jeg ikke herinde ret tit, men da jeg kom ind som helt ny, fik jeg af vide at jeg skulle se om der var et emne der handlet lidt om det samme - inden jeg oprettede mit eget indlæg, og det har jeg så nu gjort - da det jeg ville skrive om handlet om lidt af det samme dog som arbejdsledige, så kunne ikke se en forskel.

Og nu får jeg af vide jeg heller ikke må det...det er sgu ikke nemt at finde de gyldne veje ..;-)

Citat:
Oprindeligt indsendt af Oline Se meddelelser
Nu er jeg ikke herinde ret tit, men da jeg kom ind som helt ny, fik jeg af vide at jeg skulle se om der var et emne der handlet lidt om det samme - inden jeg oprettede mit eget indlæg, og det har jeg så nu gjort - da det jeg ville skrive om handlet om lidt af det samme dog som arbejdsledige, så kunne ikke se en forskel.

Og nu får jeg af vide jeg heller ikke må det...det er sgu ikke nemt at finde de gyldne veje ..;-)
Den hedder jo Feriepenge OG ledighedsydelse

Og det jeg så som det første og tænkte ...Hey der er en tråd som jeg kan bruge uden selv at oprette en igen om det samme emne.

Og som du kan se svarede jeg ud fra det som det første, indtil jeg så han skrev han var i arbejde i det md han ville holde ferie, men ville blive arbejdsløs lige efter.
Oline er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-08-2014, 09:56   #15
lgkh62
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 08-02 2013
Lokation: Midtjylland
Indlæg: 602
Styrke: 12
lgkh62 er rigtig godt på vej
Hej Benteh
Har lige læst dine gamle indlæg og kan se du er ansat i flexjob.
Jeg ved ikke hvordan reglerne er her men jeg manglede lige den oplysning da jeg før gav mit svar udfra at du var ansat i ordinært job.
Redigering: Og undskyld Benteh - jeg overså du havde emnet under flexjob. Hovedet er ikke i dag hvad det plejer at være. "Smertepåvirket - smertemedicinpåvirket"

Hej Oline
Beklager jeg skrev du skulle oprette din egen tråd, men når jeg læser Benteh´s profil kan jeg se du svarer udfra Flex, hvilket emnet jo er om, men det fremgik ikke af #1. Undskyld.
Kh lgkh62

Sidst redigeret af lgkh62; 04-08-2014 kl. 10:32. Årsag: Emnet var under flexjob.
lgkh62 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-08-2014, 10:11   #16
Oline
Elsker at være her på K10
 
Olines avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-06 2013
Indlæg: 76
Styrke: 11
Oline er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af lgkh62 Se meddelelser

Hej Oline
Beklager jeg skrev du skulle oprette din egen tråd, men når jeg læser Benteh´s profil kan jeg se du svarer udfra Flex, hvilket emnet jo er om, men det fremgik ikke af #1. Undskyld.
Kh lgkh62
Tak for din undskyldning, det er ikke tit jeg ser nogen gøre det, så det er jeg glad for:-)
Oline er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-08-2014, 10:35   #17
henrikb
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 23-04 2014
Indlæg: 117
Styrke: 11
henrikb er ny på vejen
Nettop derfor skal man bruge de 30 dage på en kalendermåned eller tager kommunen dig i enden


Citat:
Oprindeligt indsendt af Oline Se meddelelser
Nej de tager dine feriepenge og ser hvad den er brutto i ALT og trækker det fra de 15.700,- kr om md - ikke fra dag til dag
henrikb er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:51.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension