K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-03-2011, 12:17   #11
trunte
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-04 2006
Indlæg: 30
Blog Indlæg: 11
Styrke: 19
trunte er ny på vejen
tak det var dejligt med et svar
meldte mig ind i fagforenigen inden mødet og nu siger de jeg skal indmeldes med tilbagevirkende kraft 3 måneder inden de vil gå ind i det, det er også fair nok.

jeg har papir både fra spykolog og attest fra læge så der er ingen problemer
og jeg har gemt alle de mail (chefen)han har sendt hjem til mig privat der ikke var så behagellige.

har sendt en mail til sagsbehandleren og sagt jeg er sygemelddt
jeg har bestemt ikke min chef med mig, det er ham der er problemer med

et eks havde skrevet forker på min feieseddel , skrev 4 dage istedet for 5(tanke torsk fordi jeg kun arbejder 4 dage)
men han kom og kastede det på bordet råbte og skreg, jeg kun var ude på at snyde og fixe mig en feriedagmere, han ville slet ikke høre på hvad jeg sagde, men bad mig holde kæft og ville ikke høre på mine dumme undskyldninger.

det gider jeg ikke finde mig i mere.

jeg arbejder med unge mennesker
trunte er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-03-2011, 02:03   #12
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
trunte hvis fagforeningen er gået med til at give juridisk hjælp mod at du melder dig ind med tilbagevirkende kraft så står du godt

og når du også har læge og psykolog indeneover , så står du endnu bedre så i og for sig burde de kunne gøre som de gjorde med mig, stoppe jobbet pga uoverensstemmelser hvis da ikke fagforeningen vælger at gå hele vejen og lave en sag mod stedet ...

Det ved jeg at fagforeningen gjorde på min arbejdsplads da jeg var stoppet og det så var den næste flekser der stod for tur ...

så god ide med fagforeningen ...

Lad os vide hvordan det går ...

og dejligt at vide at det er DEN slags mennesker der arbejder med vores unge (Dybt ironisk ment )
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
fra sygedagpenge til ledighedsydelse??? bumb Spørgsmål ang fleksjob 1 02-02-2013 20:00
Fra sygedagpenge til ledighedsydelse amaranth Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 7 24-09-2012 17:29
Fra sygedagpenge til ledighedsydelse ? Cillenolle Spørgsmål ang fleksjob 1 23-10-2010 09:29
Fra sygedagpenge til første ledighedsydelse Susanne 53 Spørgsmål ang fleksjob 3 24-09-2010 22:53
sygedagpenge-ledighedsydelse baldur Spørgsmål ang fleksjob 8 18-12-2008 23:58




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:42.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension