K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-05-2013, 19:07   #1
S.C.
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 17-02 2011
Indlæg: 6
Styrke: 0
S.C. er ny på vejen
Løntilskud privat virksomhed

Hej K10,

Jeg har lige gennemført en uddannelse på revalidering pga. hypermobilitet i nedre ryg og en diskusprolaps (opereret).

Jeg har fået tilbudt et job, hvis det er muligt at virksomheden kan få løntilskud i første omgang.

Mit spørgsmål lyder:

Kan jeg gå under punkt 3.

Følgende grupper kan få tilbud om ansættelse med løntilskud hos private arbejdsgivere uafhængigt af den
forudgående ledighedsperiodes længde:
Revalidender.
Førtidspensionister.
**Personer omfattet af den særlige ordning for relativt nyuddannede handicappede..
Personer, der ikke har en almen eller erhvervsrettet uddannelse på gymnasialt eller højere niveau.
Personer over 50 år.
Enlige forsørgere

På nuværende tidspunkt er min revalidering afsluttet og jeg er ledig som dagpengeberettiget.

På forhånd tak for svar

Med venlig hilsen
S.C.
S.C. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-05-2013, 13:05   #2
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Hvorfor ønsker man løntilskud, hvis du er fuldt revalideret og arbejdsdygtig? Nice or need?
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-05-2013, 14:22   #3
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Igen igen....

Der er mange arbejdsgivere som er grådige og gerne vil have ansatte med tilskud....

Det er vel egentlig ikke så svært at forstå...eller....

Umiddelbart vil jeg tro at du godt kan få tilskud til det job....men er ikke helt sikker....

Det bedste du kan gøre er at kontakte jobcenteret og høre dem ad....
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Løntilskud/virksomhed søsser98 Alt det andet 2 03-04-2013 20:54
samleverske´s opstart af virksomhed zakko Spørgsmål ang fleksjob 4 23-05-2012 07:39
Opstart af virksomhed på flex Peter Simonsen Spørgsmål ang fleksjob 67 27-01-2011 22:54
Ægtefælles virksomhed JytteK Spørgsmål ang fleksjob 3 27-07-2010 10:56




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:54.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension