K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 20-05-2013, 22:43   #11
Hva´nu
Jamen så siger vi det...
 
Hva´nus avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-04 2013
Indlæg: 401
Styrke: 11
Hva´nu er ny på vejen
Så må du rundt og besøge nogle forskellige læger og se hvem der har det bedste tilbud til dig...?
Og hvem ved, måske skal vi også til at se efter deres priser.

Jeg er da i hvert tilfælde glad for at jeg har en psykiater, så alt lægelig kontakt ikke bare stopper.
Mange kan måske ikke forstå det, men så er det nok fordi de ikke selv har prøvet at have en alvorligt invaliderende sygdom, men jeg ville ikke kunne leve uden faste lægelige kontakter.
Hva´nu er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-05-2013, 22:59   #12
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja, det er nok ikke andet at gøre!

Dog beholder jeg min psykiater, ham kan jeg slet ikke undvære - han har for øvrigt konsultation i samme hus som min gamle læge. Men turen genere mig ikke, det var mere ungerne der syntes det var for langt når de var dårlige....

Det er også ekstremt vigtigt for mig, at alt det psykiske er under ét tag - jeg bruger ikke nuværende læge til den slags, vi har ikke engang talt om mine psykiske lidelser - tror ikke engang han ved jeg er førtidspensionist, med mindre han kan se det i journalen.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvem skal henvise til speciallæger? Anni_D Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 32 27-02-2012 08:11
Speciallæger tilsidesættes! buster Politik og Samfund 7 05-09-2010 17:46
Speciallæger - hvem kan I anbefale? cherie Dit og Dat 10 05-02-2008 20:32
HK henviser til k10 i pjece om fleksjob zuza Den nyttige viden vi alle har 0 07-01-2008 20:36




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:38.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension