K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-06-2015, 15:13   #1
manne59
Manne59
 
Tilmeldingsdato: 25-06 2015
Indlæg: 2
Styrke: 0
manne59 er ny på vejen
Gifte mål

Hej jeg er enig førtidspensionist som tænker på at gifte mig , er på den nye pension efter 2003 hvad ske der med min pension , jeg har en udbetaling fra Danica pension så min udbetaling fra udbetaling Danmark er på 14188kr før skat. da jeg ikke er enlig hvad betyder det så ?
Den person jeg vil gifte mig med har ingen indkomst pt. jeg ved godt at jeg vil få hele person fradraget og skulle personen få en indtægt mister jeg det fradrag men hvad med min udbetaling fra udbetaling Danmark, bliver der trukket yderlige ?
der er ikke nemt at finde ud af hvad der sker med de regler der er om samliv eller ikke samliv det hele skal jo hænge sammen
Mvh manne59
manne59 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-06-2015, 17:19   #2
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Du får nok det helt rigtige svar ved at spørge udbetaling Danmark.
__________________
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-06-2015, 17:31   #3
Akvamarin
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 2.104
Styrke: 15
Akvamarin er ny på vejen
Du kan regne det ud på borger.dk's beregner uden brug af NemID https://www.borger.dk/Sider/handling...4-f3114812b821

Og se forskellige eksempler på Ældresagen http://www.aeldresagen.dk/faa-raad-o...r/default.aspx

håber det kan hjælpe dig
Vh Akvamarin
Akvamarin er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:04.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension