K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-06-2015, 13:46   #1
Mottec
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2013
Indlæg: 18
Styrke: 12
Mottec er ny på vejen
Frit sygehusvalg

Hej

Jeg håber på et hurtigt svar her på K10.

Nu er jeg henvist til et ambulatorie på gentofte hospital. Desværre er der lang ventetid på undersøgelserne. Kan jeg få lavet dem på et andet hospital, og så vise dem til lægen på gentofte, eller skal jeg bare vente.

Jeg har fået at vide at der er næsten 3 måneders ventetid på en undersøgelse på grund af sommerferie, men det kan vel ikke være rigtigt at jeg så skal vente på?

tak

Mottec
Mottec er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-06-2015, 13:56   #2
Gana
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 27-01 2015
Indlæg: 408
Styrke: 10
Gana er ny på vejen
Med indkaldelsen til undersøgelsen skulle du gerne have fået oplysning om frit sygehusvalg... hvis ikke - så ring direkte til sygehuset og spørg.
Der er udredningsgaranti og med den burde du kunne finde et andet sted til din undersøgelse...
Du skal selv betale transporten til et evt andet sygehus...
Gana er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-06-2015, 14:05   #3
Mottec
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2013
Indlæg: 18
Styrke: 12
Mottec er ny på vejen
Hej Gana

tak for det hurtige svar. Nu har jeg været hos lægen og få lagt en plan med tre undersøgelser. Der er dog meget lang ventetid på disse. Skal jeg forstå udrednings garantien som at der maks må gå en måned fra i dag der var første dag på ambulatoriet eller hvad?
Mottec er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-06-2015, 19:18   #4
Gana
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 27-01 2015
Indlæg: 408
Styrke: 10
Gana er ny på vejen

ja og nej...
Udredningsgarantien har nemlig et "smuthul" der hedder noget i stil med at hvis tidsfristerne ikke kan overholdes er det godt nok med en fastlagt plan! aarrgghh...

MEN jeg synes stadig du skal tjekke op på om der er ventetidsgaranti på de forskellige undersøgelser - det kan der nemlig stadig godt være... altså for hver undersøgelse

Ring til de tre forskellige steder i morgen, spørg og får du negativt svar, så skrive en mail og spørg om du har forstået det rigtigt når de siger sådan og sådan...

held og lykke
Gana er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:27.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension