K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-05-2013, 15:58   #1
Frandsen
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 05-02 2013
Indlæg: 4
Styrke: 0
Frandsen er ny på vejen
Aktindsigt

Jeg har gået sygemeldt siden januar 2012 p.ga en arbejdsskade,og er lige nu ude i 3 virksomhedspraktik - jeg har lige søgt om aktindsigt da jeg har oplevet nogle uoverenstemmelser mellem det sagte og skrevne. Jeg fik så dagen efter brev fra min Sagsbehandler om at jeg skulle til møde for at speciferer hvad jeg helt nøjagtig ville have indsigt i ( jeg havde brugt formularen her fra så skulle jo ikke være tvivl om hvad for nogle akter ) har nogen oplevet dette ?
På forhånd tak for svar :-)
Frandsen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-05-2013, 16:10   #2
Hva´nu
Jamen så siger vi det...
 
Hva´nus avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-04 2013
Indlæg: 401
Styrke: 12
Hva´nu er ny på vejen
Du kan præcisere det ved at bede om alt med relevans i sagen, for det er vel kommunen der afgør hvad de vælger at bruge.
Er det ikke nøjagtigt nok, ifølge sagsbehandleren, så er det jo bare det hele du beder om.
Hva´nu er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-05-2013, 17:03   #3
lgkh62
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 08-02 2013
Lokation: Midtjylland
Indlæg: 602
Styrke: 12
lgkh62 er rigtig godt på vej
Du skal bede om fuld aktindsigt i din personlige sag som beskrevet i din afleverede formular - k10´s formular.

Når du har brugt K10´s formular fremgår det tydeligt af formularen, at der er alle tilgængelige aktstykker osv. der udbedes, men en nødvendighed for at du får det fulde overblik.

Du vil modtage mange sider, men de skal jo sættes i en mappe 1. gang og så følges op fremover ved "udbedelse af ny fuldstændig aktindsigt siden sidst"

Så du får overblikket over din sag og det er nødvendigt til fremtidig brug.

Når det er en arbejdsskadesag har ASK så bedt Kommunen om at tilsende alle akter? Såfremt dette er sket har du et fuldstændigt løbende overblik.
Det er lige sket i min sag.
Hilsen lgkh62
lgkh62 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-05-2013, 19:41   #4
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Ja hvad man dog ikke spilder tiden med i kommunerne....

Skriv tilbage til din sagsbehandler og skriv kort og godt....du vil have aktindsigt I ALT...og mind dem om at de har 10 dage til at efterkomme din ansøgning....
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-05-2013, 19:52   #5
Frandsen
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 05-02 2013
Indlæg: 4
Styrke: 0
Frandsen er ny på vejen
Tak for tilbage meldinger.
Frandsen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-05-2013, 08:07   #6
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Første gang jeg bad om aktindsigt, og brugte formularen her fra K10, da blev jeg ringet op af den sb, der sad med det økonomiske i min sag.

Hun var blevet informeret om, at jeg ønskede aktindsigt i alt, og skulle derfor printe "hendes ting" ud til mig.

Hun spurgte mig, pænt, om jeg ønskede dette, for hun mente jo, at jeg løbende havde fået alt på skrift. Bl.a. en del afgørelser vedr. ansøgning om hjælp til enkeltydelse.
Og det var hendes indtryk, at det jeg ønskede nok nærmere var akter vedr. selve sagsbehandlingen, altså ikke det økonomiske.

Og vi blev enige om, at hun ikke skulle printe alt det økonomiske ud.


Måske er det noget lignende Frandsen vil blive spurgt om.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
aktindsigt tjele88 Alt det andet 12 26-11-2011 21:22
Aktindsigt Shade Alt det andet 6 29-06-2011 23:35
aktindsigt tigerbia Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 16-03-2011 22:40
Aktindsigt Mariepigen Alt det andet 4 10-07-2010 23:24
Aktindsigt CHNEVIDE Spørgsmål ang fleksjob 30 17-07-2009 11:32




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:14.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension