K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-01-2006, 20:54   #1
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
A og B fleksere, retfærdigt ?

Ville det ikke være mere retfærdigt hvis og så frem at alle ledige "Syge" mennesker i dag var under samme lov og samme betingelser..

Hvorfor mon de ikke er det ?
Jeg kan godt nok ikke se logikken i det, er der nogen der kan og så vil forklare mig det ?

feks er jeg selv på kontanthjælp, (og har ramt loftet) ene og alene af den grund at der var for meget smøl i min sag da den blev behandlet og jeg derfor røg for sygedagpenge grænsen .. det er sq surt :@:@:@:@

Men hvem ved, man kan jo nemt blive træt af at blive ramt af en masse ting så som match grupper og kontanthjælpsloft, passe på hvem man flytter sammen med, for guds skyld ikke gifte sig osv osv..

Når man så er træt nok af det, ja så er man nok villig til alt for at komme ud og arbejde ....

hmmm jeg har lige sagt ja til at se om jeg kan arbejde 10 timer i træk på onsdag.. kan jeg garentere for at jeg kan klare at arbejde to gange ti timer på en uge så har jeg et fleksjob

Da jeg startede i praktikken vidste min jobkosulent hvad betingelsen for et fleks job det sted jeg er , var for betingelser... det har han bare glemt at fortælle mig...



Hvor mange mennesker er mon klar over at vi nu hvor vi skriver 2006 har fået opbygget et system der tillader et hold A og et hold B fleksere ?

Det har jo længe været kendt at man i Danmark har et A og et B hold når man snakker mennesker generelt men at det også er gældende indenfor en gruppe som fleksere kommer nok som en overraskelse for mange.

Pt er der over 2000 fleksere der er henvist til kontanthjælp i stedet for ledighedsydelse.

Grunden til at disse mennesker modtager kontanthjælp er lige så mange og forskellige som der er fleksere.

Men at det at være visiteret til fleksjob og vente i mange gange år på et fleksjob og være henvist til kontanthjælp, skal der vist ikke herske tvivl om kan være en hård omgang.

Idet et menneske visiteres til fleksjob men er på kontanthjælp er de underlangt et helt andet sæt regler end de mennesker der er på ledighedsydelse.

De skal underlægges samme regler som kontanthjælpsmodtager dog uden på nogen måde at kunne kæmpe sig ud af et urimeligt kontanthjælpssystem hvis det er det de skulle ønske og det ønsker de fleste jo nok.

Det er velkendt at det ikke lige er sådan at få/finde et fleksjob, og det kan få katastrofale følger for de mennesker der er visiteret til fleks job og lever af en kontanthjælp.

Et eksempel kan være:

To voksne med fire børn. Begge voksne er visiteret til fleksjob dog uden at det på nogen måde har været muligt at fremskaffe et sådan.

Efter 6 måneder vil de blive ramt af konanthjælpsloftet.

Har de feks en lejlighed til 7000 kr om måneden vil de miste ca 2500 kr, om månden.

Et andet eksempel:

Et menneske bliver sygt og visiteres til fleks, men er så "uheldig" at være gift, ud over at være blevet syg skal en sådan person nu også til at indstille sig på at være økonomisk afhængig af sin ægtefælle, evt sælge bolig eller må flytte hele familien til andet sted, da det jo unægtelig ikke er lige så nemt at leve af en indtægt som to.

De mennesker der er blevet syge og dermed er visiteret til fleksjob og er så uheldige at leve sammen med en kontanthjælpsmodtager vil på samme måde blive ramt af loftet som par nummer 1.

Når man spørger Beskæftigelseministeren om rimeligheden i dette kommer beskeden at det også som fleksere skal kunne betale sig at arbejde.

Det kan man jo ikke være uenig i.

Men kigger man så objektivt på det, hvor rimeligt er det så ?

Claus Hjort ynder at påråbe sig at det skal kunne betale sig at arbejde, og det er muligt ved få timeres arbejde om måneden at arbejde sig ud af kontanthjælpsloftet!

Men ! der er ikke taget højde for at blandt fleksere er ledigheden koloenorm set i forhold til resten af samfundet.

Hver fjerde fleksere er arbejdsløs.

En fleksere har ikke mulighed for at arbejde sig ud af loftet, da det gælder at det er nogle timer på det ordinære arbejdsmarkedet og det jo netop er fordi de er konstateret kronisk syge og uden mulighed for at finde arbejde på det ordinære jobmarkedet, at de er visiteret til fleksjob.

De har ikke mulighed for at gå ud og tage et hvilke som helst job, af alle de job som Claus Hjort mener at der er, så som arbejde inden for rengøring og servicesektoren, var de det så var de jo aldrig visiteret til fleksjob.

Derfor er det så vigtigt at alle fleksere står sammen og det hvad enten det er dem på ledighedsydelse eller dem på kontanthjælp.

I disse tider forhandles fleks reformen og man kan jo håbe at Claus Hjort er blevet bevidst i det groteske i kontanthjælpsloftet og fleks visiteret.

Men Beskæftigelseministeren har været viden om problemet siden 2003 da de første fleksvisiteret blev ramt af loftet.

Uden der af den grund er blevet gjort noget ved det.

Det er en umenneskelig behandling af syge mennesker, det har brudte familier til følge og mange gange også yderlige sygdomme så som depression og stress.

Derfor er det ekstra vigtigt at fleksere finder ud af at stå sammen, at finde sammen i grupper sådan at deres protester høres, man kan med gru tænke på et samfund hvor sådanne tiltag som dem velfærdsreformen kom frem med.

Man skal efter 2½ år på ledighedsydelse sættes på kontanthjælp og fleksere har selv ansvaret for at finde jobbene.

Et sådan forslag ville få katastrofale følger for mange syge mennesker i Danmark.

Det er at tage ansvaret fra regering og kommunerne, om at hjælpe og støtte de syge i Danmark og i stedet for lægge hele ansvaret over på de syge.

Det er en uetisk og umoralsk tankegang.

Og vil lægge et umenneskeligt pres på de syge i Danmark.


Vi flekser må stå sammen om at forlange af regeringen at der bliver taget menneskelige hensyn til de syge i vores samfund.
  Besvar med citat
Gammel 04-01-2006, 21:38   #2
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
RE: A og B fleksere, retfærdigt ?

Citat:
Hejdien skrev:
Ville det ikke være mere retfærdigt hvis og så frem at alle ledige "Syge" mennesker i dag var under samme lov og samme betingelser..

Hvorfor mon de ikke er det ?
Jeg kan godt nok ikke se logikken i det, er der nogen der kan og så vil forklare mig det ?

feks er jeg selv på kontanthjælp, (og har ramt loftet) ene og alene af den grund at der var for meget smøl i min sag da den blev behandlet og jeg derfor røg for sygedagpenge grænsen .. det er sq surt :@:@:@:@

Men hvem ved, man kan jo nemt blive træt af at blive ramt af en masse ting så som match grupper og kontanthjælpsloft, passe på hvem man flytter sammen med, for guds skyld ikke gifte sig osv osv..

Når man så er træt nok af det, ja så er man nok villig til alt for at komme ud og arbejde ....

hmmm jeg har lige sagt ja til at se om jeg kan arbejde 10 timer i træk på onsdag.. kan jeg garentere for at jeg kan klare at arbejde to gange ti timer på en uge så har jeg et fleksjob

Da jeg startede i praktikken vidste min jobkosulent hvad betingelsen for et fleks job det sted jeg er , var for betingelser... det har han bare glemt at fortælle mig...



Hvor mange mennesker er mon klar over at vi nu hvor vi skriver 2006 har fået opbygget et system der tillader et hold A og et hold B fleksere ?

Det har jo længe været kendt at man i Danmark har et A og et B hold når man snakker mennesker generelt men at det også er gældende indenfor en gruppe som fleksere kommer nok som en overraskelse for mange.

Pt er der over 2000 fleksere der er henvist til kontanthjælp i stedet for ledighedsydelse.

Grunden til at disse mennesker modtager kontanthjælp er lige så mange og forskellige som der er fleksere.

Men at det at være visiteret til fleksjob og vente i mange gange år på et fleksjob og være henvist til kontanthjælp, skal der vist ikke herske tvivl om kan være en hård omgang.

Idet et menneske visiteres til fleksjob men er på kontanthjælp er de underlangt et helt andet sæt regler end de mennesker der er på ledighedsydelse.

De skal underlægges samme regler som kontanthjælpsmodtager dog uden på nogen måde at kunne kæmpe sig ud af et urimeligt kontanthjælpssystem hvis det er det de skulle ønske og det ønsker de fleste jo nok.

Det er velkendt at det ikke lige er sådan at få/finde et fleksjob, og det kan få katastrofale følger for de mennesker der er visiteret til fleks job og lever af en kontanthjælp.

Et eksempel kan være:

To voksne med fire børn. Begge voksne er visiteret til fleksjob dog uden at det på nogen måde har været muligt at fremskaffe et sådan.

Efter 6 måneder vil de blive ramt af konanthjælpsloftet.

Har de feks en lejlighed til 7000 kr om måneden vil de miste ca 2500 kr, om månden.

Et andet eksempel:

Et menneske bliver sygt og visiteres til fleks, men er så "uheldig" at være gift, ud over at være blevet syg skal en sådan person nu også til at indstille sig på at være økonomisk afhængig af sin ægtefælle, evt sælge bolig eller må flytte hele familien til andet sted, da det jo unægtelig ikke er lige så nemt at leve af en indtægt som to.

De mennesker der er blevet syge og dermed er visiteret til fleksjob og er så uheldige at leve sammen med en kontanthjælpsmodtager vil på samme måde blive ramt af loftet som par nummer 1.

Når man spørger Beskæftigelseministeren om rimeligheden i dette kommer beskeden at det også som fleksere skal kunne betale sig at arbejde.

Det kan man jo ikke være uenig i.

Men kigger man så objektivt på det, hvor rimeligt er det så ?

Claus Hjort ynder at påråbe sig at det skal kunne betale sig at arbejde, og det er muligt ved få timeres arbejde om måneden at arbejde sig ud af kontanthjælpsloftet!

Men ! der er ikke taget højde for at blandt fleksere er ledigheden koloenorm set i forhold til resten af samfundet.

Hver fjerde fleksere er arbejdsløs.

En fleksere har ikke mulighed for at arbejde sig ud af loftet, da det gælder at det er nogle timer på det ordinære arbejdsmarkedet og det jo netop er fordi de er konstateret kronisk syge og uden mulighed for at finde arbejde på det ordinære jobmarkedet, at de er visiteret til fleksjob.

De har ikke mulighed for at gå ud og tage et hvilke som helst job, af alle de job som Claus Hjort mener at der er, så som arbejde inden for rengøring og servicesektoren, var de det så var de jo aldrig visiteret til fleksjob.

Derfor er det så vigtigt at alle fleksere står sammen og det hvad enten det er dem på ledighedsydelse eller dem på kontanthjælp.

I disse tider forhandles fleks reformen og man kan jo håbe at Claus Hjort er blevet bevidst i det groteske i kontanthjælpsloftet og fleks visiteret.

Men Beskæftigelseministeren har været viden om problemet siden 2003 da de første fleksvisiteret blev ramt af loftet.

Uden der af den grund er blevet gjort noget ved det.

Det er en umenneskelig behandling af syge mennesker, det har brudte familier til følge og mange gange også yderlige sygdomme så som depression og stress.

Derfor er det ekstra vigtigt at fleksere finder ud af at stå sammen, at finde sammen i grupper sådan at deres protester høres, man kan med gru tænke på et samfund hvor sådanne tiltag som dem velfærdsreformen kom frem med.

Man skal efter 2½ år på ledighedsydelse sættes på kontanthjælp og fleksere har selv ansvaret for at finde jobbene.

Et sådan forslag ville få katastrofale følger for mange syge mennesker i Danmark.

Det er at tage ansvaret fra regering og kommunerne, om at hjælpe og støtte de syge i Danmark og i stedet for lægge hele ansvaret over på de syge.

Det er en uetisk og umoralsk tankegang.

Og vil lægge et umenneskeligt pres på de syge i Danmark.


Vi flekser må stå sammen om at forlange af regeringen at der bliver taget menneskelige hensyn til de syge i vores samfund.


hej heiden
hvordan kan du arbejde 10 timer om dagen.....jeg fatter ikke hvad du siger ?
det er jo mere end almindelige mennesker arbejder på en dag
hvorfor siger du ja til det...?
Jeg ved godt det er svært, men 10 timer ....for en fleksjobber er det voldsomt...husk at sige fra hvis du bliver dårlig af det
Er det 2 dage om ugen med 10 timer ?

Jeg mener også det er unfair at der er to slags fleksjobbere... jeg får selv ledighedsydelse og gruer for fremtiden...er tit bange da jeg simpelthen ikke kan arbejde ret meget på grund af mit dårlige helbred...jeg har en følelse af skyld over at være til gene for samfundet.
gid det var anderledes...som i gamle dage hvor der var en forståelse for når man havde sygdom, men i dag er det som om man selv er skyld i det hele.

Jeg er enig med dig i at vi må srå sammen , men hvordan ?
En klub...et sted hvor vi kan mødes ? 1 gang eller 2 om måneden ?
Her på debatten ?
Underskriftindsamling ?

Jeg er alvorligt bange for vores fremtid som fleksjobbere.

Hvad siger alle I andre ?

Lad os høre fra jer andre her ....

hold modet oppe Heiden.

Hvad får en kontanthjælps-flekser
hvad får en ledighedydelses -flekser
hvad er forskellen ?

ca. 13,100 ledighedsydelse.før skat.
og kontanthjælpsflekser ?

Vi må gøre noget med lafs i fælleskab.

B)

Ihhhh altså jeg er træt af den stemning der er omkring os der er ikke fuldt arbejdsduelige.:@
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-01-2006, 21:58   #3
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
RE: A og B fleksere, retfærdigt ?

Lige en ekstra bemærkning
har du fået klarlagt hvor mange timer du må arbejde om dagen ?
hvis ja...så må du ikke arbejde mere end de timer...for dit helbreds skyld.
Er det fordi du føler dig presset ?
10 timer er meget...og hvor....det lyder så mærkeligt....kan du ikke forklare det nærmere ?:@
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-01-2006, 22:43   #4
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: A og B fleksere, retfærdigt ?

Hej Stella ...

jo skal lige prøve at forklare den....

Jeg er afprøvet og alt det man kan være igennem...

de ti timer kommer sig af at i aldi har man (i den jer er i ihvertfald) det sådan at man er ¨på vagt to af gange, der er så to der møder ind fra kl 9- 19:15...
da jeg er sat til min ressourceprofil en arbejdsuge på 15-20 timer ugentlig, med 3-4 timer om dagen...

Det har jeg fået at vide er praktisk talt umuligt at skaffe arbejde til ....

Så kom jobkonsulenten jo og meddelte mig at der var et job til mig i aldi... da jeg startede aftalte jeg med ham 3-4 timer om dagen...

jeg ville jo så gerne høre om der overhovdet var et job til mig der og snakkede med distrektschefen, og fik så at vide at ja de var meget glade for mig og kunne jeg klare at arbejde 10 timer to gange om ugen , ja så kunne jeg godt regne med at der var et job til mig i aldi....

Aldi fortalte mig så samtidig at det var min jobkonsulent blevet gjort opmærksom på...

Men men det havde han bare ikke ment var nødvendigt at fortælle mig, ligledes havde han ikke syntes at fortælle mig at han havde oplyst aldi at det ikke behøvde at være noget der havde noget med job at gøre men simpelthen bare at jeg prøvede at arbeje i forretning og se om det var noget for mig....

Jeg må indrømme at jeg overvejer og har sagt ja til at prøve ti timer på onsdag...
men også at jeg kun gør det for at komme ud af systemet...

vi kender alle de tider hvor man bliver led og ked og træt af at være i det her system .. og en af de perioder er jeg åbenbart kommet ind i .. .men men .. jeg har nu besindet mig...
idag pressede jeg citronen .. var på arbejdet 3½ time.. det har medført smerter i led og hovdepine og træthed i en grad så jeg ikke kan meget andet end at ligge på sofaen og glo... og det er ikke noget man kan være bekendt at byde sin unge ... :@:@:@

jeg vil sætte mig ned og skrive et brev til min jobkonsulent... (lige så snart jeg har et klart øjeblik ) og her vil jeg lige stille ham et par spørgsmål om hvordan han selv syntes det går med vores samarbejde

jeg overvejde seriøst at sige ja til at prøve et par månder i praktik at arbejde i to gange ti timer om ugen ... og se om ikke jeg kunne få det til at hænge sammen ...

men sådan som jeg har det idag med 3½ time må jeg nok sige at det er nok utopi .. især da et af de symptomer jeg har er at jeg mister min koncentration i løbet af 3-4 timer

men hvad... som det pligtopfyldene og arbejdsomme menneske man er opdraget til at være, ja der er man lige ved at love dem at man arbejder fuld tid... bare for at komme på arbejdsmarkedet ...

men så skal man bare lige sætte sig og tænke på hvordan man har det i dag

men det korte af det lange er at min konsulent åbenbart mener at 20 timer om ugen er 20 timer om ugen... også er det lige meget om man har dem i et stræk eller over en uge.. tro mig ... det kan mine skuldere og hovde i dag mærke at det ikke er

Og ja jeg føler mig i den grad presset, forstået på den måde at jeg ikke har fået særlig mange tilbud, om arbejde, og jeg hvergang jeg er hos min konsulent får at vide at hvis ikke jeg gør sådan noget som at kravle rundt på en båd og vaske den... eller som nu arbejder 10 timer om dagen.. så er der ikke noget til mig på arbejdsmarkede.

Og så er der ens eget behov for at komme videre med sit liv :|:|:|
  Besvar med citat
Gammel 04-01-2006, 23:24   #5
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: A og B fleksere, retfærdigt ?

Citat:
hej heiden
hvordan kan du arbejde 10 timer om dagen.....jeg fatter ikke hvad du siger ?
det er jo mere end almindelige mennesker arbejder på en dag
hvorfor siger du ja til det...?
Jeg ved godt det er svært, men 10 timer ....for en fleksjobber er det voldsomt...husk at sige fra hvis du bliver dårlig af det
Er det 2 dage om ugen med 10 timer ?
Stella kig i det andet indlæg jeg skrev, for svar på det her spørgsmål

Citat:
Jeg mener også det er unfair at der er to slags fleksjobbere... jeg får selv ledighedsydelse og gruer for fremtiden...er tit bange da jeg simpelthen ikke kan arbejde ret meget på grund af mit dårlige helbred...jeg har en følelse af skyld over at være til gene for samfundet.
Ja se netop det du skriver her, skyld over for at ligge til gene for andre og samfundet, er netop noget af det der gør at man kan føle sig presset til at arbejde to gange ti timer

Citat:
gid det var anderledes...som i gamle dage hvor der var en forståelse for når man havde sygdom, men i dag er det som om man selv er skyld i det hele.
du har helt ret i at man mange gange føler det sådan, har man så et usynligt handicap så er det også som om man har lidt svære ved at finde accept for ens sygdom :|:|

Citat:
Jeg er enig med dig i at vi må srå sammen , men hvordan ?
En klub...et sted hvor vi kan mødes ? 1 gang eller 2 om måneden ?
Her på debatten ?
Underskriftindsamling ?
jeg ved det helt ærligt ikke... problemet med fleksere er jo netop at vi er delt over hele landet, og det er mange gange mennesker som er bange for deres fremtid, føler sig overflødige, og til besvær (og det er noget mange understøttes i af kommune og jobkonsulenter)

Det er et problem at nå ud til alle de fleksere der er .. bare se lafs .. der er over 40000 fleksere men lafs har under 13000 medlemmer.

Men det må kunne lade sig gøre at finde en måde at råbe fleksere op på ... vi må lægge hovderne i blød (og jer andre der læser det her indlæg kom på banen hvis i har forslag)

Citat:
Jeg er alvorligt bange for vores fremtid som fleksjobbere.

Hvad siger alle I andre ?

Lad os høre fra jer andre her ....
Kan være at vi skal lave en del i forumet, til netop det her emne hvordan finder vi ud af at få os fleksere på banen og få os orginaseret så vi kan høres, og sådan at arbejdsmarkede finder ud af at bruge vores ressourcer i stedet for bare at lade os gå i stampe..:@:@


Citat:
Hvad får en kontanthjælps-flekser
hvad får en ledighedydelses -flekser
hvad er forskellen ?

ca. 13,100 ledighedsydelse.før skat.
og kontanthjælpsflekser ?
Hvis du er forsørger for børn, er ydelsen på 11.397 kr. om måneden før skat Hvis du ikke er forsørger, er ydelsen på 8.577 kr. om måneden før skat.

Nedsættelse af kontanthjælpen efter 6 måneder
Ægtepar, hvor den ene eller begge ægtefæller er fyldt 25 år, vil få nedsat kontanthjælpen efter 6 måneders udbetaling.

Kontanthjælpen til unge under 25 år, vil efter 6 måneders tilbud blive nedsat til SU-taksten.

Loft over kontanthjælpen efter 6 måneder

Alle, der modtager kontanthjælp i sammenlagt 6 måneder og derover, vil blive berørt af et loft. Det betyder, at der for nogens vedkommende vil blive tale om nedsættelse af evt. boligsikring eller særligt tillæg til boligudgifterne. Der bliver udsendt brev herom én måned før du bliver berørt af loftet.

Så er der dem der er gift og som derfor ikke vil kunne få noget overhovdet hvis deres ægtefælle tjener for meget.. :@:@

Det vil sige.. oveni at man er blevet syg skal man også gøres afhængig af sin ægtefælle uden skelen til at man måske altid har forsørget sig selv :@:@

for slet ikke at snakke om hvis man er under 25 år og bliver alvorligt syg, så skal man oveni købet slås voldsomt økonomisk oven i hovdet..

et menneske der måske ikke har børn og har arbejdet eller andet... skal spises af med 8577 kr uden nogen mulighed for selv at gøre noget ved sin situation...

jeg kan ikke andet end undres over hvad det er der gør at disse mennesker skulle leve dårligere end os andre.. dem på ledighedsydelse eller dem på kontanthjælp med børn...

Sådan en som mig feks ...
jeg har fået børn tideligt, derfor er mine børn næsten voksne ... hvis ikke det var fordi jeg havde fået en efternøler (hun er 9) så ville jeg om to år hvis det stadig ikke var lykkedes at finde mig et job...
være henvist til 8577 kr om månden....

stakkels dem som bliver syge og visiteret til fleks, lige inden deres børn fylder 18 år...
nej det er sq ikke rimligt :@:@:@


Citat:
Vi må gøre noget med lafs i fælleskab.
Ja vi må og lafs vil også gerne... men hvad ????

desuden er der jo det at LAFS alt ære og respekt for dem, består af frivillige der selv er fleksere... og derfor jo også er begrænset i hvor meget det kan tage på sig...
og kommer det til sådan noget som a og b fleksere som der er skrevet om i den her tråd..

ja så er der en lang og indviklet lovgivning at sætte sig ind i ...

et lyspunkt er der da

jeg har skrevet til Thomas Adelskov om netop det med a og b fleksere.. det var en problematik som han syntes var helt unfarir og grotesk og da han sidder med ved bordet ved fleksfohandlingerne der er igang pt...
ville han tage det op...til de forhandlinger.. så en måde at man kan gøre noget hver især er ved at skrive til politikkere det er komunale som regeringen .. bliv ved at fortælle jeres historier..
det er nemmer at forholde sig til tal for en politkker end det er at forholde sig til et menneske af kød og blod...



Citat:
Ihhhh altså jeg er træt af den stemning der er omkring os der er ikke fuldt arbejdsduelige.:@
Og ih ja hvor jeg kender den fornemmelse ... det er sq for dårligt... verdens bedste velfærdssamfund blaaa
  Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Fyr fleksere og ældre zuza Manglen på Fleksjob 7 08-06-2009 19:50
§17 er det retfærdigt ? salvatore At søge førtidspension 10 04-02-2009 00:36
Kontingentpriser for fleksere i HK zuza Et godt link! 0 11-03-2008 15:10
Regeringsplan for fleksere osv. zuza Fremtiden for fleksjob og førtidspension 0 23-11-2007 01:54
Gælder matchgrupper på fleksere ? Hejdien Spørgsmål ang fleksjob 9 31-12-2005 14:55




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:23.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension