K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 28-11-2010, 22:42   #11
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af LLA Se meddelelser
Tak vovse Har prøvet at google med der kommer ikke konkret svar på hvem der er borgmester i Kbh`s kommune....
Nu har du fundet det, men jeg mener ikke det er så vigtigt at kende personens navn.
Hvis du f.eks. adresserer brevet til "Københavns borgmester" og sørger for, at der af brevets første linie fremgår hvad det handler om, så vil jeg mene, at det lander hos rette person.

Kommunalt ansatte har pligt til, hvis de modtager et brev, som ikke er til dem, at aflevere det til rette vedkommende.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-11-2010, 10:09   #12
LLA
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 29-11 2009
Indlæg: 18
Styrke: 15
LLA er ny på vejen
Mange tak til jer alle

Borgerrådgiveren har og er stadig inde over, men ikke på området ang børnene for jeg har det ikke på skrift at aflastningen var uden for hjemmet. Så de siger at det er påstand mod påstand imellem jobcentret og mig.

Jeg fik af vide af min tidligere vejleder på et møde at det var ude for hjemmet, men efter formanden for visitationsudvalgt fik et skrifteligt rap over fingerne, så hedder det sig at det ikke var det hun mente MEN jeg kan stadig ikke få af vide hvad det så lige er at hun mener

Nu har jeg så skiftet jobcenter, for som de sagde på det gamle : så vil de jo alligevel gerne af med nogle sager , sådan kan man da ikke tale til en borger ???? Men jeg håber at det nye sted ser på min sag med fair og åbne øjne, og så er det jo også et nyt visitationsudvalg.

Men ang børnene så kan de pakke deres ideer sammen for det kommer aldrig til at ske ! Jeg søger pension pga af mine egne diagnoser, og ikke pga mine børn. Med eller uden børn vil jeg have de kroniske varige lidelser.

Det er mig selv som presser på for den arbejdsprøvning nu for jeg vil bare have det overstået. Grunden til at jeg spurgte til dispensation var at jeg læste herinde at det var muligt. Det vidste jeg ikke det var, for jeg har hele tiden fået af vide af vejleder, at det skal jeg bare og så færdig !

Jeg ser der er en del herinde som får deres pension 1-12-2010 stort tillykke til jer alle

Sidst redigeret af LLA; 29-11-2010 kl. 10:16.
LLA er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Arbejdsprøvning nuller Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 5 13-10-2013 19:06
arbejdsprøvning - så barsel - og nu tilbage til arbejdsprøvning, eller? Whattodo Fremtiden for fleksjob og førtidspension 9 19-01-2013 14:58
Arbejdsprøvning/ikke arbejdsprøvning empowerment Dit og Dat 15 08-12-2010 16:30
Arbejdsprøvning lillemis Dit og Dat 4 11-05-2009 18:45
arbejdsprøvning. ?? 2840 Alt det andet 2 19-03-2009 20:38




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:54.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension