K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-11-2012, 23:17   #1
havmanden60
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 27-12 2011
Indlæg: 295
Styrke: 13
havmanden60 er ny på vejen
nasser vi

er sku godt nok i tvivl om vi måske er nasser vi havde jo 11600 kr om mdr og der er mange der har mindre er vi -- nasser ..---- hmmm hva med dem der har børn og mindre -- sidder vi her og gir besyv med hvem der bestemmer er det kuglestøreren eller mette - når jeg åbner her om morgenen så håber jeg det ser godt ud --- men det blir værre og værre ---mor? mener også vi skal gi hvad vi får tilovers til dem som lider --- vi skal være alene i julen børene har så meget for tiden så vi gir lidt til mine venner klunserne - de ved det ikke endnu når vi kommer hen mod jul så har vi bestemt de får hver 400 kr uhh det er godt
havmanden60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-11-2012, 10:10   #2
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
De der har børn, er økonomisk bedre stillet, end enlige, uden børn. Især hvis der er udgifter ifm. sygdom handicap.

Ikke at de ikke også er pressede, men

Men en flot gestus fra jer, der heller ikke har for meget.

vh popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-11-2012, 10:22   #3
Boras
Elsker at være her på K10
 
Borass avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-06 2011
Lokation: Nordsjælland
Indlæg: 95
Styrke: 13
Boras er ny på vejen
Jeg tror nok, at langt de fleste herinde har oplevelsen af, at der ikke er nogen der får ret meget mere, end de absolut har krav på, nok snarer tværtimod.
så nassere --- Nej
__________________
Ledighedsydelse siden 01.08.12
Boras er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-11-2012, 12:46   #4
nille60
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 42
Indlæg: 649
Styrke: 15
nille60 er ny på vejen
hejsa

den har jeg også hørt mange gange at man nasser på systemet bare lænder sig tilbage og ikke vil røre en finger og får for statskassen og der er mange der har det mere træls end dig, så var det ikke bedre de fik de penge du får osv osv osv.

nej vi nasser ikke, det er en hård kamp at være i sytemmet før man får sin FTP, jeg synes ikke vi får mange penge på ftp men vi må jo gerne arbejde lidt ved siden af, ikke alle der kan jo med helbredet.

jeg selv går med morgenaviser, det giver ikke alverden overni ftp men kommer ud om morgenen og har noget at stå op til.

så dem der siger vi nasser ved ikke hvad de snakker om, de kan få lov at bytte plads med os og se hvad de siger bagefter.

jeg tager kun hatten af for dem der har overskud til at gøre andre glade osv også, er kun godt at humøret er sådan :-)

for jeg har ikke selv overskud til ret meget mere i min hverdag ud over det jeg gør i forvejen.
__________________
FØRTIDSPENSIONIST PR 1/10-2010
nille60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:44.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension