K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > E-Damper

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

E-Damper

Her kan man smide alt der høre ind under emnet E-Damp.

Vil man have mere info om E-Damper kan man besøge dette forum Dampforum

Vil man have mere info om det at blande væsker selv kan man besøge dette forum Selvblander Væske

Vil man have mere info om videnskablige undersøgelser med hensyn til E-Damper kan man besøge denne hjemmeside Videnskablige undersøgelser E-Damp

Batterivejledning - Batteri Skema - OHM´s Lov - Volt/Watt/Ohm Skema


Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-08-2015, 19:08   #2091
Bodrum
Lever på K10
 
Bodrums avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2012
Lokation: Aarhus
Indlæg: 1.457
Styrke: 13
Bodrum er ny på vejen
Nå fik bestilt 2 flasker nu her

29 euro ca.
Med rabatkoden vel og mærke

bestilte 2x100ml 100mg en i VG og en med PG
Bodrum er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-08-2015, 12:08   #2092
handy
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-04 2007
Indlæg: 264
Blog Indlæg: 3
Styrke: 18
handy er ny på vejen
nogen der er klar over hvor længe væske der er mixed kan holde sig i køleskab , købte en e cigaret og væske med hjem fra Dk sidste år da jeg var på ferie her og har ikke fundet nogle steder hvor jeg kan købe i Thailand hvor jeg er bosat det er forbudt men ikke i alle byer....har stadig et par et par flasker der ikke er åbnet da jeg næsten ikke har brugt den men er næsten røgfri kniber i festligt lag derfor ville jeg prøve at bruge den igen....

VH Handy
__________________
handy er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-08-2015, 19:14   #2093
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Personligt ville jeg ikke have nogen problemer med at bruge en væske der har stået et år...

Smagen kan ændre sig lidt...plus farven kan ændres lidt...men det bliver ikke dårligt som sådan...

Jeg kender en som brugte en væske som har stået i 4 år...jeps en færdigblandet væske som havde stået i et alm skab...ikke engang koldt....og der skete intet ved det...

Væsken var godt nok meget meget mørk...men men han sagde at den var helt fin og blev ikke syg af det...

Men det er selvfølgelig op til den enkelte om man vil bruge en så gammel væske....

Det er så noget andet når det gælder baser...altså rene nicotinbaser....de kan holde sig en del længere end færdigblandet væsker...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-08-2015, 16:09   #2094
handy
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-04 2007
Indlæg: 264
Blog Indlæg: 3
Styrke: 18
handy er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Personligt ville jeg ikke have nogen problemer med at bruge en væske der har stået et år...

Smagen kan ændre sig lidt...plus farven kan ændres lidt...men det bliver ikke dårligt som sådan...

Jeg kender en som brugte en væske som har stået i 4 år...jeps en færdigblandet væske som havde stået i et alm skab...ikke engang koldt....og der skete intet ved det...

Væsken var godt nok meget meget mørk...men men han sagde at den var helt fin og blev ikke syg af det...

Men det er selvfølgelig op til den enkelte om man vil bruge en så gammel væske....

Det er så noget andet når det gælder baser...altså rene nicotinbaser....de kan holde sig en del længere end færdigblandet væsker...
tak jeg vil prøve at komme i gang med de væsker jeg har der er vist forskellige og se om jeg kan finde et sted de har nogle derude eller forsøge at købe nogle på nettet....god dag
__________________
handy er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-12-2015, 01:44   #2095
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Er e-cigaretten som vi kender i dag ved at være død?

Efter det nye lovforslag sikkert bliver vedtaget i Marts md 2016. ja så ser det sort ud for os dampere......
__________________
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-12-2015, 12:31   #2096
Bodrum
Lever på K10
 
Bodrums avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2012
Lokation: Aarhus
Indlæg: 1.457
Styrke: 13
Bodrum er ny på vejen
Ja mht udstyr, men aroma, vg og pg bliver ikke ramt mig bekendt.

Jeg skal bare hamstre noget nikotinbase inden det hele går amok.. hehe

og udstyr kan man vel købe i kina
eller købe det i løsdele
Bodrum er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-12-2015, 13:46   #2097
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Du kan godt købe udstyr i Kina, men det er ikke lovligt mig bekendt,

PG og VG uden nikotin er jo ikke ulovligt at købe.
__________________
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-12-2015, 18:55   #2098
Bodrum
Lever på K10
 
Bodrums avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2012
Lokation: Aarhus
Indlæg: 1.457
Styrke: 13
Bodrum er ny på vejen
det bliver vel ikke ulovligt at købe

airflow - chimney - glas - driptip hver for sig
Bodrum er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-12-2015, 21:04   #2099
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Man kan selv følge med i hvad der kommer til at ske https://hoeringsportalen.dk/Hearing/Details/59174

Selve udkastet (PDF fil) til lovforslaget findes her http://prodstoragehoeringspo.blob.co...OK1860202).pdf

Alle kan indsende deres "høringssvar" bare det sker inden d. 19/1-2016

Man kan sende det på mail: [email protected] med kopi til [email protected]

Selve loven skal træde i kraft d. 20/5 (Maj) - 2016
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-12-2015, 21:38   #2100
Bodrum
Lever på K10
 
Bodrums avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2012
Lokation: Aarhus
Indlæg: 1.457
Styrke: 13
Bodrum er ny på vejen
Det sku ikke særligt betryggende det lovforslag.

Og det som nyhederne og avisartiklerne får det til at fremstå, er jo netop at det hele er så uskyldigt, og for at undgå at folk under 18 år skal begynde at dampe..

der ligger så meget inde bag det lovforslag
Bodrum er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:52.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension