K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > E-Damper

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

E-Damper

Her kan man smide alt der høre ind under emnet E-Damp.

Vil man have mere info om E-Damper kan man besøge dette forum Dampforum

Vil man have mere info om det at blande væsker selv kan man besøge dette forum Selvblander Væske

Vil man have mere info om videnskablige undersøgelser med hensyn til E-Damper kan man besøge denne hjemmeside Videnskablige undersøgelser E-Damp

Batterivejledning - Batteri Skema - OHM´s Lov - Volt/Watt/Ohm Skema


Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-05-2014, 19:47   #1741
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af mand Se meddelelser
For ikke så langtid siden kunne jeg handle hos http://www.healthcabin.net/

men de sender ikke til Danmark mere. de skriver: Can not deliverto Denmark.

mon det har noget med den Danske politik/holdning over for e cigaretten af gøre.....
Hmm det lyder da mærkeligt at de ikke skulle gøre det....

Er det fordi det har været varer med gratis forsendelse....for det sender de ikke til DK..

Men ellers burde de da sende hertil...det står der da på deres hjemmeside

Citat:
Demark(80% 7~12 business days): http://www.postdanmark.dk/tracktrace/indexUK.jsp
Kilde: http://www.healthcabin.net/index.php...e=shippinginfo

Men der står at de ikke sender de varer med gratis fragt...

Ang det med politik og regler....så kan jeg slet ikke forstille mig at det skulle betyde noget for et Kina firma som dette er..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-05-2014, 20:04   #1742
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Det undre også mig, men der plejer aldrig at være problemer, det er nok den gratis fragt de er stoppe med....

eller så ved jeg ikke....nå men pyt der er så mange andre gode steder at handle.

Undskyld det var det forkerte links jeg fik på......her er det rigtige http://www.aliexpress.com/item/Ego-C...829575633.html
__________________

Sidst redigeret af mand; 09-05-2014 kl. 20:18.
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-05-2014, 21:21   #1743
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
He he ja det er jo svært at svare på hvis det er forkert butik...

Den sidste du lagde linket på....den skriver med det samme at de skam sender til DK....

Men det er nok det samme som den anden....det med at de ikke sender hertil hvis det er gratis fragt...vil jeg tro..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-05-2014, 22:15   #1744
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Ja det er rigtigt web, men har kunne købe på www.aliexpress.com

fik en mail:
Aileen He:

00:58 May 09,2014



HI, xxxx. Det kunne være dit land politisk problem. Hvis dit land ikke tillader på salg eller købe Elektronisk cigaret? Du skik måske returnere pakken også. Så aliexpress tillader os ikke at salg til dit land også. Virkelig håbe Deres venligt forståelse. Venlig hilsen! ^ _ ^ karen

Ja og en Kineser som hedder Karen..

Nå men pyt....bare ikke de andre vi handler med får samme ide.
__________________

Sidst redigeret af mand; 09-05-2014 kl. 22:18.
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-05-2014, 23:04   #1745
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Nu er de nye regler ikke implementeret endnu....så det kan ikke være årsagen til at de ikke vil sende det hertil..

Noget helt andet:::

Der er lige startet en ny facebook gruppe op....Hold fingrene fra vores ecigs https://www.facebook.com/groups/401101963363019/

Join gerne...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-05-2014, 22:44   #1746
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Et gammelt ordsprog siger: efter stilhed kommer der storm ( Eller er det omvendt )

syntes der er blevet lidt stille her på dette forum ang. e cigaretter.....

nogen siger intet nyt er godt nyt.....nu må vi se hvad der sker fremover.....de andre forums om e cigaretter er også gået helt i stå,

måske det er sommeren som gør at der er lidt stille, der er lidt mere at se til, ( havearbejde og andre praktiske ting som forpligter )
__________________

Sidst redigeret af mand; 15-05-2014 kl. 22:49.
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-05-2014, 00:09   #1747
Bodrum
Lever på K10
 
Bodrums avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2012
Lokation: Aarhus
Indlæg: 1.457
Styrke: 13
Bodrum er ny på vejen
Ja jeg damper ihvertfald stadigvæk på den samme pro tank 2. som jeg har gjort i over 8 måneder......
Og har stadigvæk over 300ml til overs.. Double MINT. hehe
Bodrum er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-05-2014, 10:29   #1748
Daysi
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-04 2013
Indlæg: 40
Styrke: 12
Daysi er ny på vejen
Hej mand

Jeg har altid hørt fandens oldemor døde af dårlige undskyldninger, da jeg gik forbi en kiosk i onsdags stod jeg pludselig med en pakke cigaretter i hånden...
Rigtig dumt.

Men nogen gange ramler det hele bare, det gjorde det for mig. Idag lørdag sidder jeg med ondt i lungerne....så kan jeg lære det.

I køleskabet står der blåbær til resten af året så det holder jeg mig til fra idag, og nyder det gode vejr.
Daysi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-05-2014, 10:39   #1749
Bodrum
Lever på K10
 
Bodrums avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2012
Lokation: Aarhus
Indlæg: 1.457
Styrke: 13
Bodrum er ny på vejen
Hej Daysi.

Du skal ikke skamme dig over at du faldte i...
Det sker også i ny og næ for mig..

Det handler mest om, at erkende at man fortryder efterfølgende.. og hvis det er tilfældet. så er du på den rigtige side..

))
Bodrum er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-05-2014, 17:46   #1750
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Det er nemlig rigtigt....bare det at man falder i ja det bør man ikke tage så tungt....så længe man starter dampen op igen så hurtigt som muligt..

Alternativet er jo at man ryger hele tiden...hvilket slet ikke er godt...

Jeps her er blevet stille...også ang ecigaretter....men det er nok som du siger @Mand...pga det gode vejr og det medfører altid at der bliver lidt mere stille...

Personligt er jeg snart oppe på 7 måneder med damp....og dette er helt uden at være faldet i....

Jeg savner absolut ikke smøger....jeg kan stadig vågne med et smil på læben hver morgen over at jeg er stoppet med at ryge..

Jeg har fået "hamstret" en del RBAer (tanke som man selv bygger coils til)

Det samme med væske...

Så jeg er snart ved at være færdig med min hamstring og kan dermed tage al tåbelig lovgivning med ro...

Jeg har jo som mange andre også brugt alle de der alm tanke...protank, iclear, ce4 osv osv osv...

Dem køber man jo færdige coils til...og disse holder meget forskelligt alt efter hvad det er for en tank....

Den jeg selv kom frem til holdte længst for mig var de coils til iclear 30S....de holdte for det meste ca en måned...hvis jeg rensede dem jævnligt...

Undervejs har jeg så forsøgt mig med RBA tanke...og bygge mine egne coils....

Dette har ikke gået så fantastisk i starten....men jeg har fået øvet mig og er blevet ret god til det efterhånden...

Så god at jeg nu udelukkende kun bruger RBA tanke...

De coils jeg bygger nu...ja de holder ca 2 måneder...

Så er det jeg lige vil høre fra andre der leger med RBA tanke...om det er meget normalt eller længere end normalt...

Jeg havde egentlig regnet med at de ville holde meget kortere tid....eftersom jeg bruger en del mere volt på dem end jeg brugte på mine færdiglavede coils...

Men det er måske ikke sådan det hænger sammen?

Nogen der har et bud på dette..

Uanset så giver de så meget mere de RBAer at det nok vil være svært at gå tilbage til de alm tanke...

Jeg føler ihvertfald at de alm tanke med færdiglavede coils ja de giver ikke særligt meget i forhold til dem jeg selv har lavet...så jeg vil nok holde mig til RBA fremover..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:10.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension