K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > E-Damper

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

E-Damper

Her kan man smide alt der høre ind under emnet E-Damp.

Vil man have mere info om E-Damper kan man besøge dette forum Dampforum

Vil man have mere info om det at blande væsker selv kan man besøge dette forum Selvblander Væske

Vil man have mere info om videnskablige undersøgelser med hensyn til E-Damper kan man besøge denne hjemmeside Videnskablige undersøgelser E-Damp

Batterivejledning - Batteri Skema - OHM´s Lov - Volt/Watt/Ohm Skema


Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-03-2014, 18:36   #1591
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg har et trustfirebatteri (kan ikke anbefales) selvom det virker godt, så har jeg et udmærket Efest, og så to Sony VTC4 18650 30 ampere, og de er altså SUPER!! Når jeg får penge skal jeg købe nogle flere - det var Web der anbefalede dem, og jeg er SÅ glad for dem.

http://pink-mule.com/mods-og-tilbehø...ad-top-batteri

Jeg fik hentet opladeren, og nu er alle batterier til opladning. Kan godt lide man kan følge med i opladningerne på den nye lader, men hold op hvor tager det dog lang tid at oplade batterier....specielt når man sidder og damper noget lort, og bare venter!!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-03-2014, 18:50   #1592
frubipolar
Hvor skulle jeg ellers være
 
frubipolars avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2013
Indlæg: 176
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
frubipolar er ny på vejen
Som i dog lokker med jeres variabel volt...

Så fik lige overtalt manden til at købe 2 stk... En til hver, det må da være fair...
Så kom lige forbi en lille butik og købte dette..

http://pink-mule.com/ekstra-ecigs/va...inder-1100-mah

Så kan det jo prøves...

Men ve og skam... De forhandlede ikke rygevæsker med nikotin!!??!!
__________________
Citat:
Life is short so... Kiss slowly - laugh insanely - love truly.

Førtidspensionist siden 1/9-2018.
frubipolar er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-03-2014, 20:02   #1593
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Det er et udmærket spinner batteri du der har valgt...kan lige som forstå det er det
første variable batteri du har, du vil kunne mærke en væsentlig forskel på smag og damp,
og nu er du fanget og du går garanteret ikke tilbage til de alm. batterier

Trex.
Du kan roligt købe disse aw batterier, jeg har selv handlet samme sted og de virker bare, jeg har også andre billige batterier men de lever slet ikke op til aw.
det giver så meget power at jeg skal skrue ned for volten da det eller smager brændt og det holder i rigtig langtid....men ikke en hel dag hos mig, men det er jo forskelligt.
__________________

Sidst redigeret af mand; 15-03-2014 kl. 20:08.
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-03-2014, 21:57   #1594
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jaaaa, spinner batterierne er rigtig gode - og dejligt man selv kan justere om man er til let, moderat eller lidt tungere damp, dem bliver i garanteret glade for!!

@jh....eller en anden, hehe.

Nu er der lys i alle tre ''ruder'' i opladeren, skal jeg så bare vente til den slukker, eller betyder de 3 lys at batterierne er opladet??
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-03-2014, 22:58   #1595
frubipolar
Hvor skulle jeg ellers være
 
frubipolars avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2013
Indlæg: 176
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
frubipolar er ny på vejen
@Mand...

Ja, jeg tænkte nok at det ville blive hardcore....
Det er slemt, så let man kan falde for gruppepresset..
Men skal det være prof, så lad det være prof!! Eller bare starten til lidt prof..
__________________
Citat:
Life is short so... Kiss slowly - laugh insanely - love truly.

Førtidspensionist siden 1/9-2018.
frubipolar er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-03-2014, 23:31   #1596
jh
Bøh!
 
Tilmeldingsdato: 09-06 2006
Indlæg: 479
Styrke: 18
jh er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
@jh....eller en anden, hehe.

Nu er der lys i alle tre ''ruder'' i opladeren, skal jeg så bare vente til den slukker, eller betyder de 3 lys at batterierne er opladet??
Uden at kende den lader, vil jeg tro de er opladet...

Hvor længe har du ladet på dem?

Dit mod kan sikkert vist hvor mange Volt der er på batteriet, hvis der er omkring 4,2 Volt er det fuldt opladet.
jh er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-03-2014, 00:11   #1597
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Hmmm, jeg ved ikke engang hvornår jeg satte dem til opladning....måske ved 18 tiden. Der har været lys i alle knapperne længe - så jeg kan jo så teste volten som du skriver. Jeg troede bare, når de var færdige, så slukkede den bare, hehe....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-03-2014, 00:54   #1598
jh
Bøh!
 
Tilmeldingsdato: 09-06 2006
Indlæg: 479
Styrke: 18
jh er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Hmmm, jeg ved ikke engang hvornår jeg satte dem til opladning....måske ved 18 tiden. Der har været lys i alle knapperne længe - så jeg kan jo så teste volten som du skriver. Jeg troede bare, når de var færdige, så slukkede den bare, hehe....
Nej, den slukker aldrig, den holder bare op med at lade, når batteriet/erne er fuldt opladet...
jh er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-03-2014, 02:38   #1599
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Som jh siger så kan du bare lade dem side selv om alle 3 dioder lyser....
den stopper selv ladningen når alle batterier er opladet, du kan også kommer et batteri
i laderne og så komme et andet i 2 timer efter, det betyder ikke noget.
__________________
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-03-2014, 04:41   #1600
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Nåååå 1000 tak for svar, så faldt 10'øren

Jeg troede at lamperne ville slukke når de var opladet, hehe

Men jeg synes den oplader meget hurtigere end Trustfireren, ellers kan det være, at jeg bare syntes det gik meget hurtigere, fordi jeg havde fået opladet de første batterier på den anden oplader

Jeg er VILD med begge lakridssmage fra vape4you, de er virkelig gode. Lakridsen er dog lidt stærk, hvilket var lidt overraskende, men da jeg næsten altid bruger den som krydderi til en anden væske, er den hel genial - jeg skal bare ikke bruge så meget som jeg plejer.

Den Blue Jeans lakrids var meget anderledes i begyndelsen, og smager virkelig af de der Blue jeans lakridser man kan købe, men den er mere mild og blød end den der bare hedder lakridsen, så den vil jeg kunne dampe ren.

Ingen af dem er søde - jeg har et lidt anstrengt forhold til søde væsker, og specielt sød lakrids, så endnu et plus.

Så det var absolut nogle gode smagsoplevelser, og det er billigere end at jeg skal bestille fra Mulen

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:48.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension