K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > E-Damper

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

E-Damper

Her kan man smide alt der høre ind under emnet E-Damp.

Vil man have mere info om E-Damper kan man besøge dette forum Dampforum

Vil man have mere info om det at blande væsker selv kan man besøge dette forum Selvblander Væske

Vil man have mere info om videnskablige undersøgelser med hensyn til E-Damper kan man besøge denne hjemmeside Videnskablige undersøgelser E-Damp

Batterivejledning - Batteri Skema - OHM´s Lov - Volt/Watt/Ohm Skema


Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 02-03-2014, 22:36   #1391
Stuen
Klart Afhængig af K10
 
Stuens avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-05 2012
Indlæg: 413
Blog Indlæg: 1
Styrke: 12
Stuen er ny på vejen
Jeg skal da love for i ikke går ned på udstyr hihi. Jeg ved faktisk ikke hvor lang tid jeg har dampet, men måske et par år efterhånden, og jeg har ikke flyttet mig fra min Ce4 Jeg damper løs med en heftig menthol blanding og skifter ud når den efterhånden begynder at lække, den holder ca. en måned, nogen gange mere. Jeg køber ce4 hos pink mule og irriterer mig voldsomt over at det blevet så dyrt i fragt, men hun har altså de bedste, det må jeg erkende. De uorginale er ikke så gode, de revner og kommer nemt til at smage brændt.

Jeg fatter hat af alt det i snakker om, og jeg skal slet ikke ud i det, det er vist for avanceret til mig, men synes det er fedt i har så meget glæde af det og det er da spændende at læse om, selvom jeg fatter hat hihi.
__________________
Fleksjobber
Lyt til andre men mist ikke din egen stemme...
Stuen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-03-2014, 22:43   #1392
Trex
Hjemmevant på K10
 
Trexs avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2012
Lokation: Sønderjylland
Indlæg: 293
Styrke: 12
Trex er ny på vejen
Jeg nåede lige at svare, inden dit svar kom Helene men den er feset ind nujeg vil også kun holde mig til watt,da jeg ikk har brug for at eksperimente..

Noget der undre mig er at i damper på 8 watt. På min så snart jeg prøver på at snige den over 6 watt, så smager den bare brændt med det samme. Det er sgu lidt nederen, for kunne godt tænke mig at komme højere op og få lidt mere knald på
Trex er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-03-2014, 22:44   #1393
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Er det stadig evod'en du har på SVD'en??
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-03-2014, 22:51   #1394
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Ha ha dansbo, det skal du ikke være ked af, du er nok den som har det nemmest, da du bruger ce4 og er udmærket tilfreds med det.....

Det er nok også den billigste måde at dampe på, jeg kender rigtig mange som bruger ce4 og de vil ikke bruge andet pga. det er billigt og det virker som det skal og virker det

ikke så på med en ny ce4 og der kan dampes igen, det er sådan mange damper, de gider ikke alt det andet som vi syntes er sjovt og bestemt ikke billig måde at dampe

på.....men sådan er vi så forskellig.
__________________
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-03-2014, 23:03   #1395
Trex
Hjemmevant på K10
 
Trexs avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2012
Lokation: Sønderjylland
Indlæg: 293
Styrke: 12
Trex er ny på vejen
Helene: det er iclear 30s jeg har på, det er meningen den skal bruges fast min SVD frem over

Dansbo: det er ikke så kompliceret som det lader til, det var bare mig der var lidt langsom, alle de små grå holdte åbenbart ferie

Mand: det er faktisk rigtig, jeg har liget taget en gammel ce4 i brug igen. Og den funker bar hver gang
Trex er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-03-2014, 23:48   #1396
jh
Bøh!
 
Tilmeldingsdato: 09-06 2006
Indlæg: 479
Styrke: 18
jh er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Trex Se meddelelser
Noget der undre mig er at i damper på 8 watt. På min så snart jeg prøver på at snige den over 6 watt, så smager den bare brændt med det samme. Det er sgu lidt nederen, for kunne godt tænke mig at komme højere op og få lidt mere knald på
Nogle væsker smager brændt/"brænder på" ved lavere Watt end andre, måden du damper på, kort sug/langt sug, kraftigt sug/let sug osv. gør også en stor forskel på hvornår det smager brændt, endelig er der forskel på hvornår vi syntes det smager brændt, så at Helene kan dampe ved 8 Watt er ikke ensbetydende med at du kan... p.t damper jeg ved 5 Watt, går jeg op på 5.5 er der brændt smag...

Det letteste er at glemme alt om skemaer, start ved lav Watt (4-5 Watt) smag på det, er det ikke brændt skru lidt op, fortsæt indtil det begynder at smage brændt, så skruer du ned til der hvor du syntes bedst om smagen, færdig bum
jh er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-03-2014, 00:04   #1397
Trex
Hjemmevant på K10
 
Trexs avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2012
Lokation: Sønderjylland
Indlæg: 293
Styrke: 12
Trex er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af jh Se meddelelser
Nogle væsker smager brændt/"brænder på" ved lavere Watt end andre, måden du damper på, kort sug/langt sug, kraftigt sug/let sug osv. gør også en stor forskel på hvornår det smager brændt, endelig er der forskel på hvornår vi syntes det smager brændt, så at Helene kan dampe ved 8 Watt er ikke ensbetydende med at du kan... p.t damper jeg ved 5 Watt, går jeg op på 5.5 er der brændt smag...

Det letteste er at glemme alt om skemaer, start ved lav Watt (4-5 Watt) smag på det, er det ikke brændt skru lidt op, fortsæt indtil det begynder at smage brændt, så skruer du ned til der hvor du syntes bedst om smagen, færdig bum
Jamen du har fuldstændig ret, jeg tror problemet lige nu er min Royal væske. For jeg oplever ikke rigtig brændt smag, ved de andre væsker vi har.

Jeg klapper hesten og holder mig på de 6 watt det fungere ok for mig

Ps. Jeg har tænkt på her til aften, at kunne man ikke ligge alle fif og tricks i en tråd samlet. I denne tråd ny begyndere kunne se i, for det er lidt en lang tur hvis man skal pløje hele tråden igennem for at finde oplysninger. Jeg tænker på f.eks det fif med brændt smag, man kan slippe for ved at fjerne lidt af hårene i coilen.

Men der må Web lige sige Jay or nay
Trex er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-03-2014, 01:05   #1398
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Trex...det smarte ved at bruge watt...det er nemlig at den selv regner volt ud i forhold til ohm størrelsen...sådan at når du har fundet det du kan lide...ja så betyder det ikke noget at der kommer en anden ohm størrelse i...da den bare ændre det så det passer...

Hvis du har lyst til at lave en tråd med fif, tricks osv til nye dampere ja så laver du bare sådan en...

Dansbo...Jamen hvis man er fuldt ud tilfreds med sin CE4 og har det fint med det...jamen så skal man endelig blive på det...for ja det er det nemmeste...

Personligt var jeg rigtig glad i starten for mit ikke regulerbar batteri og min CE4.....det fik mig jo af mine smøger...hvilket i sig selv er fantastisk...

Jeg prøvede så at sætte mig ind i alt vedrørende damp/ecigs/batterier/tanke osv osv...

Så prøvede jeg lidt forskelligt.....det gjorde jo ikke så meget hvis det ikke helt fungerede for mig for jeg havde jo mit alm batteri og min CE4...

I dag....hvis jeg bruger en CE4 og bagefter en iclear30S eller en af de tanke jeg selv skal lave coils til..

Ja så får jeg nok 400 % mere ud af det end jeg får ud af en CE4....både af damp men også af smag...plus jeg undgår den gyselige bismag CE4 har i starten...eller ihvertfald mine havde..

Men mon ikke det er lidt som alle andre...nogle er tilfredse med at se tv på sit gamle udmærket tv og andre de skal ud og have det sidste nye...jeg er nok den sidste type..

Uanset hvad man gør...så skal man gøre det der virker for en...specielt hvis det kan få en til at ryge mindre eller slet ikke ryge..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-03-2014, 10:30   #1399
Trex
Hjemmevant på K10
 
Trexs avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2012
Lokation: Sønderjylland
Indlæg: 293
Styrke: 12
Trex er ny på vejen
Web: jeg vil ikke gå nogle i bedene, hvis du forstår mig. Og jeg er nok ikke den rette til at lave en begynder tråd, det er jo ikke længere siden end i går, at jeg fik hjælp af jer alle her inde

Jeg har lige spørgsmål ang ohm på coils, jeg kan se coilen i min 30s er 2.1 ohm. Får jeg mest ud af at bruge 2.1 eller 1.8 ohm coils?

Er det ikke sådan jo mindre modstand jo højere styrke kan man dampe, eller har jeg misforstået noget?

Ps. Igår var min første dag totalt " røgfri " jeg havde 3 kæmpe kriser, hvor jeg bare havde lyst til at tage en rigtig smøg. Men kæresten og jeg var gode til at støtte hinanden, det var også hendes første dag røgfri. Så med lidt fælles støtte kom vi igennem dagen.

og de de sidste 2 gange jeg har røget i forgårs der smagte smøgerne virkelig grimt, og det bliver jeg ved med at have i baghovedet, når jeg får ryge trang.
Trex er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-03-2014, 11:14   #1400
Bodrum
Lever på K10
 
Bodrums avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2012
Lokation: Aarhus
Indlæg: 1.457
Styrke: 13
Bodrum er ny på vejen
Saa har jeg modtaget 0.5 l fra inawerashoppen. Gav 320 kroner for faerdigblandet vaeske inkl forsendelse fra polen med t&t. Saa det er ganske billigt. Fik endda en proeve 10 ml nu har jeg til et helt aar. Men hvordan skal jeg lige fylde det op i smaa fra saadan en kaempe flaske. Hvordan goer i??
Bodrum er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:17.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension