K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > E-Damper

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

E-Damper

Her kan man smide alt der høre ind under emnet E-Damp.

Vil man have mere info om E-Damper kan man besøge dette forum Dampforum

Vil man have mere info om det at blande væsker selv kan man besøge dette forum Selvblander Væske

Vil man have mere info om videnskablige undersøgelser med hensyn til E-Damper kan man besøge denne hjemmeside Videnskablige undersøgelser E-Damp

Batterivejledning - Batteri Skema - OHM´s Lov - Volt/Watt/Ohm Skema


Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-11-2013, 02:21   #1181
frubipolar
Hvor skulle jeg ellers være
 
frubipolars avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2013
Indlæg: 176
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
frubipolar er ny på vejen
Hvor er du bare dejlig Web....
Tænk at jeg nu også er blevet centreret... Hi, hi...

Tusinde tak for din hjælp!! :-)

Og ja, jeg har også smug kigget på de nye tråde under e-cigaretter...
__________________
Citat:
Life is short so... Kiss slowly - laugh insanely - love truly.

Førtidspensionist siden 1/9-2018.
frubipolar er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-11-2013, 15:52   #1182
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
350kr. på 14 dage frubipolar ca 700kr om md, det er ikke så ringe endda
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-11-2013, 00:55   #1183
frubipolar
Hvor skulle jeg ellers være
 
frubipolars avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2013
Indlæg: 176
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
frubipolar er ny på vejen
Nej det er ikke så ringe...
Især ikke når manden også lige har bestilt et e-sæt... Og han ryger lige så meget som jeg gjorde. :-)
Så det bliver dobbelt op i besparelsen.
Uhhhh... Mon ikke der så kan beviles julegaver til ungerne igen i år??? :-D

Og husk på, det er jeres skyld og den håber jeg at i med glæde påtager jer alle!! B-)
__________________
Citat:
Life is short so... Kiss slowly - laugh insanely - love truly.

Førtidspensionist siden 1/9-2018.
frubipolar er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-11-2013, 06:39   #1184
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Nå nå sådan bare at give andre skylden ha ha

Næ du frubipolar....det er såmænd helt din egen skyld...og du burde give dig selv et stort klap på skulderen og det samme med manden når han kommer efter det...

Vi andre kan jo kun fortælle hvordan det har været for os....det er en selv der fysisk skal lægge de alm smøger og dampe i stedet for...

Bare vent og se hvilke forbedringer der venter undervejs...ud over det at man pludselig kan smage....lugte....altså ikke lugte selv ...men lugte andre ting meget bedre....

Det "miljø" man opholder sig i...ja det er så meget "renere" end det var da man røg....plus ens tv skærm ikke bliver fyldt med nikotin osv...uha der er mange gode ting ved det her at holde op med at ryge...faktisk mange flere ting end jeg lige havde tænkt over...

Jeg havde store problemer med hoste...specielt når jeg skulle ligge ned og rejse mig op igen....plus jeg skulle bare...ja bevæge mig lidt så blev jeg forpustet...

De sidste ting her...med at lade være med at hoste....og ikke blive forpustet....ja det er kommet snigende ind på mig og jeg regner da med at det kun bliver bedre og bedre...så jeg pludselig kan se at jamen hov...ingen hoste når jeg lægger mig ned...osv...

Det med min lugtesans og smagssans...ja det kom lynhurtigt og det var sådan en rigtig WOW følelse....det var det ikke med hosten og det at blive forpustet....men hold da op det er dejligt at man slipper for den hoste....og det at man bliver så hurtig forpustet...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-11-2013, 10:29   #1185
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Min lungefunktionstest viste, at jeg havde let til moderat KOL. Efter jeg begyndte at dampe, fik de chok på lungemedicinsk, for min lungefunktionstest var så god, at ALT omkring KOL blev afblæst, for min lungefunktion var lige så god som en ikke-rygers....

Det sjove var, at lægen den gang sagde, at når man først har KOL, så går det aldrig væk igen. Men mit er så forsvundet fuldstændig

Dette kun efter ca 1 år på damp.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-11-2013, 13:15   #1186
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeg har faktisk fået det samme at vide...når først man har en så og så dårlig lungefunktion...ja så kan det aldrig blive bedre...

Lidt underligt hvis det så kan...for hvorfor skulle de sige det....tja måske fordi de gerne ser at man holder op med at ryge....ja hvad ved jeg...

Jeg har ihvertfald fået mere luft at gøre godt med...og så lang tid har jeg da ikke dampet endnu....men det kan tydeligt mærkes...måske det har noget at gøre med når man røg de 60 smøger om dagen...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-11-2013, 13:39   #1187
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Alt bliver bedre ved at damp, jeg vil ikke til at genfortælle hvad i allerede har beskrevet,

jeres ord siger alt
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-11-2013, 22:20   #1188
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Du har det bedste til gode, Web.....sådan en frostklar morgen hvor man bare trækker vejret helt ned i lungerne (UDEN at hoste!), det er altså en vild fornemmelse. Anede heller ikke at frisk luft kan dufte dejligt

Har i problemer med stoppet næse?
Min bekendte er lige begyndt at dampe, men fortæller at hendes næse konstant føles stoppet......jeg kan nemlig ikke huske om min næse føltes stoppet i begyndelsen. Er det noget du også mærker, Web....eller i andre kan huske noget om?

- hun har dampet 3-4 dage, INGEN smøger!!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-11-2013, 22:46   #1189
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeg er nok et dårligt eksempel hvad angår stoppet næse...for det har jeg haft i flere år...som regel morgen og aften...

Så det er helt sikkert ikke pga af damp...for min næse er blevet mindre stoppet efter jeg er startet på damp...

Hmm man sidder næsten og venter på at der sker noget dårligt....med alt det gode der er sket indtil nu..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-11-2013, 15:29   #1190
Mormor23
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 30-05 2011
Indlæg: 45
Styrke: 13
Mormor23 er ny på vejen
Opdatering.

Vil da lige fortælle hvordan det er gået indtil nu - desværre ikke som jeg havde håbet ved at læse de gode succes historier herinde...........
Fik sammen med mit grej en pakke med 5 forsk. "tobaks" smag på 24 mg og har nu prøvet et par stykker af dem - uha aldrig har jeg dog smagt noget så forskrækkeligt - kan umuligt beskrives - men fandt så ud af der rent faktisk var en e-væske butik her i nærheden, så ind i den og det endte med jeg købte en menthol på 18 mg. Det smager så ikke så frygtelig igen - men er alt for stærk en smag til mig - skal siges at da jeg prøvede at ryge menthol cigaretter fik jeg altså også kvalme - så burde nok have kunnet sige mig selv det ville blive det samme med damp.
Har så som det sidste prøvet en blanding jeg fik af en der selv damper og den var ikke slem heller, men for stærk tror jeg, fik igen kvalme kan ikke huske hvor mange mg den var på.
Utroligt at jeg får kvalme af det når jeg sagtens kan ryge 30 cigaretter uden at få det - kan se sidste gang jeg skrev, gik det lige vildt nok for sig mht. hvor mange filtre jeg brugte - det fik jeg skrevet så det måtte blive ca. 60 cigaretter om dagen - det var lige groft nok - selvom 30 også er alt for mange - men når man har det skidt, ja så går det sådan for mig ihvertfald.
En gammel kollega kom med en der hedder doublemint, den smag er faktisk god - men igen tror jeg 24 mg er for meget - for der kommer kvalmen igen.
Ja det er så hvor langt jeg er nået - har ikke helt opgivet damp - for kunne så godt tænke mig at undgå både at ryge så mange cigaretter og den dårlige lugt............
Håber I alle får en god dag.
Hilsen fra en der desværre ryger hjemmerullede endnu :-)
Mormor23 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:23.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension