K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-07-2015, 16:06   #11
Jovelyn
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 30-06 2015
Indlæg: 15
Styrke: 9
Jovelyn er ny på vejen
Kugle dyne.
Ank den med det samme. Min søn har epilepsi og sover bedre med hans kugledyne, jeg har fibromyalgi og sover bedre med min kugledyne. Kommunerne gør alt for at de ikke skal bruge penge på at låne os ting. Få din behandler til at skrive at du virkelig har brug for den. Find dig ikke i noget. Jeg anker alt. Gør det for din egen skyld. God bedring. Knus Jovelyn
Jovelyn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-07-2015, 16:51   #12
Salsa
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 28-06 2015
Indlæg: 218
Styrke: 9
Salsa er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Jovelyn Se meddelelser
Kugle dyne.
Ank den med det samme. Min søn har epilepsi og sover bedre med hans kugledyne, jeg har fibromyalgi og sover bedre med min kugledyne. Kommunerne gør alt for at de ikke skal bruge penge på at låne os ting. Få din behandler til at skrive at du virkelig har brug for den. Find dig ikke i noget. Jeg anker alt. Gør det for din egen skyld. God bedring. Knus Jovelyn
Anke kan bremse sagen i mange måneder, og er nytteløs hvis der ikke er det korrekte materiale i sagen.
Hellere starte forfra når man ved alt er der.
Salsa er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-07-2015, 11:47   #13
AAA
Afhængigheds tegn af K10
 
AAAs avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-07 2011
Lokation: Djursland
Alder: 51
Indlæg: 384
Styrke: 13
AAA er ny på vejen
Hej
Mine 2 børn har haft kugledyner i nogle få år efterhånden.. pga adhd i vores tilfælde
deres læger anbefalede vi prøvede dem for bedre søvn.
jeg ringede bare til hjælpemiddelafdelingen på vores kommune.. og få uger efter havde vi dyner skulle udfylde et før og efter dyne skema i 14 dage.. sende det ind
kommunen kontaktede os hurtigt derefter, pr brev at vi var bevilget at låne dynerne på ubestemt tid..altså så længe vi har behov


det er over 2 omgange vi har fået dyner.. men ingen gange var der overhovedet nogen problemer..
__________________
AAA er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-07-2015, 00:23   #14
MistyMiss
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-06 2015
Indlæg: 3.195
Styrke: 13
MistyMiss er ved at flytte ind på K10MistyMiss er ved at flytte ind på K10
kayjay
Ved du egentlig hvilken paragraf den blev søgt efter? tænker at det også kan være relevant, da der så kan ses nærmere på om den rigtige paragraf er brugt, og hvad der mere præcist står i den
MistyMiss er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-07-2015, 04:22   #15
Jovelyn
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 30-06 2015
Indlæg: 15
Styrke: 9
Jovelyn er ny på vejen
Vi fik en læge til at skrive at den var afprøvet og at han havde god virkning af den og så gik den bare gennem visitationen. Mm fik jeg gennem ergoterapeut i kommunen , ingen problemer ved desværre ikke hvilken paragraf
Jovelyn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-07-2015, 20:40   #16
kayjay
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-09 2013
Indlæg: 69
Styrke: 11
kayjay er ny på vejen
Tak for jeres svar. Jeg har valgt at lade være med at anke, men venter til jeg færdige behandlet så kan jeg søg på ny.

MistyMiss. Jeg søgt på paragraf 112 stk.1 samt 113 hjælpemidler.
kayjay er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-07-2015, 11:15   #17
Jamie36
Glad for at være medlem
 
Jamie36s avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-01 2013
Lokation: København
Indlæg: 83
Blog Indlæg: 26
Styrke: 12
Jamie36 er ny på vejen
Det er træls at du har fået afslag på ansøgningen om en kugledyne, men jeg synes heller ikke at du skal opgive, prøv at få din psykoterapeut til at hjælpe dig med at søge på ny!!

Blev diagnotiseret med ADHD for snart 3 år siden!! Jeg kan ikke undvære min dyne, er bare så glad for den Håber det lykkedes dig og held og lykke
Jamie36 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-07-2015, 23:05   #18
kayjay
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-09 2013
Indlæg: 69
Styrke: 11
kayjay er ny på vejen
Tak Jamie36. Jeg vil heller ikke opgive, jeg vil prøve igen og søge på ny med hjælp fra fys og lægen. Jeg kunne også se hvor meget det hjælp på den tid jeg prøve den.
kayjay er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:08.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension